2014-10-09, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kallarn
Tjoho! Fick hem mitt Ghrp-2 idag men BAC vattnet var lite här och där i paketet så det är tyvärr borta.

Då det är så jävla krångligt att ordna igen så undrar jag om det fungerar att blanda Ghrp-2 med sterilt vatten? Dör peptiden fort om man blandar det med sterilt vatten? Eller är du illa tvunget att köra på med BAC?

Man rekommenderas att använda allt direkt med tanke på att sterilt vatten tyvärr inte håller sig särskilt länge. Jag skulle inte chansa då är det bättre att beställa nytt och vänta till nästa vecka så du slipper slänga pengarna i sjön.
Citera
2014-10-10, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Man rekommenderas att använda allt direkt med tanke på att sterilt vatten tyvärr inte håller sig särskilt länge. Jag skulle inte chansa då är det bättre att beställa nytt och vänta till nästa vecka så du slipper slänga pengarna i sjön.

Tack för svar
Citera
2014-10-11, 18:55
Medlem
qdqdqs avatar
Någon som testat DSIP verkar ju väldigt intressant tycker jag, om den funkar vill säga. Funderar på att börja köra peptider efter avslutad AAS kur, som jag förstår så är det svårare att åka på prov också vilket alltid är en fördel.
Citera
2014-10-11, 22:17
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Någon som testat DSIP verkar ju väldigt intressant tycker jag, om den funkar vill säga. Funderar på att börja köra peptider efter avslutad AAS kur, som jag förstår så är det svårare att åka på prov också vilket alltid är en fördel.

Det beror ju lite på i vilket sammanhang du blir testad men det är nog inte helt ovanligt att test på almbuminet ingår i sökprofilen nuförtiden, men det är alltså inget jag fått bekräftat. Som hobbygymare blir du nog enbart testad för "vanligt" prepp om du blir inplockad från gymet.
Citera
2014-10-14, 20:47
Medlem
benadryls avatar
Citat:

har provat och markte ingen effekt alls tyvarr.
Citera
2014-10-14, 22:21
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benadryl
har provat och markte ingen effekt alls tyvarr.

Ok det var det jag tänkte, annars hade man hört mer om den peptiden antagligen. Har du provat någon annan som du tyckte var bra funkade?
Citera
2014-10-17, 19:18
Medlem
benadryls avatar
Citat:
Ok det var det jag tänkte, annars hade man hört mer om den peptiden antagligen. Har du provat någon annan som du tyckte var bra funkade?

jag ligger pa hgh frag pa morgon

kor ipamorelin och sermorelin post workout. gillar dom som fan
Citera
2014-10-22, 13:18
Medlem
Man brukar ju sticka precis när man vaknar på morgonen men jag kör alltid mitt gympass på morgonen så bör jag sticka direkt efter träningen eller innan precis när jag går upp för maximalt resultat?
Citera
2014-10-22, 13:22
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Man brukar ju sticka precis när man vaknar på morgonen men jag kör alltid mitt gympass på morgonen så bör jag sticka direkt efter träningen eller innan precis när jag går upp för maximalt resultat?

Hur exakt ser rutinen ut från, låt säga, 05:00 - 12:00?
Citera
2014-10-27, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Hur exakt ser rutinen ut från, låt säga, 05:00 - 12:00?

Vakna runt 5, käka en banan+ dricka lite mjölk. Ut och köra sprint i ca 20 min. Hemma runt 6 , duscha käka frulle runt 6.30 och sen börjar dagen. Lunch runt 11-12.
Citera
2014-10-27, 10:05
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Vakna runt 5, käka en banan+ dricka lite mjölk. Ut och köra sprint i ca 20 min. Hemma runt 6 , duscha käka frulle runt 6.30 och sen börjar dagen. Lunch runt 11-12.

Och när kör du gym?
Alltså du bör ju inte ha ätit kolhydrater typ 3h innan stick och om man kör gymmet på morgonen så kanske man vill ha lite mat i magen så jag skulle rekommendera att du sticker post wo så nära det går fast fortfarande 3h efter du åt. Sen käkar du ordentligt 15min efter stick.
Så hade jag lagt upp det. Blir tidigt men enligt mig rätt sätt att sätta pep på.

/aKAY
Citera
2014-11-22, 22:33
Medlem
RhinoPowers avatar
Tja!

Undrar ifall någon vänlig själv vill hänvisa mig till en bra shop för peptider på Hush...
Jag tänkte ha med det i min pct och det är något nytt för mig därav har jag inte världens koll på vilken som är bra.

skulle uppskatta det stort!

Med vänlig hälsning // Rhino
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in