2014-09-02, 13:26
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Är det någon som kört TB-500 och upplevt god effekt?

Skulle behöva nått för lederna och deca är inte ett alternativ, off för stunden.
Citera
2014-09-05, 12:13
Medlem
olgaoturs avatar
tjena alla!

jag är lite osäker om min igf är äkta eller ej. har prövat min i drygt en vecka, före, efter och 12 h före träning. prövat sätta i alla olika musklet å i magfettet, men märker aldtig av någon speciell pump eller blodsockerfall... dock upplever jag att mitt tryck efter träning bibehålls längre.

i förrgår fick jag pröva min polares igf som är köpt på annat ställe. satte i bröstmuskeln och bara efter 5-10 minuter började jag svättas som fan och vart "hängig" så fick pyttsa på med kolisar.

kan de va så enkelt att ja har nå skit hemma bara?

mvh
Citera
2014-09-05, 12:43
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olgaotur
tjena alla!

jag är lite osäker om min igf är äkta eller ej. har prövat min i drygt en vecka, före, efter och 12 h före träning. prövat sätta i alla olika musklet å i magfettet, men märker aldtig av någon speciell pump eller blodsockerfall... dock upplever jag att mitt tryck efter träning bibehålls längre.

i förrgår fick jag pröva min polares igf som är köpt på annat ställe. satte i bröstmuskeln och bara efter 5-10 minuter började jag svättas som fan och vart "hängig" så fick pyttsa på med kolisar.

kan de va så enkelt att ja har nå skit hemma bara?

mvh

Enligt allt jag hört så är det inte svårare än såhär; ställer du dig själv den frågan så är det inte äkta IGF. Det är sinnessjukt svårt att få tag i äkta IGF så du har sannolikt inte köpt någon äkta IGF.
Citera
2014-09-05, 19:20
Medlem
olgaoturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Enligt allt jag hört så är det inte svårare än såhär; ställer du dig själv den frågan så är det inte äkta IGF. Det är sinnessjukt svårt att få tag i äkta IGF så du har sannolikt inte köpt någon äkta IGF.

okay. kanske får pröva nåsta månad av annan leverantör.
Citera
2014-09-05, 19:33
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:

Du får gärna skicka ett pm vart polarens igf är köpt.
Citera
2014-09-05, 20:42
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
`
Om du hittar äkta IGF så vet jag att iaf Rich Piana är beredd att betala vad som krävs för att komma över en dos.
Lycka till mannen!
Citera
2014-09-10, 21:27
Medlem
Hej, Hur vet ni att det ni köper är riktiga peptider?
Citera
2014-09-10, 21:41
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humlan69
Hej, Hur vet ni att det ni köper är riktiga peptider?

Det är det som är trixigt. Det enda man egentligen med säkerhet kan säga är att om du har en laboratorie-utrustning tillbörlig för att analysera preppet så kan du med säkerhet säga vad du fått, andra alternativet är att du har fått tag i peptider som har givit kännbart resultat; då har du en referensram. Annars är det bara att lita på vad folk säger om grönade shoppar i stort sett.
Citera
2014-09-11, 18:10
Medlem
Jag såg följande inlägg (Growth Hormone Serum levels tested):
http://www.ironmagazineforums.com/threads/190442-GHRP-2-CJC-1295-no-DAC-Test-Results-IN!!!!!!!!
Men det lär man inte kunna göra i SE, inte på ett enkelt sätt iaf.

jag upplever sjukt hunger efter GHRP2! Jag trodde att det bara gällde GHRP6...
Citera
2014-09-11, 21:21
Medlem
Hej,
Vad är orsaken till att man kör 5 dagar och sen vila 2 dagar (CJC+ghrp)?
Citera
2014-10-09, 13:56
Medlem
Streeets avatar
Enligt vad jag har läst så är det bättre att ta en i taget, så tex ta igf1 en månad sen sluta ed den o gå över till den andra.

Jag är själv sugen på igf1 och har då tänkt ta det subkutant som alla gjorde förr och fick bra resultat i hela kroppen istället för att köra in i den muskeln man ska träna.
Citera
2014-10-09, 21:47
Medlem
Tjoho! Fick hem mitt Ghrp-2 idag men BAC vattnet var lite här och där i paketet så det är tyvärr borta.

Då det är så jävla krångligt att ordna igen så undrar jag om det fungerar att blanda Ghrp-2 med sterilt vatten? Dör peptiden fort om man blandar det med sterilt vatten? Eller är du illa tvunget att köra på med BAC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in