Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-21, 05:44
  #73
Medlem
Larocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier
blablablala ännu mer propagande från en 12årig internetrasist

England hade aldrig varit där de är idag utan sina kolonier i Asien (bl.a Indien, numera Pakistan/Indien) samt i Afrika. De blev en stor makt tack vare de rikedomar dom hämtat i forna länder. När UK sa upp rollen som "Kolonisatör" är det väl naturligt att de koloniserade skall få söka jobb och emigrera dit.

Så.... HÅLL KÄFTEN DIN IGNORANTA "COOLA" ARIE aka internet-fighter
Citera
2011-06-21, 05:53
  #74
Medlem
Voltecs avatar
Förstår ifall man inte tycker om invandring men att kalla personer man inte vet ett skit om för kriminella och pack tyder bara på att man är rädd för andra.
Citera
2011-06-21, 07:17
  #75
Medlem
FractalDimensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier
Nyss hemkommen efter några dagars vistelse i London, man visste ju att London har problem med invandring men jag var ändå helt oförbered på det jag skulle få se i London.

Om vi tror att vi har problem i Sverige med icke vita horder är det ingenting mot situationen i London, jag skulle säga att icke vita snart är i majoritet i hela staden, i alla fall bland stadens yngre invånare är de icke vita redan i stor majoritet.

Negrer och svartskallar överallt i staden, affärer som ägs av pakistanier och indier vart man än gick, om jag inte visste att jag befann mig i Englands huvudstad London så skulle jag trott att jag befann mig i en muslimsk/afrikansk stad.

Ytterst få engelsmän såg man när man gick runt. De få engelsmän som lever i staden verkar alla degenerade, man ser fler engelska kvinnor med negrer än med engelska män nästan. Bruna mulatt-barn är en större del av Londons befolkning än rödhåriga fräkninga engelska småbarn.

Vill man se Sveriges framtid ska man åka till London, det var skrämmande. Negrerna blänger naturligtvis hatiskt mot alla vita de ser, och gäng av pakistanier står och ser hotfulla ut med hat i blicken, England är förstört av massinvandringen.

Jag råder ingen att besöka denna tredje världens soptipp, London är INTE en engelsk stad på något sätt längre. Vill se ni England och engelsmän så ska ni inte åka till London. Om ni vill se detta snart utrotade folkslag så ska ni nog bege er till de få engelska enklaver på landsbygden som fortfarande finns kvar, resten är smutsigt och förstört sedan länge.

Man kan fråga sig om det ens finns hopp kvar för England? Den bruna sörjan är inte mer utbredd i något annat land i Europa förutom Frankrike.

Jag upplevde det nästan som ett hån, detta är alltså Englands huvudstad men befolkad till ungefär hälften av de mest mörka och kriminella folk som existerar på denna planet...

Har ni själv besökt London? Fick ni en chock över hur få engelsmän man ser på gatan? Man kan nästan tro att huckle är den nya engelska folkdräkten om man ser till vad Londons invånare bär på.

Naturligtvis visar också all statistik att negrerna och övriga svartskallar dominerar brottsligheten i staden totalt, spelar ingen roll vilket land man besöker eller vilket system landet använder sig av, dessa primitiva folkslag kommer dominera all kriminell verksamhet medan de lyser med sin frånvaro när det gäller intelligenta och positiva områden, parasitfolken existerar inte för något sådant.

Hur gammal är du? 15??!
Första besöket i London?!
Så där såg det ut redan på 90-talet, lilla grabben...
Citera
2011-06-21, 08:15
  #76
Avstängd
JustOneDrags avatar
Jag hoppas att de flesta som läser denna tråden tänker som jag:

"Vilken jävla idiot."
Citera
2011-06-21, 08:27
  #77
Medlem
Mintbits avatar
London är förlorat, hela Europa är snart förlorat och Sverige går också sitt öde tillmötes. Om 25 år är svenskarna i minoritet. Redan idag blir invandrarna fler än svenskarna varje år genom invandring och högre födelsetal. Svenskarna - liksom britterna - röstar på partier som tar död på den egna nationen.

Det som drabbar oss är värre än pesten. Vi har förintelse och död att vänta. Under tiden våldtas vårt folk både mentalt och fysiskt. Dessa j-a politiker som står upp och propagerar för fortsatt invandring är värre än landsförrädare. Det är pestråttor.
Citera
2011-06-21, 08:35
  #78
Medlem
MFriedmans avatar
http://shepherds-bush.blogspot.com/2...-man-dead.html
Las kommentarna, ganska intressant..
Citera
2011-06-21, 08:48
  #79
Medlem
psaks avatar
Lite märkligt ändå, på tv-bilder därifrån brukar det ju inte så värst svart ut men reportrarna kanske är selektiva och fokuserar på typ Buckingham palace med omnejd.
Annars beror det väl på hur man ser det, övriga England är ju inte lika berikat som Sveriges landsbygd, engelska bonnavischan är väl fortfarande mkt "you take tea my dear" som på den gamla goa tiden.
Citera
2011-06-21, 08:53
  #80
Medlem
Straxenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
De britter man möter är oftast väldigt vänliga och hjälpsamma.

Européer är vänliga och hjälpsamma. Det kommer med kulturen och folket.
Citera
2011-06-21, 09:27
  #81
Medlem
Frequns avatar
Borde inte ni gamla rasister och lantisar dö ut snart?
Citera
2011-06-21, 09:37
  #82
Medlem
glaadens avatar
Jag har ju en liten teori om england:
Antal invånare 2009 var 51 miljoner.
Med lite snabb huvudräkning så kan man lätt räkna ut att (enligt wikipedia 87.5% White, 6.0% South Asian, 2.9% Black, 1.9% Mixed race, 0.8% Chinese, 0.8% Other) de 87,5% som du kallar dem "rödhåriga engelskmännen" i själva verket helt omöjligt inte kan ha funnits om inte inavel framkommit.

Och det kan kanske vara svårt för en trångsynt människa inse att England var det största imperiet någonsin och genom att ta över länder för många år sen så blev det helt plötsligt ett naturligt ställe att flytta till.
här är londonstatistiken:

69.0% White
57.7% White British
2.4% White Irish
8.9% White Other

3.5% Mixed
1.0% Black Caribbean & White
0.5% Black African & White
1.0% South Asian & White
1.0% Other mixed

13.3% South Asian
6.6% Indian
2.4% Pakistani
2.3% Bangladeshi
2.0% Other South Asian

10.6% Black
4.3% Black Caribbean
5.5% Black African
0.8% Other Black

3.5% East Asian or Other
1.5% Chinese
2.0% Other )
Citera
2011-06-21, 09:44
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adored
Vi kan vinna ett inbördeskrig även om de icke-vita är tio gånger fler. Det finns hopp.

Om det ens skulle hända kommer det inte ske under din livstid så du kan vara lugn...

England kan också vara lugn, det finns mer där än staden London och om problemen skulle bli för stora så kan de som inte kan assimilera sig hälsa god natt.
Citera
2011-06-21, 09:47
  #84
Avstängd
Jag har mellanlandat på heathrow o där kryllade det av turbangubbar..påskkärringar o annat pack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback