2011-07-05, 19:51
Medlem
PussyCattyCats avatar
Mitt tråkigaste ligg va med en kille som jag utanför sängen klickade jättebra med.
Han påstod att han va så dominant och översexuell (vilket passar mig) Men tydligen va hans syn på dominant att tvinga tjejen till att ligga i missionären,gnuggandes i slowmotion i 40min. (ja jag vart väldigt uttråkad och började ta tid)

Sa åt honom flera gånger att smiska mig och ta mig hårt bakifrån men han sa alltid nej och skyllde på att han kommer så fort då. Ända gången han gick med på bakifrån va när jag fick honom att testa analsex. Dejtade honom ändå i två veckor innan jag insåg att det inte skulle bli bättre än så här.
Citera
2011-07-05, 21:33
Medlem
En tjej som red av mig, kändes väldigt stel och hennes fitta smakade surpiss. Jag gillar äckliga saker men hennes fittsmak fick mig att nästan vilja spy.
Tråkig "vanilj" känsla över henne.
Citera
2011-07-05, 22:04
Medlem
Det var en gift kvinna som låg i skillsmässa, nu ville hon "leva livet". Hon snackade mycket om sex men var sen passiv och tråkig i sängen. Vi knullade 90% missionären... tråkigt....
Citera
2011-07-05, 22:15
Medlem
En kille som vägrade nåt annat än missionären, han ville ligga där o ha mjuksex i typ trettio min. Aldrig igen.
Citera
2011-07-05, 22:25
Medlem
Min fru i missionären för femtielfte gången.
Citera
2011-07-06, 00:03
Medlem
jowals avatar
En tjej som övertalade mig att få sova över, jag pallade inte. Väl i sängen börjar hon torrjucka med mig utan att säga något, så jag frågade vad hon gjorde så för. Hennes svar var att jag "teasat" henne och hon tvunget ville ha något i sig. När jag väl offrar mig för henne så ligger hon bara med en sjukt besvärad min och håller mun.. fick be henne gå hem. Tråkigt kan jag fan ha själv.
Citera
2011-07-06, 00:03
Medlem
Tafasthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Då är det ju liksom inte så mycket annat att göra än att ta i med hårdhandskarna. Trycka upp deras ansikte i fittan: "Kom nu, mamma har lagat blodpudding med lingonsylt".

Haha, fan vad skön du är.

Mitt tråkigaste ligg var med en kille som var galet vacker men korkad utav bara helvete, på alla plan. Jag försökte föra ner hans hand under förspelet men den visste liksom inte vad den skulle göra där. Var väl egentligen inte mycket av ett förspel. Sen var det in och ut ett par ggr. När han var klar sa han förlåt.
Citera
2011-07-06, 00:55
Medlem
En internet-träff. Vi fick kontakt samma kväll, var båda kåta som as och bestämde träff. Jag var på besök hos min mormor så vi bestämde att han skulle komma och hämta mig med sin bil.
Sagt och gjort. När vi satt där så pratade han på om allt och inget och sen PANG så började han tafsa och hångla och whatever.
Jahanähä. Bak i baksätet. Han ber mig suga av honom vilket jag gör. I ungefär 10sekunder innan han kommer. wiiiiee Då började han prata på som som om vi aldrig slutat prata där i framsätet. Och när han kände sig redo så flög han på mig igen. Typ lika snabbt som förra gången.
Nu jävlar skulle här knullas! I 30sekunder kanske. Sedan kom han igen.. Och då ville han inte mer.
När jag frågade om han inte kunde ge MIG något så var han plötsligt trött och skulle jobba dagen efter osv.

Mitt livs största besvikelse.
Citera
2011-07-06, 04:43
Medlem
Defq0ns avatar
Mitt tråkigaste var med en kille som bara ville köra typ missionären. Och så körde han inte hårt eller snabbt.. o var bara JÄVLIGT tråkig :S
Citera
2011-07-06, 05:20
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Trist nog har jag hört många män fälla liknande kommentarer: "Jag vill inte slicka när du har mens, jag tycker inte om att bli biten i kuken". Då är det ju liksom inte så mycket annat att göra än att ta i med hårdhandskarna. Trycka upp deras ansikte i fittan: "Kom nu, mamma har lagat blodpudding med lingonsylt".

För att slicka mensfitta och suga en helt vanlig kuk är ju likvärdigt? En sak är ifall vi snackat om att suga flenskuk eller liknande...
Citera
2011-07-06, 05:53
Medlem
kinkimonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Och därefter vägrar de ha sex igen överhuvudtaget?

OnT: Första ligget, även han var oskuld. Han hade ingen aning om vad en klitoris var för något, det var kallt, han hade fullt med bristningar på hela magen + vitlöksandedräkt och var över på några sekunder.

Det där förklarar en hel del, låter inget kul. Hade med varit mitt värsta ligg.

Har själv inte haft nått direkt mardrömsligg men ibland när man varit i längre förhållanden och sexet blir rutin så är det inte alltid så mycket att hänga i granen.
Citera
2011-07-06, 09:04
Medlem
Jag har varit ute för tråkiga ligg. En snubbe som jag hade träffat några gånger. Jag låg på rygg på bordet och han stod intill. Han tyckte att det var jätteskönt medan jag mer undrade om han ens fått in dicken. Jag kunde lika gärna tagit fram telefonen och skickat några sms i samma veva för fyfan vad tråkigt och det kändes ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in