Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-04, 23:05
  #1
Medlem
Zeberdees avatar
Hej, jag ska plugga i Västerås nu efter årsskiftet så det vore kul att få reda på lite vilka som rockar mest i gurkstan förtillfället.
Citera
2010-12-04, 23:39
  #2
Medlem
parkråttas avatar
Eftersom jag bor i v-ås så kan jag säga att det är dött här. Finns några få som kör ibland, men det nya man ser är mest tags och sporadiska målningar då och då. Sen ser hälften av det som körs ut som skit också, men hoppas att snön ska få alla lata toys att sitta framför TVn istället.

Inte sugen att namedroppa här, det får någon annan stå för.
Citera
2010-12-05, 03:24
  #3
Medlem
det mesta av vås scenen dog tyvärr runt tidigt 2000tal, verksamheten flyttade till halvlaglig vägg för att sedan dö ut totalt när väggen revs..du får flytta dit och starta upp den igen
[du har bl.a ett hundratal cykeltunnlar att måla för dig själv.]
Citera
2010-12-05, 08:26
  #4
Medlem
Zeberdees avatar
Okej okej, men det måste väl iallafall finnas några som kör? UTS vet jag kör en del i Västerås iallafall.
Citera
2010-12-05, 10:31
  #5
Medlem
Varför sitta på internet och undra vilka som målar? Om du endå ska flytta hit så kommer du själv se vilka som kör, dvs max 10pers ytterst sporadiskt, och vilka det är, enbart nytt folk.

Vill du veta vart man kan måla, ta det privat med någon istället för att göra så ställen steks för flashback är inte en skyddad verkstad, det finns 1 fame i stan där folk brukar måla.
Annars har du som sagt ca 150 nakna tunnlar att kladda på.

Burkar finns att köpa på fatcap, www.fatcap.se. Ironlak och Mtn94.
Citera
2010-12-05, 11:22
  #6
Medlem
Glömde.

http://021handstyles.blogspot.com/

http://streetartwsr.blogspot.com/

Där har du 2 bloggar med västeråsgrejjer, alla dinna frågor får svar där.
Citera
2010-12-05, 13:05
  #7
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeberdee
Okej okej, men det måste väl iallafall finnas några som kör? UTS vet jag kör en del i Västerås iallafall.
UTS har inte kört på ett halvår förutom någon enstaka runda vad jag har sett och dom kör inte heller speciellt snyggt. Alltså som sagt, det finns ca. 150 gång/cykeltunnlar i västerås och de står för det mesta rena. Finns ett fame som ligger hyffsat i stan, annars får man åka ut i landsorterna runt om kring där finns det fler väggar för den som gillar fames.

När det väl är någon som kör brukar det komma i vågor, någon/några som kör på som FAN i ett halvår eller liknande, sen försvinner dom igen.

Vill du namedroppa mera kan du skriva pm.
Citera
2010-12-05, 13:51
  #8
Medlem
Zeberdees avatar
Ah tack så mycket för svar. Bloggarna ska bli intressanta och kolla in.
Citera
2010-12-07, 00:53
  #9
Medlem
dadasss avatar
Finns det några som rockar tåg i Västerås?.
Citera
2010-12-07, 00:54
  #10
Medlem
dadasss avatar
...Eller om det ens finns möjlighet att köra.
Citera
2010-12-08, 09:41
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dadass
...Eller om det ens finns möjlighet att köra.


Dom som kör aktivt där uppskattar nog inte om du kommer dit och trampar i klaveret kan jag med säkerhet säga. Körs gör det helt klart.
Citera
2010-12-08, 17:50
  #12
Medlem
dadasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Dom som kör aktivt där uppskattar nog inte om du kommer dit och trampar i klaveret kan jag med säkerhet säga. Körs gör det helt klart.

Har inte tänkt det heller. Vilka kör där då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback