Citat:
molly62 rörde lite vid Fred Leuchter, men det gamle Fred kom fram till verkar ha duckats för så jag drar upp det hela igen med:
Hörni lillemän som tror på tomtar, gaskamrar och Näcken, vill bara fråga lite såhär i förbifarten vad ni anser om Leuchterrapporten?
Har ni inte läst den finns ett tiominutersklipp uppe på alla våras älskling YouTube där han predikar en stund framför kören.
Men ni som har Förintelsen© som religion lär väl inte bry sig om detta heller.
Hörni lillemän som tror på tomtar, gaskamrar och Näcken, vill bara fråga lite såhär i förbifarten vad ni anser om Leuchterrapporten?
Har ni inte läst den finns ett tiominutersklipp uppe på alla våras älskling YouTube där han predikar en stund framför kören.
Men ni som har Förintelsen© som religion lär väl inte bry sig om detta heller.
Jag har studerat Fred Leuchters rapport och intervjuer och han är enligt mig ett mycket trovärdigt expert vittne. Germar Rudolf gjorde också en undersökning av de påstådda gaskamrarna och kom fram till samma sak. De påstådda gaskamrarna var helt funktionsodugliga och hade aldrig använts. Om de hade använts så hade exploderat och dödat halva lägret, det fanns inga spår av cyanid i väggarna. Jämfört med avlusningskamrarna (stora garderober) som användes för att döda löss som spred Tyfus som användes till kläder, sängkläder, etc, de var helt funktionsdugliga och hade använts vilket man kan se med blotta ögat för de hade cyanid blått tegel.
Hur kan Hitler ha gasat ihjäl 6 miljoner judar i icke fungerande gaskammare som aldrig använts?
Tills någon tar fram bevis på fungerande och använda gaskammare så finns det inga bevis på fungerande och använda gaskammare.
Röda Korset, enda neutrala och trovärdiga källan, uppger att 282.077 människor dog i de tyska arbetslägren. Dokument finns på Internet, en del hävdar att de är förfalskade men har inga bevis för det. Det finns mängder av förfalskade fotografier, dokument, etc i denna kamp.
För mig verkar det väldigt logiskt att 6 miljoner ihjälgasade judar är en krigspropaganda bluff i syfte att demonisera Hitler, nazisterna och Tyskland maximalt, motivera Israels bildande och flytta uppmärksamhet från de Allierades krigsbrott. Bilder vi ser på döda kroppar som skyfflas med traktorer har dött av svält och är uppenbarligen inte ihjälgasade. De flesta dog av Tyfus och sedan av svält de senaste 3-4 månaderna när hela Tysklands transportsystem var sönder bombat, många tyska civila dog också i svält under denna tid.
Att det är en krigspropaganda bluff styrks också av den olagliga lagen som strider mot de mänskliga rättigheterna att det är förbjudet att ha en annan uppfattning om förintelsen än den officiella som fastställts av Nuremberg rättegångarna. Varför skydda sanningen med en olaglig lag? Om det vore sant skulle alla historiker komma fram till samma sak.
Det är logiskt enligt mig att det var arbetsläger och inte förintelseläger, som var livsviktiga för krigsproduktionen. Därför fanns det postkontor, tandläkare, läkare, fotbollsplan, orkestrar, teatrar, särskilda pengar, etc. Röda Korset inspekterade lägren varje vecka, kollade hygien, matkvalite, etc. Det var viktigt för nazisterna att fångarna var friska och kunde jobba. Varför tatuera människor som skulle gasas samma dag? Varför inte bara skjuta dem direkt av tåget och lägga dem i en massgrav?
Att det är en propaganda bluff stärks också av den enorma propagandan om saken, ständiga tidningsartiklar, TV-dokumentärer, Hollywood filmer, böcker, museum, etc även i våra dagar 68 år efter kriget.
När man sedan känner till den judiska elitens historia, dvs judiska bankirer och deras judiska bulvaner som förvärvade tidningar i Europa och Nordamerika i slutet på 1800-talet och början på 1900-talet, ex så köpte JP Morgan (20% Morgan och 80% Rothschield) 25 av de största tidningarna i USA 1917. Vi vet att judiska bankirer och Rockefeller tog över Federal Reserve Bank 1913, vi vet att elitjudarna drog in USA i WW1 på Englands sida och Tyskland förlorade som tack fick de Balfour deklarationen, Ryska revolutionen, finansierades och leddes nästan helt av judar, andra världskriget startades av elit judarna 1933 med massiv propaganda mot Tyskland i USA, England och Frankrike. Sedan vet vi att framförallt Rothschild har en lång historia att tjäna pengar på krig. Krig var ett snabbt och effektivt sätt att döda den gamla eliten och tillsätta en ny judisk se Ryska Revolutionen, Franska Revolutionen och Napoleon krigen.
Well, jag är övertygad om att Hitler inte gasade ihjäl några judar utan ser det idag som en ren krigspropaganda bluff, i alla fall tills någon hittar några fungerande och använda gaskammare.
Sedan dog det 60 miljoner människor under WW2, många av dem judar, bland annat som soldater i Hitlers arme eller som partisaner och sannolikt i hämndaktioner från sovjettiden i östeuropa, svält, sjukdomar, ålder, etc. Jag har läst uppskattningar på ca 1 miljon döda judar, men det finns uppskattningar från 100.000 till 20.000.000 men jag anser dem inte lika trovärdiga.
Det tog ett tag att smälta saken, men världen är full av lögner. Förintelsen, Klimatförändringarna, Mångkulturen, 9/11 (alla krig har startas med en false flag), etc. Eliten äger och kontrollerar all media i västvärlden, utan Internet och där sipprar sanningen fram även om det finns en hel del motpropaganda där.
Phuuu, det blev långt.
Här är en Fred Leuchter intervju, det finns fler på You Tube:
http://www.youtube.com/watch?v=TEAoWE83QCI
gaskammarna var fuktiga jämnfört med avlusningskmmarna.