Citat:
Ursprungligen postat av BME
Någon som provat Ipemoralin här?!
MVH//BME
Har kört Ipamorelin och MOD GRF 1-29 100/varje 2 ggr/dag i ca tre veckor.
Hungrig? Är född hungrig, så att testa GHRP-6 var inget alternativ, men jag tror att Impa också ökar aptiten...
Sömn? Vaknar fortfarande två-tre gånger/natt. Men såg ett program på tv att vårt naturliga beteende faktiskt inte är att sova 8 timmar i sträck utan kanske fyra åt gången fast fler sov tillfällen per dygn så nu har jag inte ågren för detta längre

Där emot sover jag gärna en stund efter varje måltid då jag är ledig från jobbet.
Övrigt?
Återhämntning:
Har haft rätt mycket skador så det var främst det som fick mig att prova denna kombo och eftersom jag inte vill dra på mig cortisol och stressa kroppen ännu mer så var GHRP-2 inget alternativ heller. Inbillar mig att återhämtningen är bättre...
Kroppstemperatur:
Har blivit varmare! Svettas för ingenting, ett par timmar efter peptider och mat är jag som varmast, känns som varenda cell i kroppen arbetar för fullt fast jag sitter/ligger helt still, svettas för ingen ting och det bränner under fotsulorna, detta håller i sig i ett par timmar. Någon annan som också upplever detta?
Allmäntillstånd:
Mår bra, fast on/off-knappen jag alltid haft har blivit mer markant, kan stenslockna på soffan någon halvtimma för att sedan göra ett jätteryck.
Känner mig yngre och fräschare och snyggare. Min hy känns "yngre" (är 40+).
Ingen mirakel medicin ännu... men detta är ju ingen kur utan snarare en extra uppbackning för att kroppen ska hänga med trots de påfrestningar man utsätter den för. Att hålla sig skadefri och fräsch är prio ett för mig, lyckas jag komma dit finns det inget som stoppar mig