2026-09-12, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korbakor
Frågan var ju om erfarenheter av GHRP-6, inte hur man gör en havregrynsgröt 😂
Jo tack, handlar om ghrp 6 för att han inte äta tillräckligt
Genom att dricka detta 3 gånger om dagen så kan han dubbla intaget per dag utan att känna sig för mått utan att köpa onödigt preparat
Citera
2026-09-12, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
4 dl havregryn
4 råa ägg
Hallon
Vatten
Linfrö/chiafrön
Protinepulver
Drick
Svårare än så är det inte

Tack! ska faktiskt köra på detta recept! Däremot med blåbär och kanske inte råa egg. Fan vi får väll se.

Hursomhelt uppmärksammas anekdoter kring ghrp-6, då jag redan införskaffat det.
Citera
2026-09-12, 21:55
Medlem
Citat:
Genom att dricka detta 3 gånger om dagen så kan han dubbla intaget per dag utan att känna sig för mått utan att köpa onödigt preparat

3ggr känns bedrövligt med alla råa ägg. Tror 1 gång innan läggdags gör jobbet.
Citera
2026-09-12, 22:36
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av DorianYates99
Tack! ska faktiskt köra på detta recept! Däremot med blåbär och kanske inte råa egg. Fan vi får väll se.

Citat:
Efter noggrann forskning har vi nu kommit fram till att GHRP-6 egentligen var helt onödigt. 4 dl havregryn verkar vara betydligt enklare. Enda biverkningen hittills verkar vara ett orimligt äggintag 😂 Någonstans på vägen försvann både frågan och GHRP-6.
Senast redigerad av korbakor 2026-09-12 kl. 22:43.
Citera
2026-09-12, 23:04
Medlem
Citat:
Efter noggrann forskning har vi nu kommit fram till att GHRP-6 egentligen var helt onödigt. 4 dl havregryn verkar vara betydligt enklare. Enda biverkningen hittills verkar vara ett orimligt äggintag 😂 Någonstans på vägen försvann både frågan och GHRP-6.

"orimligt äggintag" hahahahah, helt sant. skulle fan i att köpa peptiden, burkeen hade ju lösningen.
Senast redigerad av DorianYates99 2026-09-12 kl. 23:13.
Citera
Igår, 07:24
Medlem
Citat:

Blåbär är inte fel heller.. mycket antioxidanter. byt ut ägg emot protinepulver om det känns " läskigt "
Funkade för mig förr i tiden när jag inte kunde äta tillräckligt med mat för att gå upp i vikt, 2-3 gånger per dag.
I en mixer med vatten som du kanske förstod ( om jag inte skrev det ) och drick

Jag använder hallon för det tar över smaken mer än vad blåbär gör, ibland körde jag blåbärs hallon mix. Lite vad man hade hemma 😁
Senast redigerad av burkeen Igår kl. 08:09.
Citera
Igår, 07:29
Medlem
Citat:
Menar du att personen i fråga har GHRP 6 brist i kroppen ? .. smart skalle
Självklart är det bra mycket lättare att öka mängden kalorier in genom att dricka maten så man inte hinner känna mättnaden på samma sätt som när man äter...
På samma sätt som en person som blir mätt genom att äter 2 kokta ägg kan äta 4-5 stekta ägg men samtidigt kan äta 7 scramble ägg.
Istället för att köra en syntetisk peptid som " kanske " ökar aptiten lite

Gå och lägg dig.
Citera
Igår, 07:51
Medlem
cookieboys avatar
Citat:
Hej,

Frågor gällande (GHRP-6)

Jag har läst att GHRP-6 kan ge en tydlig ökning av aptiten, men undrar om någon här faktiskt har kört en längre kur och fått märkbar viktuppgång av det?

Har tränat i flera år men är just nu inne i en period med sämre aptit och svårt att få i mig tillräckligt. MK-677 fungerade inte särskilt bra för mig, mest lethargi och ganska svag aptiteffekt.

Funderar på GHRP-6 i cirka 8–12 veckor, därefter uppehåll 4–8 veckor, ungefär 100 mcg två gånger per dag. Är främst ute efter verkliga erfarenheter: aptit, viktuppgång, eventuell tolerans och biverkningar.

Mvh!

Körde för ett bra tag sedan GHRP-6, min dos (100 mcg × 2/dag) som låg inom det vanligaste protokollet som gällde då. Gav en tydlig och pålitlig aptitökning, kur (16 veckor), med märkbar viktuppgång. Utnyttjade hungern som uppstod till ett kaloriöverskott.

Hungern kom ca 30 minuter efter injektion och blev intensiv (“måste äta nu”-känsla). GHRP-6 gjorde det mer användbart att kunna planera in större måltider runt doserna.

Resultatet kom väl främst för att jag faktiskt åt mer och tränade konsekvent – peptiden öppnade liksom dörren, men kalorierna och träningen gjorde jobbet.
Om du kör, ”tidsätt” doserna så hungern träffar planerade måltider och ha mat redo. Lycka till och håll koll på hur kroppen svarar.
Citera
Igår, 08:06
Medlem
Citat:
Var bara ett exempel
Ska du dricka 3 gånger om dagen justerar du bara efter det
Jag sikta på 40-50 gram protine per dryck.
Citera
Igår, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookieboy
Körde för ett bra tag sedan GHRP-6, min dos (100 mcg × 2/dag) som låg inom det vanligaste protokollet som gällde då. Gav en tydlig och pålitlig aptitökning, kur (16 veckor), med märkbar viktuppgång. Utnyttjade hungern som uppstod till ett kaloriöverskott.

Hungern kom ca 30 minuter efter injektion och blev intensiv (“måste äta nu”-känsla). GHRP-6 gjorde det mer användbart att kunna planera in större måltider runt doserna.

Resultatet kom väl främst för att jag faktiskt åt mer och tränade konsekvent – peptiden öppnade liksom dörren, men kalorierna och träningen gjorde jobbet.
Om du kör, ”tidsätt” doserna så hungern träffar planerade måltider och ha mat redo. Lycka till och håll koll på hur kroppen svarar.

Tack som fan! Var lite det jag var ute efter. Ska definitivt utnyttja aptit ökningen med kaloriöverskott samt ständigt hård träning.

Har ordentlig läst en hel del studier om peptiden samt alla möjliga anekdoter man kan hitta ifrån forum från 2000-talet, gemensamma tråden är väl att den markant ökar aptiten med minimala bieffekter, bortsett ifrån prolactin/kortisol.

Det enda bekymmer är att mk677 inte fungerade för mig, bägge två aktiverar ju ghrelin receptorer, så förmodligen funkar just denna peptiden genom subkutant injektion som kan ha en högre biotillgänglighet & svarsfrekvens, i jämförelse med orala mk677.
Citera
Igår, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookieboy

16 veckor låter rimligt. Ska hålla mig till 16-18 veckor och sedan ta 4 veckors uppehåll. Målet är att gå upp 7-10kg. Detta kommer naturligtvis inte vara lean mass, siktar mer på en ordentlig Bulk. Jag bränner redan fett naturligt snabbt och har lagt kroppsfett, dock ska jag hålla koll på kosten.

Mvh
Citera
Igår, 10:59
Medlem
Citat:
Menar du att personen i fråga har GHRP 6 brist i kroppen ? .. smart skalle
Självklart är det bra mycket lättare att öka mängden kalorier in genom att dricka maten så man inte hinner känna mättnaden på samma sätt som när man äter...
På samma sätt som en person som blir mätt genom att äter 2 kokta ägg kan äta 4-5 stekta ägg men samtidigt kan äta 7 scramble ägg.
Istället för att köra en syntetisk peptid som " kanske " ökar aptiten lite

Gå och lägg dig.
Jag tror ingen har påstått att personen har GHRP-6 brist. Frågan var om folks erfarenheter av GHRP-6. Du svarade med ett recept på havregryn och nu har du skrivit en hel uppsats och spammat tråden om hur man mixar det. Håll dig till topic tråden handlar om peptider, inte smoothies. 😂
Senast redigerad av korbakor Igår kl. 11:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in