Citat:
Ursprungligen postat av
felia
Eftersom du sitter och hittar på egna bevis och uppfinner nya naturlagar är det inte förvånande att din övertygelse stärks. Med dina uppenbara lässvårigheter och debila retorik, drar du ett löjets skimmer över de troende. Något som är rätt underhållande och visar vilken låg nivå de troende ligger på. Din okunnighet utgör en solid bas och jag skulle aldrig drömma om att försöka övertyga dig ens om något.
Ja tydligen är jag GUD om jag kan både kan hitta på bevis, uppfinna egna naturlagar. Har läsvårigheter o debila retorik... jag måste vara väldig fantastik människa. Om du tror fortfarande du kan trycka ner mig med detta barnsliga påhopp, så tro du fel. Det är inte jag som gör bort mig
Det behöver jag inte alls, det sköter du så bra själv, eftersom allt går checka upp själva. De som har lite bakom sin panna, ser hur lätt det att lura barn med sina teorier om denna HOAX att gaskammare inte existerade. Tyvärr grabben, det är bita sig själv, vakna upp se det är ett faktum.
Men det har du o co svårt att förstå och lever i sin egen bubbla, fäkta med sin händer skrika - nej nej nej, det är inga bevis! Men inga bra förklaringar varför det är inte bevis...
Inte konstigt ni kommer förbli en liten klick som förnekar ett självklart faktum.