Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-21, 02:46
  #61
Medlem
Vad var så negativt förutom just att det är mycket mörkhyat folk då?

Varit i London vid flertal tillfällen och har alla gånger tyckt det varit väldigt trevligt.

Tips för framtiden. Åk inte på semester till afrika.

Edit:

Vem åker till London eller england överhuvudtaget bara för att se fulla människor med världens sämsta tandhygien (eller i många fall helt avsaknande av tänder). Snygga kvinnor ser man mer sällan än en pingvin på gatorna.
__________________
Senast redigerad av Albinbror 2011-06-21 kl. 02:48.
Citera
2011-06-21, 03:04
  #62
Medlem
Om det nu är så hemskt som TS beskriver, s.k. "parasiter" så långt ögat kan nå, hur kommer det sig att London/England har en av de starkare ekonomierna i världen? Sverige kanske borde ta efter och bjuda in fler "parasiter".

TS, alla förutom du själv inser att du trollar, men du tror väl att du skriver riktiga iakttagelser och fakta.
Citera
2011-06-21, 03:15
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiskamagistern
Om det nu är så hemskt som TS beskriver, s.k. "parasiter" så långt ögat kan nå, hur kommer det sig att London/England har en av de starkare ekonomierna i världen? Sverige kanske borde ta efter och bjuda in fler "parasiter".

TS, alla förutom du själv inser att du trollar, men du tror väl att du skriver riktiga iakttagelser och fakta.

Kanske en av Europas största ekonomier på grund utav sin stora befolkning men långt ifrån en välmående ekonomi du kanske trodde att storleken på bnp visade hur bra ekonomi ett land har?
Citera
2011-06-21, 03:15
  #64
Medlem
Dreamerss avatar
Dock är en stor del mer integrerade där, vad jag upplevt iaf.
Citera
2011-06-21, 03:30
  #65
Medlem
Varsnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiskamagistern
Om det nu är så hemskt som TS beskriver, s.k. "parasiter" så långt ögat kan nå, hur kommer det sig att London/England har en av de starkare ekonomierna i världen? Sverige kanske borde ta efter och bjuda in fler "parasiter".

TS, alla förutom du själv inser att du trollar, men du tror väl att du skriver riktiga iakttagelser och fakta.

Jag hade ett bra svar till dig innan jag gjorde en klantgrej, gammal som jag är.
MEN, mitt svar var utförligt och lång och jag orkar inte skriva om det.

Kortfattat;

Englad har en stark valuta pga att dom har haft kolonier.
Belize är ett lysande exempel på just detta.

Invandring skapar mer problem än vad de löser.
Efter som "överheten" kan skydda sina tillgångar där, så finns det inte något problem.
Britter som tjänar mer över lag har konton på brittiska Färöarna tex.

Att skit inte händer där turister befinner sig kan bero på ökad polisinsatts samt att det är dåligt för affärerna.

Hur svårt vill man göra det för sig?

Mvh
Citera
2011-06-21, 04:17
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier

Negrerna har ju redan en egen kontinent där 99,9 % av befolkningen är negrer, det är enbart vi i Europa som ska dö ut och ersättas av andra folk.


Vilken kontinent är det???
Citera
2011-06-21, 04:24
  #67
Medlem
4-Gotts avatar
Britterna får skylla sig själva eftersom dom koloniserade så mycket. Dom hade kunnat se ut mer som Japan.
Citera
2011-06-21, 04:41
  #68
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigkaffe
Vilken kontinent är det???
Försöker du vara rolig? Annars har du missat mycket i skolan.

http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4...ch_kontinenter

Inte särskilt svårt att "lista" ut vad han menar.

Alternativt är du på väg att gå lös PK style.
Citera
2011-06-21, 05:19
  #69
Medlem
C.A.Tls avatar
Åk upp till Tottenham och kolla, bara judar och negrer tills du kommer in på White Hart Lane, där är det nästan uteslutande vita.
Citera
2011-06-21, 05:25
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Britterna får skylla sig själva eftersom dom koloniserade så mycket. Dom hade kunnat se ut mer som Japan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_Empire
Ja
Citera
2011-06-21, 05:29
  #71
Medlem
Endsiegs avatar
Har varit i London 2 gånger i år. Ena gången upplevde jag precis vad du skriver. Den andra inte lika mycket dock.


Värst av allt är hur de få vita accepterat saken.
Citera
2011-06-21, 05:44
  #72
Medlem
anders_judges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realmadridrulez
Jag har en vän från England/London som har exakt samma åsikter om England som många flashbackare har om Sverige. Han hatar speciellt "Pakis" men han har inte något emot svara och indier. Hans far röstade på BnP eller något liknande och det är väldigt likt SD bara att BnP vill kicka ut alla som inte är födda i England.

Av det som jag förstått av BnP så verkar de snarare ligga närmare Nationaldemokraterna (om än avsevärt mer välpolerade) eller har jag fått fel uppfattning?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback