2013-01-21, 16:27
Medlem
Man kan få dom föt 180kr st om man köper lite fler på samma gång.
Eventuellt billigare än så
Citera
2013-01-21, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucharacha
Rena rånet att köpa inrikes, 5 mg ghrp-2 amerikanskt = 9 usd, 5 mg grf mod 1-29 = 24 usd. Billigare än så blir det inte, och det är bra kvalitét (ergopeps saker iaf).

/ MVH

Hehe ok, ja jag tyckte att sluträkningen va lie väl hög för en kur på 3 månader. Så man ska beställa från USA då alltså? Men då ska jag ta och leta vidare ett tag. 9 usD är bra mycket skönare för plånboken än 400. Jag har ingen erfarenhet av att beställa testo ifrån USA. Hur är det med tullen och så? Är det ofta de inte kommer igenom eller risken att det ska fastna är kanske inte så hög.
Citera
2013-01-21, 18:00
Medlem
LaCucharachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Have2b
Hehe ok, ja jag tyckte att sluträkningen va lie väl hög för en kur på 3 månader. Så man ska beställa från USA då alltså? Men då ska jag ta och leta vidare ett tag. 9 usD är bra mycket skönare för plånboken än 400. Jag har ingen erfarenhet av att beställa testo ifrån USA. Hur är det med tullen och så? Är det ofta de inte kommer igenom eller risken att det ska fastna är kanske inte så hög.

1. Peptiderna du pratar om är inte AAS (du beställer alltså inte "testo" från USA).
2. Peptiderna faller dock under dopinglagen (frisätter tillväxthormon).
3. Det finns inget sätt att testa vad som är i vialerna du skickar efter sålänge inget står på dem (detta har dock debatterats tidigare i tråden men enligt en artikel i någon narkotikapolistidining går det åtminstone inte).
4. Skulle uppgifterna i tredje punkten vara falska kan du då fråga dig ifall någon bryr sig om ditt paket ifall det skulle fastna, ponera att du beställer 20 vialer ā 5 mg vardera - det ger ett ytterst lågt straffvärde ifall det blir åtal, att jämföra med halv amp galenika ungefär ifall samma enhetssystem tillämpas som med vanlig AAS.
5. Läs på mer för du verkar inte förstå någonting.
Citera
2013-01-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucharacha
1. Peptiderna du pratar om är inte AAS (du beställer alltså inte "testo" från USA).
2. Peptiderna faller dock under dopinglagen (frisätter tillväxthormon).
3. Det finns inget sätt att testa vad som är i vialerna du skickar efter sålänge inget står på dem (detta har dock debatterats tidigare i tråden men enligt en artikel i någon narkotikapolistidining går det åtminstone inte).
4. Skulle uppgifterna i tredje punkten vara falska kan du då fråga dig ifall någon bryr sig om ditt paket ifall det skulle fastna, ponera att du beställer 20 vialer ā 5 mg vardera - det ger ett ytterst lågt straffvärde ifall det blir åtal, att jämföra med halv amp galenika ungefär ifall samma enhetssystem tillämpas som med vanlig AAS.
5. Läs på mer för du verkar inte förstå någonting.

Det är inte straffet jag bryr mig om :/ Utan att jag isåfall betalat för varor jag inte har nytta för. Ursäkta jag missade detta tidigare i tråden. Nej som jag skrev tidigare jag vet att de inte är någon aas
Nej peptider är HELT nytt för mig... Och jag förstår inte mycket om det nej, och ja jag håller på att läsa om det..
Tack så mycket för ditt svar om uppgifterna i tredje punkten.
Citera
2013-01-22, 02:02
Medlem
Funderar på att hoppa på en peptid kur under pct ifrån dboll och testo kur. Jag undrar hur väl peptider som Ghrp-6, Ipamorelin samt Peg-Mgf fungerar i fettförbrännings syfte? Att dos spelar roll och att det är individuellt förstår jag men skulle vilja ha lite fakta eller något att jämföra med. Bättre/sämre fettförbränning än testo/anavar?. Har letat runt men hittar inte mycket kring detta.
Citera
2013-01-30, 10:47
Medlem
Tänkte bunkra upp med en 10vialer GHRP-6 hemma. Men kollar man inrikes finner jag inget billigare är runt 400kr/st... Så tänkte beställa mina peptider från UK. Vad händer om de fastnar i tullen? Vad jag förstått så kan de inte kolla upp vad burkarna innehåller såvida de inte lägger ner en massa pengar på att ta reda på vilken peptid de är i vialen. Så får man bara hem ett papper där de står att produkterna är beslagtagna? eller blir det husrannsakan? någon som kan dela med sig av sina efarenheter krig tullen och peptider? Eftersom jag har annat "godis" hemma är jag inte så sugen på att få en husis
Citera
2013-01-30, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User11
Tänkte bunkra upp med en 10vialer GHRP-6 hemma. Men kollar man inrikes finner jag inget billigare är runt 400kr/st... Så tänkte beställa mina peptider från UK. Vad händer om de fastnar i tullen? Vad jag förstått så kan de inte kolla upp vad burkarna innehåller såvida de inte lägger ner en massa pengar på att ta reda på vilken peptid de är i vialen. Så får man bara hem ett papper där de står att produkterna är beslagtagna? eller blir det husrannsakan? någon som kan dela med sig av sina efarenheter krig tullen och peptider? Eftersom jag har annat "godis" hemma är jag inte så sugen på att få en husis

Ganska onödigt när ghrp:n är såpass billigt ändå, hur mycket skulle du vinna på det? 100kr vialen typ? Med störst sannolikhet får du hem ett brev där det står att dom beslagtagit det, kanske en kallelse till förhör. Så vitt jag förstått det kan man skita i förhöret om man vill, chansen för husis är ganska liten.

mvh
Citera
2013-01-30, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickinthenose
Funderar på att hoppa på en peptid kur under pct ifrån dboll och testo kur. Jag undrar hur väl peptider som Ghrp-6, Ipamorelin samt Peg-Mgf fungerar i fettförbrännings syfte? Att dos spelar roll och att det är individuellt förstår jag men skulle vilja ha lite fakta eller något att jämföra med. Bättre/sämre fettförbränning än testo/anavar?. Har letat runt men hittar inte mycket kring detta.

Därför för att det är ganska omöjligt att svara på hur bra x kommer fungera på Y när variablerna alltid är olika, det är individuellt, alla svarar olika på prepp.
Citera
2013-01-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Ganska onödigt när ghrp:n är såpass billigt ändå, hur mycket skulle du vinna på det? 100kr vialen typ? Med störst sannolikhet får du hem ett brev där det står att dom beslagtagit det, kanske en kallelse till förhör. Så vitt jag förstått det kan man skita i förhöret om man vill, chansen för husis är ganska liten.

mvh

100kr vialen är vad jag får ge i UK, så tjänar 300kr/st. Men tack svaret!

Mvh
Citera
2013-01-31, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User11
100kr vialen är vad jag får ge i UK, så tjänar 300kr/st. Men tack svaret!

Mvh
Jag ger 150-180kr vialen inom sverige.
Så du tjänar 50-80kr per vial med mycket högre risker.
Citera
2013-01-31, 11:22
Medlem
Ares570s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Jag ger 150-180kr vialen inom sverige.
Så du tjänar 50-80kr per vial med mycket högre risker.
180kr om du beställer 10st har jag sett nån svensk har, så om man istället beställer från USA för 9 dollar (ca 60kr) sparar man 1200kr. Be dom skrapa bort etiketterna innan bara.
http://ergopep.com/index.php?main_page=index

Jag har inte provat beställa själv.
Citera
2013-02-03, 18:59
Medlem
Bigorexias avatar
Specifika shoppar diskuteras inte här. //Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto