2013-02-03, 20:28
Medlem
Vad ska man leta efter om man vill öka i muskelmassa? Ger t.ex. Nordictropin likvärdiga resultat som ostarine?

Mvh
Citera
2013-02-08, 21:48
Medlem
Grymgrossistens avatar
Rekommenderar GW-501516

Vet ej om jag har postat rätt men hittade inte mycket om GW-501516 på Flashback och vill verkligen rekommendera detta preparat då jag haft chans att pröva detta nu i 18 dagar för att förbättra min kondition.

Lite om mig
Är en biffig kille som har världens sämsta kondition, gjorde Beep-testet för ca 18 dagar sedan och fick 4.5 vilket var riktigt dåligt, mina ben blev jätte slöa, fick ont i bröstet och pulsen var skyhög. Efter 18 dagar med 5mg/ml ED så fick jag 10.5 (14 max) på Beep-testet vilket är ökning på 57%. Under dessa 18 dagar tränade jag kondition nästintill varje dag i form av joggingrundor på ca 2,5km med en snittpuls på ca 180bpm.

Värt att notera att jag körde T3 samtidigt men det borde inte ha någon betydelse och att jag aldrig utövat någon sport i hela mitt liv förutom idrottslektionerna på gymnasiet så min kondition har alltid varit ren skit

Konsistensen på GW-501516 var ganska trögflytande och smakade konstigt men inte alls äckligt eller "alkohol-liknande" som t.ex. på flytande clenbuterol m.m. Enda biverkningar som jag kände under dessa 18 dagar var huvudvärk som fan men vet ej om det är på grund utav GW:n.

Om det är någon som testat GW så får ni jättegärna komma med feedback hur ni kände er och vad ni fick ut av er kur, tycker att SARMS och research chemicals är mycket intressanta!
Senast redigerad av Grymgrossisten 2013-02-08 kl. 21:50.
Citera
2013-02-08, 22:22
Medlem
Mer på ämnet? Biverkningar?? funkar me testo?
Citera
2013-02-08, 22:32
Medlem
sedans avatar
Det jag reagerade på är att du körde konditionsträning var dag, så frågan är hur mycket preppet hjälpte och hur mycket du skulle ökat utan det. Det bästa skulle vara om någon som redan hade mycket bra kondition med historia av konditionsträning bakom sig kunde komma med input och resultat.
Citera
2013-02-08, 23:03
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Jag vill också veta mer om detta, låter mycket intressant då jag är insnöad på intervallträning för tillfället.
Citera
2013-02-08, 23:51
Medlem
Grymgrossistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Mer på ämnet? Biverkningar?? funkar me testo?
GW-501516 är en PPARδ modulator, en kemiskförening som är under utredning utav företaget GlaxoSmithKline. GW-50.156 reglerar fettförbränningen genom ett antal omfattande mekanismer, [8] ökar glukosupptaget i skelettmuskulaturen vävnad och ökar muskel... mer kan du läsa på wiki - GW 501516. Dem biverkningar jag har fått hittills är huvudvärk men är inte säker på om det är GW som orsakat det och om det funkar med testo? Allt funkar med testo
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det jag reagerade på är att du körde konditionsträning var dag, så frågan är hur mycket preppet hjälpte och hur mycket du skulle ökat utan det. Det bästa skulle vara om någon som redan hade mycket bra kondition med historia av konditionsträning bakom sig kunde komma med input och resultat.
Självklart är det en bidragande faktor att jag körde kondition varje dag men dem 6-8 första dagarna kunde jag knappt springa mer än 1km utan att behöva stanna för att kippa efter luft eller få världens hostattack. Nu känner jag mig som Usain bolt och springer i takt med fotbollssnubbar som tränat i flera år men som du säger, vore nice om någon med mer erfarenhet kunde droppa in eller prova.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Jag vill också veta mer om detta, låter mycket intressant då jag är insnöad på intervallträning för tillfället.
Yes, finns mängder av trådar på amerikanska brädor som skriver om GW
Citera
2013-02-09, 15:17
Medlem
Intressant. Priserna på BB var ju helt överkomliga men jag hoppas det kommer finnas inrikes snart. Hittar inget på HB.

20mg ed delat i två doser med 12h mellanrum verkar vara perfekt för fettbränning under dieten.
Citera
2013-02-09, 15:30
Medlem
Grymgrossistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.K.Willy
Intressant. Priserna på BB var ju helt överkomliga men jag hoppas det kommer finnas inrikes snart. Hittar inget på HB.

20mg ed delat i två doser med 12h mellanrum verkar vara perfekt för fettbränning under dieten.
320kr betalade jag för GW 30ml 5mg/ml, köpte det dock från England och har beställt därifrån ca 12 gånger tidigare utan att haft problem med tull osv.
Citera
2013-02-09, 15:37
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Har bestämt mig för att testa detta. Kommer köra det ihop med Testo, T3/T4, och vid uppehåll kör jag testo, T3/T4 och Sibutramin. Är dock mest ute efter att höja flåset, så det ska bli intressant att se om det sker någon drastiskt förändring på den fronten.
Citera
2013-02-09, 15:38
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grymgrossisten
320kr betalade jag för GW 30ml 5mg/ml, köpte det dock från England och har beställt därifrån ca 12 gånger tidigare utan att haft problem med tull osv.

Vilken dos ligger du på dagligen och tänker du köra nonstop eller med uppehåll? Trycker du någon testo?
Citera
2013-02-09, 15:55
Medlem
Grymgrossistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Vilken dos ligger du på dagligen och tänker du köra nonstop eller med uppehåll? Trycker du någon testo?
Har inte använt testo sedan 5 månader tillbaka men just nu kör jag 1ml per dag (5mg) och kommer köra det nonstop i 60 dagar (två stycken 30ml burkar).
Citera
2013-02-09, 16:28
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.K.Willy

Vart har du fått den infon?

Citat:
Ursprungligen postat av Grymgrossisten
Har inte använt testo sedan 5 månader tillbaka men just nu kör jag 1ml per dag (5mg) och kommer köra det nonstop i 60 dagar (två stycken 30ml burkar).

Ok, märkt av annat än bra kondis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in