Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Så du tycker du är trovärdig när du nu till slut kommer med en källa? En av förintelseförnekarnas alster??? Bravo.
Jag väntar på din redovisning av barnen.
Det jag tidigare skrivit om barnen är det ända jag vet, och jag förstår inte varför man skall hänga upp sig just på barnen i denna tråd.
Jag förstår inte varför du skall ha mig att erkänna att en massa barn blev mördade, då det inte ens finns bevis över någon massavrättning av judarna i lägren och överhuvudtaget någon plan på att göra någonting sådant.
Segermakterna hävdar att det fanns en plan över det, men var finns bevisen på det. Wannseekonferensen 1942 är inget bevis på att den slutliga lösningen på Judefrågan skulle ha varit massavrättning, då dokumenten ifrån konferensen bevisar att man hade plander på att skicka Judarna österut. Detta har tolkats som att man på mötet skulle ha talat i koder till varandra och egentligen diskuterat en mordplan för att utrota alla Judar.
Det jag skrivit om barnen är de enda uppgifterna jag har. Att man efter kriget tolkat alla fångar, som genast vidare trasnporterades till andra läger än destinationen och som på grund av detta inte blev registrerade, som gasade är ju det man bygger upp lögnen på. Genom denna version ser det ju ut som om en massa barn och andra fångar faktiskt mördades, men om det fortfarande finns 300 000 överlevande, så kan ju inte det vara sant att destisnationen var gaskammare och krematorie utan att de blev vidare transporterade så som tyska uppgifter bevisar.
Det finns så mycket som är svårt att besvara, då det gäller fångarna och barnen. Hur många fångar och barn blev deporterade via Auschwitz och andra transit läger till de trasnitläger som fanns i de ockuperade områdena längre i öster, och vad hände med överlevande efter kriget. Det finns ju inte ens dokument över allt detta, hur tror du att jag skall kunna ge en redovisning över barnen.