Citat:
Ursprungligen postat av
DorianYates99
Hej,
Frågor gällande (GHRP-6)
Jag har läst att GHRP-6 kan ge en tydlig ökning av aptiten, men undrar om någon här faktiskt har kört en längre kur och fått märkbar viktuppgång av det?
Har tränat i flera år men är just nu inne i en period med sämre aptit och svårt att få i mig tillräckligt. MK-677 fungerade inte särskilt bra för mig, mest lethargi och ganska svag aptiteffekt.
Funderar på GHRP-6 i cirka 8–12 veckor, därefter uppehåll 4–8 veckor, ungefär 100 mcg två gånger per dag. Är främst ute efter verkliga erfarenheter: aptit, viktuppgång, eventuell tolerans och biverkningar.
Mvh!
Körde för ett bra tag sedan GHRP-6, min dos (100 mcg × 2/dag) som låg inom det vanligaste protokollet som gällde då. Gav en tydlig och pålitlig aptitökning, kur (16 veckor), med märkbar viktuppgång. Utnyttjade hungern som uppstod till ett kaloriöverskott.
Hungern kom ca 30 minuter efter injektion och blev intensiv (“måste äta nu”-känsla). GHRP-6 gjorde det mer användbart att kunna planera in större måltider runt doserna.
Resultatet kom väl främst för att jag faktiskt åt mer och tränade konsekvent – peptiden öppnade liksom dörren, men kalorierna och träningen gjorde jobbet.
Om du kör, ”tidsätt” doserna så hungern träffar planerade måltider och ha mat redo. Lycka till och håll koll på hur kroppen svarar.