2026-03-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betonad
Man kan heller inte förvänta sig att någon annan skulle minnas en tag som lirades i början av 90-talet av Puppet i famet vid kolhamnen. Men tydligen så finns det ju såna, rätt säker på att den person som lirar det idag inte ens var född då.
Är man OldSchool så förstår man tydligen rätt lite om vett och etikett. Alla bokstavskombinationer är testade, det är en sak att sno någons tag och stil. Det är en helt annan sak det du är ledsen över.

Var glad att det finns någon eldsjäl kvar istället, det är jag.
Så du antar att han bara körde i hamnen. Låt mig berätta något för dig. Han var en av Västerås största bombare och målade väldigt flitigt under många år. Apropå OldSchool så var det så på 80 och 90 talet att det var big No No att härma andra.
Vart skrev jag att jag var ledsen?
Citera
2026-03-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormicropenis
Så du antar att han bara körde i hamnen. Låt mig berätta något för dig. Han var en av Västerås största bombare och målade väldigt flitigt under många år. Apropå OldSchool så var det så på 80 och 90 talet att det var big No No att härma andra.
Vart skrev jag att jag var ledsen?

Han vart känd av det han presterade i kolhamnen inte av det han gjorde på gatan. Visa att jag har fel. 😄
Ja apropå 80-90 talet så är det nu ett tag sedan det kan vi nog båda hålla med om? Dags att vakna upp, är 99.99% säkert på att nutidens Glase inte har letat upp dåtidens Glase i historieböckerna för att härmas.
Du vart ju uppenbarligen ledsen och sårad (arg, förnärmad) annars hade du ju inte tagit upp detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in