Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Mer på ämnet? Biverkningar?? funkar me testo?
GW-501516 är en PPARδ modulator, en kemiskförening som är under utredning utav företaget GlaxoSmithKline. GW-50.156 reglerar fettförbränningen genom ett antal omfattande mekanismer, [8] ökar glukosupptaget i skelettmuskulaturen vävnad och ökar muskel... mer kan du läsa på
wiki - GW 501516. Dem biverkningar jag har fått hittills är huvudvärk men är inte säker på om det är GW som orsakat det och om det funkar med testo? Allt funkar med testo
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det jag reagerade på är att du körde konditionsträning var dag, så frågan är hur mycket preppet hjälpte och hur mycket du skulle ökat utan det. Det bästa skulle vara om någon som redan hade mycket bra kondition med historia av konditionsträning bakom sig kunde komma med input och resultat.
Självklart är det en bidragande faktor att jag körde kondition varje dag men dem 6-8 första dagarna kunde jag knappt springa mer än 1km utan att behöva stanna för att kippa efter luft eller få världens hostattack. Nu känner jag mig som Usain bolt och springer i takt med fotbollssnubbar som tränat i flera år men som du säger, vore nice om någon med mer erfarenhet kunde droppa in eller prova.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Jag vill också veta mer om detta, låter mycket intressant då jag är insnöad på intervallträning för tillfället.
Yes, finns mängder av trådar på amerikanska brädor som skriver om GW