Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-22, 18:18
  #1621
Medlem
Okej tack då vet jag, en till fråga, om jag tar 20-40mg OxyC, hur länge håller det i sig? och när ruset börjar avta är de då lungt att fylla på igen med 20-40mg?
Vid vilken dos börjar de blir farligt? har läst om folk som tar 160mg osv.
Hur mycke ska man ta för att det ska bli farligt? hur mycke kan man ta på en dag å endå vara på det lugna? vist är det givetvis en risk med opiater alltid, de föstår jag, men på ett ungefär?
Citera
2010-09-22, 18:22
  #1622
Medlem
playahead7s avatar
jag fattar fan inte hur man ska göra för att snorta dom jävlarna, har 20mg med depot runt. det går ju inte att krossa dom, några tips? det ända jag kan göra är att bita sönder depoten och svälja oralt, vilket iof är underbart de med
Citera
2010-09-22, 18:25
  #1623
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playahead7
jag fattar fan inte hur man ska göra för att snorta dom jävlarna, har 20mg med depot runt. det går ju inte att krossa dom, några tips? det ända jag kan göra är att bita sönder depoten och svälja oralt, vilket iof är underbart de med
krossa med en pillerkross, mortel eller kanske mellan två skedar. ta bort skalet först.
Citera
2010-09-22, 18:45
  #1624
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playahead7
jag fattar fan inte hur man ska göra för att snorta dom jävlarna, har 20mg med depot runt. det går ju inte att krossa dom, några tips? det ända jag kan göra är att bita sönder depoten och svälja oralt, vilket iof är underbart de med

Ett annat tips om du inte har en kross är att först ta bort skalet genom att fukta en diskhandduk (eller t-shirt eller vad som helst) och torka. Sedan skär du tabletten med ett rakblad (tar 30 sekunder kanske)... Börja med att karva bort en bit, vänd den karvade sidan nedåt och fortsätt karva tills allt är pulver och tunna "flagor". Karva så nära som möjligt, så det inte blir bitar.

Sedan trycker du bladet (eller kort om du tycker det är enklare) mot högen. Jag lägger aldrig ned hela bladet (blir bara krångligt) utan jag håller i det och trycker ned halva. Det måste dock vara ett sådan flexibelt blad då. Nu är allt finkrossat men lite "ihopklibbat" av trycket från bladet/kortet... det fixar du på några sekunder genom att hacka med bladet.

På en minut är allt pulver, så fint det kan bli.

Använder man pillerkross så kan det bli en kompakt kaka av det men då petar man bara loss det och finhackar med rakblad.
Citera
2010-09-22, 20:05
  #1625
Medlem
furis avatar
Har en 80mgs kvar, funderar på att slå i mig den om en stund. Viket är de bästa sättet att lösa den på? Har endast 30g nålar men dom funkar
Citera
2010-09-22, 20:39
  #1626
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Har en 80mgs kvar, funderar på att slå i mig den om en stund. Viket är de bästa sättet att lösa den på? Har endast 30g nålar men dom funkar

Blir nästan arg på dig så som du slösar! Skjut i dig duglig mängd med uppehåll emellan och skicka mellanskillnaden, från hur du brukar nu och som du gör utan tolerans, till mig istället! Skämt åsido, du gör väl bäst i att skölja bort skalet, krossa dem, och blanda ner med vatten, helst 5ml om du har sådan pump, och rör omkring ett tag. Se till att ha en klar och fin lösning. Filtrera genom bomull och panga på.
Citera
2010-09-22, 20:41
  #1627
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Blir nästan arg på dig så som du slösar! Skjut i dig duglig mängd med uppehåll emellan och skicka mellanskillnaden, från hur du brukar nu och som du gör utan tolerans, till mig istället! Skämt åsido, du gör väl bäst i att skölja bort skalet, krossa dem, och blanda ner med vatten, helst 5ml om du har sådan pump, och rör omkring ett tag. Se till att ha en klar och fin lösning. Filtrera genom bomull och panga på.
Det går säkert riktigt trögt att trycka in lösningen från en 5ml pump genom en 30g nål.
Citera
2010-09-22, 20:43
  #1628
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playahead7
jag fattar fan inte hur man ska göra för att snorta dom jävlarna, har 20mg med depot runt. det går ju inte att krossa dom, några tips? det ända jag kan göra är att bita sönder depoten och svälja oralt, vilket iof är underbart de med

Jag suger bort skalet, sen klipper jag pillren i 4 bitar med en sax, sen krossar jag dem mellan ett vikt papper med en sten. Finfint.
Citera
2010-09-22, 20:47
  #1629
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Blir nästan arg på dig så som du slösar! Skjut i dig duglig mängd med uppehåll emellan och skicka mellanskillnaden, från hur du brukar nu och som du gör utan tolerans, till mig istället! Skämt åsido, du gör väl bäst i att skölja bort skalet, krossa dem, och blanda ner med vatten, helst 5ml om du har sådan pump, och rör omkring ett tag. Se till att ha en klar och fin lösning. Filtrera genom bomull och panga på.

80mg kommer susa till, har lite röka också. 3 meter räckte för att den skulle bli klar och fin
Citera
2010-09-22, 21:17
  #1630
Medlem
alligatorsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
OxyNorm får du om du bryter handen eller något liknande, dom första 2 veckorna om du har en jävla tur. Annars är de omöjligt att få tag på dom, om du inte känner någon med cancer fast då är de nog OxyContin som gäller.

Nu sitter jag här igen, 80mg Oxy i systemet, lär få en jävulsk AT snart. Tur att detta inte är något som kommer in varje dag annars hade jag vart fast direkt.. Underbar medicin..

Som svar till complex så är de så att jag har en flickvän som är väldigt anti som tur är, och hon går före. Så jag kan inte ta det alltid, Och det finns endast 16 tabletter kvar sen är det slut på det roliga.

OCH NEJ JAG SÄLJER INGA OXYCONTIN TILL NÅGON PÅ FLASHBACK SÅ SLUTA FRÅGA.

Så man ska få canser eller känna någon med denna sjukdom alternativt nästan slå ihjäl sig. Va fan kom igen det måste väl finnas andra vägar?
Citera
2010-09-22, 21:18
  #1631
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det går säkert riktigt trögt att trycka in lösningen från en 5ml pump genom en 30g nål.


Ja det är klart, tänkte inte på det. För piller brukar jag dock försöka ta så mycket vatten med som möjligt, då det kan bli en ganska grumlig och kletig lösning med mindre vatten. Men har man små kanyler är såklart 5 meter lite väl mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av furi
80mg kommer susa till, har lite röka också. 3 meter räckte för att den skulle bli klar och fin

Fint att det funkade. Lyckost.
Citera
2010-09-22, 21:43
  #1632
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Ja det är klart, tänkte inte på det. För piller brukar jag dock försöka ta så mycket vatten med som möjligt, då det kan bli en ganska grumlig och kletig lösning med mindre vatten. Men har man små kanyler är såklart 5 meter lite väl mycket.



Fint att det funkade. Lyckost.


Funkade riktigt fint, trögt att skjuta in de bara. Tog cyklen direkt bort till statoil och köpte chips och en film direkt efter, 1 km cykeltur var helt underbart när man mår såhär! Det är nu man ska vara ute i det fria!

Kan tillägga att blicken har börjat "lagga" och jag är påväg att börja nodda Och jag har riktigt dunder röka också! Och en movie, kan inte bli bättre!
__________________
Senast redigerad av furi 2010-09-22 kl. 21:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback