Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-04, 19:17
  #1441
Medlem
Fått hem GHRP6, MOD GRF och MT2. Var bör oblandade vialer förvaras? Frysen de med?
Citera
2016-02-06, 22:31
  #1442
Medlem
Har en fråga angående ghrp-2.

Som jag fattat det så ska man vänta 25-30min med att äta efter sticket. Men måste man verkligen äta??

Är det något som blir sämre av att strunta i äta efter sticket? Till exempel om jag sticker 100mcg och sen går och lägger mig utan att äta.
Citera
2016-02-07, 09:27
  #1443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
Fått hem GHRP6, MOD GRF och MT2. Var bör oblandade vialer förvaras? Frysen de med?
Ja.
Citera
2016-02-07, 13:10
  #1444
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataDurex
Har en fråga angående ghrp-2.

Som jag fattat det så ska man vänta 25-30min med att äta efter sticket. Men måste man verkligen äta??

Är det något som blir sämre av att strunta i äta efter sticket? Till exempel om jag sticker 100mcg och sen går och lägger mig utan att äta.

GHRP står för Growth Hormone Releasing Peptide. Det är alltså utsöndringen av tillväxthormonet som är nästa steg i kedjan. Tillväxthormonet har en kort halveringstid på 15 minuter och behöver då också 30min på sig att helt brytas ner. Under dessa 30 minuter vill man inte inta några som helst kolhydrater då kolhydratintag avbryter denna signalfas. Avbryter man den så avbryter man alltså tillväxthormonets verkan på celler att utsöndra IGF-1 och man får således inte ut maximalt utav IGF-utsöndring av den tillförda dosen GHRP. Men när dessa 30 minuter har gått så är alltså nästa steg att IGF-1 gör sitt jobb dvs inducera hyperplasi, dvs celldellning, och hjälpa cellerna att transportera in näring. Då måste man tillse att kroppen har näring i sig. Därför är aminosyror utan kolhydrat absolut bäst då det tas upp direkt. Hydrolyserat protein funkar också även om detta innehåller en del kolhydrat. Sen kan du käka som vanligt en timme eller två efter detta, men måste inte om du kör på kvällen t.ex.

Mvh,

-KarlAlfred
Citera
2016-02-07, 17:10
  #1445
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
GHRP står för Growth Hormone Releasing Peptide. Det är alltså utsöndringen av tillväxthormonet som är nästa steg i kedjan. Tillväxthormonet har en kort halveringstid på 15 minuter och behöver då också 30min på sig att helt brytas ner. Under dessa 30 minuter vill man inte inta några som helst kolhydrater då kolhydratintag avbryter denna signalfas. Avbryter man den så avbryter man alltså tillväxthormonets verkan på celler att utsöndra IGF-1 och man får således inte ut maximalt utav IGF-utsöndring av den tillförda dosen GHRP. Men när dessa 30 minuter har gått så är alltså nästa steg att IGF-1 gör sitt jobb dvs inducera hyperplasi, dvs celldellning, och hjälpa cellerna att transportera in näring. Då måste man tillse att kroppen har näring i sig. Därför är aminosyror utan kolhydrat absolut bäst då det tas upp direkt. Hydrolyserat protein funkar också även om detta innehåller en del kolhydrat. Sen kan du käka som vanligt en timme eller två efter detta, men måste inte om du kör på kvällen t.ex.

Mvh,

-KarlAlfred

Tack för svar!

Så om jag har tränar mellan 19-21 och dricker EAA under/i slutet av träningen. 21:30 är jag hemma och tar ett stick. Käkar antingen en middag eller en skål med kvarg (käkar kvarg om det är träningsfri dag dagen efter) 30min senare för att sedan gå och lägga mig. Korrekt förfarande?

Träningsfria dagar tar jag ett stick på kvällen och då räcker det med EAA efter 30min och detta är good enough?? Eller behövs inte EAA alls?
Citera
2016-02-07, 17:42
  #1446
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataDurex
Tack för svar!

Så om jag har tränar mellan 19-21 och dricker EAA under/i slutet av träningen. 21:30 är jag hemma och tar ett stick. Käkar antingen en middag eller en skål med kvarg (käkar kvarg om det är träningsfri dag dagen efter) 30min senare för att sedan gå och lägga mig. Korrekt förfarande?

Träningsfria dagar tar jag ett stick på kvällen och då räcker det med EAA efter 30min och detta är good enough?? Eller behövs inte EAA alls?

BCAA också.
Jag hade nog försökt få i mig något efter träningen då kroppen behöver mat som mest. Inte bara proteinshakes å aminos, det funkar inte bra för mig och många med mig iaf. Sen bör du ju vänta åtminstone 2h efter maten innan du sätter GHRP's. Så du får själv avgöra vad som är mest optimalt för dig.

Mvh
Citera
2016-03-17, 00:34
  #1447
Medlem
Är den här sidan att lita på ? > beststeroidshop

Jag hittade http://best-steroid-shop.com/growth-...atropin-360iu/

Är biotropin bra och något att satsa på? Vad tror ni om priset?
Citera
2016-03-17, 08:01
  #1448
Medlem
Som jag tidigare argumenterat för så spelar det ingen roll när man tar peptiderna för att få maximal gh utsöndring. Det där med att behöva vänta och ha lågt blodsocker när man injicerar ghrp-2+mod grf 1-29 är inte sant.

Enligt forskare i USA har mätte dom mängden GH som utsöndrades efter injektion och det var ingen skillnad om man hade mat i magen eller inte.

Citat:
A life extension doctor has been conducting serum hgh tests on ergopep.com products. The data he has gather has completely changed prior thought in regards to growth hormone releasing peptide (ghrp) and growth hormone releasing hormone (ghrh).

GHRP's include ghrp6, ghrp2, ipamorelin, hexarelin.

GHRH's include mod grf(cjc no dac), cjc with dac, tesamorelin.

NEW FINDS FROM SERUM HGH TESTS;
1. saturation dose, which is 100mcg, increases serum hgh as much as higher doses.
2. Food in the stomach does not affect gh release.
3. Gh stores replenish every 3 hours.

http://www.aboard.in/archive/index.php/t-37596.html

Första inlägget i tråden.

Mvh
Citera
2016-03-24, 10:43
  #1449
Medlem
Fick gynokänningar några veckor efter att jag gått på GHRP6 + Grf mod. Läst om proggyno och att man kan motverka det med B6. Några fler tips? Gått av nu.

Och som jag förstått det hjälper inte Nolva?
Citera
2016-03-25, 10:52
  #1450
Medlem
Klarar man sig på dopingtester om man kör Sarms? Typ ostarine. Samt hur dumt är det att köra om man är mellan 18-22
Citera
2016-03-28, 14:11
  #1451
Medlem
Jag är sugen på att prova BPC 157 då det verkar vara den "ultimata" läkepeptiden för senor, och då jag har dragits med en överbelastad femoris sena (tendinos enligt sjukgymnast) i min mitt ena ben i 4 månader nu (har ej kunnat träna lår alls) så är jag desperat.
Jag är dock grön inom området, så jag har gjort en del "research", men något som jag inte har fått svar på är om det är okej att skjuta in det i magfettet, eller förlorar jag på att inte lägga det nära skadan?
Och ni som har provat det, har ni upplevt några biverkningar?
Citera
2016-03-28, 16:57
  #1452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
TB-500 påverkar hjärtmuskeln. Det är skäl nog för mig att inte röra det.

Någon som vet vad han menar med detta? Jag har sökt men hittar inget om att det skulle påverka hjärtat negativt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback