2026-09-13, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korbakor
Jag tror ingen har påstått att personen har GHRP-6 brist 😂 Frågan var om folks erfarenheter av GHRP-6. Du svarade med ett recept på havregryn och nu har du skrivit en hel uppsats och spammar tråden om hur man mixar det. Håll dig till topic tråden handlar om peptider, inte smoothies.
Nu uppskattade killen som starta tråden det. Allt är inte svart o vitt.
Han hade svårt och äta och undrade över ghrp 6 ifall de ökar aptiten, jag gav han en annan väg att gå runt det.
Tråden handla alltså om aptiten och ghrp 6
Citera
2026-09-13, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
Nu uppskattade killen som starta tråden det. Allt är inte svart o vitt.
Han hade svårt och äta och undrade över ghrp 6 ifall de ökar aptiten, jag gav han en annan väg att gå runt det.
Tråden handla alltså om aptiten och ghrp 6

Tråden heter ”Den stora tråden om peptider”. Det är inte han som du hjälper med smoothies som har skapat den.
Citera
2026-09-13, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korbakor
Tråden heter ”Den stora tråden om peptider”. Det är inte han som du hjälper med smoothies som har skapat den.
My bad tar på mig sen 😁
Citera
2026-09-13, 14:02
Medlem
dirtysouths avatar
Den enda peptid jag tar är ghk-cu jag undrar om någon har experimenterat med större doser än vad de rekommenderar? Tar 2mg per dag
Citera
Igår, 05:27
Medlem
Kör 3,33mg subq varje morgon och även egengjort serum som smetas på utvalda kroppsdelar.
Jag har inget negativt att säga om detta, inga biverkningar alls.
Ser bara fräschare och fräschare ut för varje månad som går.

Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Den enda peptid jag tar är ghk-cu jag undrar om någon har experimenterat med större doser än vad de rekommenderar? Tar 2mg per dag
Citera
Igår, 15:28
Medlem
Jag har använt KLOW blend i snart tre månader, det är en blanding av GHK-Cu, KPV, BPC-157, and TB-4. Jag har haft problem med mitt knä i flera år, och det är helt fixat nu.

Min hud har också blivit bättre, rynkor och ärr som jag haft har blivit mindre synliga.
Citera
Igår, 15:54
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exploreuranus
Kör 3,33mg subq varje morgon och även egengjort serum som smetas på utvalda kroppsdelar.
Jag har inget negativt att säga om detta, inga biverkningar alls.
Ser bara fräschare och fräschare ut för varje månad som går.

Jag har märkt att min hy känns oljigare på sistone, är det något du märker av också?
Citera
Igår, 17:17
Medlem
Det har jag med gjort. Men jag vet inte om det är peptiden eller preppen som gör det?

Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Jag har märkt att min hy känns oljigare på sistone, är det något du märker av också?
Citera
Idag, 12:00
Medlem
Hej,

Jag ska beställa Ara- 290. Men undrar om ni kan hjälpa mig med dosering samt vart man får tag på sprutor? Tacksam för hjälp då läget är desperat.
Citera
Idag, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taggertyjones
Hej,

Jag ska beställa Ara- 290. Men undrar om ni kan hjälpa mig med dosering samt vart man får tag på sprutor? Tacksam för hjälp då läget är desperat.

kanylgrossist punkt se har helt okej priser och de skickas från Serige. 1ml u100 insulingspruta. Det är också smidigt att ha 3ml sprutor när man ska blanda med bac.
Citera
Idag, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impre6
kanylgrossist punkt se har helt okej priser och de skickas från Serige. 1ml u100 insulingspruta. Det är också smidigt att ha 3ml sprutor när man ska blanda med bac.
Tack! Såg även att man kan köpa färdigblandat? Vad tycker du om det? Läste att det är lite tveksamheter kring det. Verkar så svårt att dosera själv bara
Citera
Idag, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taggertyjones
Tack! Såg även att man kan köpa färdigblandat? Vad tycker du om det? Läste att det är lite tveksamheter kring det. Verkar så svårt att dosera själv bara

Eller så här, har läst på nu och det är BPC157 samt Ara290 jag behöver. Vill prova ca 1 månad och sedan utvärdera om jag ska fortsätta. Tror väl att det bästa sättet är att dosera själv då det finns tveksamheter kring kylkedjor osv vad gäller färdigblandat.

Kan någon (SNÄLLA) skriva hur mycket jag ska köpa av vardera BPC157 och ARA290?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in