Citat:
Ursprungligen postat av Have2b
Hehe ok, ja jag tyckte att sluträkningen va lie väl hög för en kur på 3 månader. Så man ska beställa från USA då alltså? Men då ska jag ta och leta vidare ett tag. 9 usD är bra mycket skönare för plånboken än 400. Jag har ingen erfarenhet av att beställa testo ifrån USA. Hur är det med tullen och så? Är det ofta de inte kommer igenom eller risken att det ska fastna är kanske inte så hög.
1. Peptiderna du pratar om är inte AAS (du beställer alltså inte "testo" från USA).
2. Peptiderna faller dock under dopinglagen (frisätter tillväxthormon).
3. Det finns inget sätt att testa vad som är i vialerna du skickar efter sålänge inget står på dem (detta har dock debatterats tidigare i tråden men enligt en artikel i någon narkotikapolistidining går det åtminstone inte).
4. Skulle uppgifterna i tredje punkten vara falska kan du då fråga dig ifall någon bryr sig om ditt paket ifall det skulle fastna, ponera att du beställer 20 vialer ā 5 mg vardera - det ger ett ytterst lågt straffvärde ifall det blir åtal, att jämföra med halv amp galenika ungefär ifall samma enhetssystem tillämpas som med vanlig AAS.
5. Läs på mer för du verkar inte förstå någonting.