2012-12-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta

2010 typ.

Stämmer, fotad 24 Juli 2010.. kommer upp någon enstaka målning per år men detta är nog den senaste jag sett.. Tror dock inte jag sett någon Dr. Död målning i stan sedan 2004 förutom några enstak målningar i dippy då.

http://3.bp.blogspot.com/-MFoU4SARpl8/T6_0m2WlRNI/AAAAAAAAHws/ACOjX7H6v6s/s1600/2004_Nau.jpg
Senast redigerad av Jon72 2012-12-12 kl. 20:00.
Citera
2012-12-12, 20:57
Medlem
Mercilesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon72
Stämmer, fotad 24 Juli 2010.. kommer upp någon enstaka målning per år men detta är nog den senaste jag sett.. Tror dock inte jag sett någon Dr. Död målning i stan sedan 2004 förutom några enstak målningar i dippy då.

http://3.bp.blogspot.com/-MFoU4SARpl8/T6_0m2WlRNI/AAAAAAAAHws/ACOjX7H6v6s/s1600/2004_Nau.jpg

Vilka är det/var det som var med i NÄU förutom Dr.Död? Vet rätt lite om det crewet.
Var SWOB med eller är det en annan tag som Dr.Död använder?
Stilen är jävligt lik, och den stilen är jävligt ball.

http://lh5.ggpht.com/_KeycWvqorfs/TCw1UXvrTnI/AAAAAAAACo8/hbZoIj-jQ9I/s1600-h/swob3%5B2%5D.jpg
Citera
2012-12-12, 21:42
Medlem
kungz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merciless
Vilka är det/var det som var med i NÄU förutom Dr.Död? Vet rätt lite om det crewet.
Var SWOB med eller är det en annan tag som Dr.Död använder?
Stilen är jävligt lik, och den stilen är jävligt ball.

http://lh5.ggpht.com/_KeycWvqorfs/TCw1UXvrTnI/AAAAAAAACo8/hbZoIj-jQ9I/s1600-h/swob3%5B2%5D.jpg

Det där är en hyllnings piece av Mind, till Swob! (rip)
Citera
2012-12-12, 21:56
Medlem
Mercilesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungz0r
Det där är en hyllnings piece av Mind, till Swob! (rip)

Ah på så sätt, då förstår jag! Tack.
Men min fråga kvarstår, vilka är/var med i NÄU?
Citera
2012-12-13, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merciless
Ah på så sätt, då förstår jag! Tack.
Men min fråga kvarstår, vilka är/var med i NÄU?

Dr.död och Nokar... Kommer inte ihåg om de va någon mer, men om de va fler så va de iaf dom död och Nokar som körde mäst.
Citera
2012-12-13, 10:25
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nageltraang
Dr.död och Nokar... Kommer inte ihåg om de va någon mer, men om de va fler så va de iaf dom död och Nokar som körde mäst.
Fanns även någon som kallade sig kemist.
Citera
2012-12-15, 17:43
Medlem
nowadayss avatar
Någon som vet vilka/vem som skriver ETN? Såg imorse att det bombats väldigt flitigt inne i city under natten. Även VCV ( Västerås City Vandals ) har bombat endel.
Citera
2012-12-17, 16:48
Medlem
Ahlstromers avatar
Finns det något crew från Västerås som kallar sig SFI eller liknande? Var helt tankad men tror mig minnas att jag i somras träffade en snubbe som sade sig komma från Västerås och lira just detta (eller något liknande, rätta mig om jag har fel). Skulle vara kul att se någon pryl av denne herre!
Citera
2012-12-17, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlstromer
Finns det något crew från Västerås som kallar sig SFI eller liknande? Var helt tankad men tror mig minnas att jag i somras träffade en snubbe som sade sig komma från Västerås och lira just detta (eller något liknande, rätta mig om jag har fel). Skulle vara kul att se någon pryl av denne herre!

Känner inte igen det alls. Tror inte det är någon aktiv i Västerås som kör det.

Känner inte igen Västerås City Vandals eller ETN heller... Självprops?
Citera
2012-12-17, 19:57
Medlem
Ahlstromers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paylen

Ok.. Måste minnas fel antingen angående crewnamnet eller staden haha. Skyller på alkoholen. Fan då.
Citera
2012-12-18, 06:14
Medlem
nowadayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paylen

Verkligen inte självprops. Känner heller inte till det men det står ju just de sakerna på varenda husfasad där jag bor
Citera
2012-12-18, 09:37
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowadays
Verkligen inte självprops. Känner heller inte till det men det står ju just de sakerna på varenda husfasad där jag bor
Skumt, aldrig sett varken vcv eller etn någonsin. Vet att det har klottrats i city i helgen men inte av några crews man ALDRIG sett. Vart bor du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in