Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-20, 18:18
  #1561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag har inte kollat värden för peptider men jag har helt klart fått resultat av peptider, de är en av mina nya favoirter självklart kombineras det med annat från leksak lådan men jag har fått ut jätte mycket av det, 1 kg lena bm påå min första månad för o vara exakt, hårdare look trots viktuppgång osv

Skönt att höra gainzz😉

sen har du nog en spännande medicinlåda som hjälpt till bra som komplement 😜
Men kul att höra att peppisarna fungerat
Citera
2017-05-20, 22:04
  #1562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KI999
Skönt att höra gainzz😉

sen har du nog en spännande medicinlåda som hjälpt till bra som komplement 😜
Men kul att höra att peppisarna fungerat


haha ahh, det jag ville uppmärksamma också att peptider i sig ensamt kanske inte är något o hurra över men kombinationen har jag verkligen kärat ner mig i

ska bli jävligt intressant o köra peptider under PCT samt en kortare vilan innan tävlings satsning görs..

allting kommer självklart att loggas i min kur/pct/dagboks rapport
Citera
2017-06-03, 19:29
  #1563
Medlem
Hur ligger det till med peptider?
Tänker mest på MK677 samt Osterine, BPC-157.. Är dessa olagliga? Menar, kan jag pissa positivt på dessa i Sverige? Snabba svar uppskattas!
Citera
2017-06-03, 23:59
  #1564
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Jag har kör TB-500 nu i 4 veckor.
Frontade de 2 första veckorna med 8 mg i veckan och har sedan dess tagit 2 mg var 5 dag. Och jag tycker det har funkat över förväntan. Dämpat inflammationer i bl.a. Korsryggen som har kommit och gått i flera år. Har dessutom provocerat ryggen rätt så hårt.
Så tummen upp för TB-500
Citera
2017-07-01, 12:34
  #1565
Medlem
Har några snabba frågor angående peptider, är sugen på Bpc-157, har en hamstring som har börjat bete sig dåligt och jag ska springa midnattsloppet i augusti!
Först undrar jag hur man ska tänka kring köp av insulinsprutor o nålar och sånt. Hur många framför allt?
Samt behöver man slänga hela spruta ink kanyl för varje dos eller bara nål?

Kan man förfylla alla sprutor för sin kur och ha dom förvarade i kylskåpet för lite snabbare användning istället för att behöva dra ut en nya spruta varje gång/tillfälle

Mvh vätskustskt...
__________________
Senast redigerad av TypisktVastkustskt 2017-07-01 kl. 12:36.
Citera
2017-07-02, 19:53
  #1566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TypisktVastkustskt
Har några snabba frågor angående peptider, är sugen på Bpc-157, har en hamstring som har börjat bete sig dåligt och jag ska springa midnattsloppet i augusti!
Först undrar jag hur man ska tänka kring köp av insulinsprutor o nålar och sånt. Hur många framför allt?
Samt behöver man slänga hela spruta ink kanyl för varje dos eller bara nål?

Kan man förfylla alla sprutor för sin kur och ha dom förvarade i kylskåpet för lite snabbare användning istället för att behöva dra ut en nya spruta varje gång/tillfälle

Mvh vätskustskt...

Man kan antigen köpa insulinspruta med inbyggd nål, eller med lösa nålar. Alternativ 1, kastar du hela sprutan efter ett par injektioner (tex när nålen blivit utnött och slö, för då börjar injektionerna göra ondare.)
Alternativ 2, kan du spara pumpen rätt länge, och enbart kasta nålen, om du vill. Men ska man vara extra noga med hygien och så, ska man egentligen använda nytt av allt VARJE GÅNG.

Du kan förvara de i kylskåp, exakt det du ska göra när det e färdigtblandat annars blir de förstört inom loppet av 48h.
Citera
2017-07-02, 19:55
  #1567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Hur ligger det till med peptider?
Tänker mest på MK677 samt Osterine, BPC-157.. Är dessa olagliga? Menar, kan jag pissa positivt på dessa i Sverige? Snabba svar uppskattas!

Allting du har rabblat upp är olagliga ja. Och pissa positivt för vissa. Men får såna substanser kräver de extra dyrt och avancerat pissprov. Iaf när de kommer till peptider, insulin o så vidare.

Lite osäker gällande sarms, om de visas lika enkelt som andra AAS eller om de tillhör den mer avancerade provtagningen.

Men hur som, är alla olagliga.
Citera
2017-07-03, 09:34
  #1568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Man kan antigen köpa insulinspruta med inbyggd nål, eller med lösa nålar. Alternativ 1, kastar du hela sprutan efter ett par injektioner (tex när nålen blivit utnött och slö, för då börjar injektionerna göra ondare.)
Alternativ 2, kan du spara pumpen rätt länge, och enbart kasta nålen, om du vill. Men ska man vara extra noga med hygien och så, ska man egentligen använda nytt av allt VARJE GÅNG.

Du kan förvara de i kylskåp, exakt det du ska göra när det e färdigtblandat annars blir de förstört inom loppet av 48h.

Så det man gör är att rekonstituerar det i sina vialer! Och sen drar upp all lösning i sprutorna och sen förvarar det i kylen?
Citera
2017-07-03, 10:48
  #1569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Allting du har rabblat upp är olagliga ja. Och pissa positivt för vissa. Men får såna substanser kräver de extra dyrt och avancerat pissprov. Iaf när de kommer till peptider, insulin o så vidare.

Lite osäker gällande sarms, om de visas lika enkelt som andra AAS eller om de tillhör den mer avancerade provtagningen.

Men hur som, är alla olagliga.
Är du helt säker att även peptiderna jag radare upp är olagliga?
Är ju inte anabola androgena steroider vi pratar om. har försökt googla fram status om laglighet eller olaglighet på dessa ämnen i sverige men hittar ingenting.
Kan vara så att de är olagliga i tävlingssammanhang men inte för personligt bruk? Vet att det är så i amerika men osäker i sverige, har du någon länk där du kan bevisa om dessa är olagliga eller chansar du bara?
Citera
2017-07-03, 23:06
  #1570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Är du helt säker att även peptiderna jag radare upp är olagliga?
Är ju inte anabola androgena steroider vi pratar om. har försökt googla fram status om laglighet eller olaglighet på dessa ämnen i sverige men hittar ingenting.
Kan vara så att de är olagliga i tävlingssammanhang men inte för personligt bruk? Vet att det är så i amerika men osäker i sverige, har du någon länk där du kan bevisa om dessa är olagliga eller chansar du bara?

Alltså, allt i Sverige blir klassat som skadar din hälsa. Allt som funkar dvs.
Sarms, peptider, insulin. Allt är olagligt. Eftersom du tex behöver recept för insulin.
Peptider räknas som tillväxthormon, och det är också under doping kategorin.
Sarms, tror jag klassas som vanlig AAS.

Tyvärr vännen. Jag kan gott säga såhär, om det är olagligt i USA är det med 200% säkerhet olagligt i Sverige.

Sverige är värsta landet med gällande straff och dyl gällande doping..

All info finns att få tag på Livsmedelsverket om jag inte missminner mig helt.
Citera
2017-07-04, 01:08
  #1571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Är du helt säker att även peptiderna jag radare upp är olagliga?
Är ju inte anabola androgena steroider vi pratar om. har försökt googla fram status om laglighet eller olaglighet på dessa ämnen i sverige men hittar ingenting.
Kan vara så att de är olagliga i tävlingssammanhang men inte för personligt bruk? Vet att det är så i amerika men osäker i sverige, har du någon länk där du kan bevisa om dessa är olagliga eller chansar du bara?


alla preparat som manipulerar kroppens anabola funktioner samt exogena substanser / hormoner är läkemedels klassat i sverige dvs olagligt utan recept

tänker inte länka då det redan har blivit länkat tidigare
Citera
2017-07-05, 22:26
  #1572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
alla preparat som manipulerar kroppens anabola funktioner samt exogena substanser / hormoner är läkemedels klassat i sverige dvs olagligt utan recept

tänker inte länka då det redan har blivit länkat tidigare
Litar på dig! Tråkigt att det ska vara så
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback