Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-21, 01:08
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av yoogi
antligen tillbaka! far se hur lange det haller den har gangen...

vart var du ngnstans i london? tycker att det kanns sa konstigt att en rasist-svenne valjer att aka till london nga dagar och hanger i whitechapel, hackney och brixton... vad gjorde du dar liksom? hur kommer det sig? vem var du dar med? vem sa at dig att aka till dessa omraden? vanligtvis brukar nga dgr-turister se big ben, houses of parliament, hyde park, oxford street, soho, kanske aka lite dubbelbuss eller en bat pa themsen - men du, som hatar svartskallar, akte till dalston och stannade dar? jatteunderligt...

Haha! Jag vet vad du menar och vem du avser. Ja det är cirkus på allvar.

TS, var inte du i Gdansk Polen nyligen också i en annan tråd?
Citera
2011-06-21, 01:11
  #50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Värt att notera är att negrernas och pakistaniernas sjuka brottslighet till trots, så står britterna, som för övrigt degenererats något ofattbart genom åren, för en stor del av brotten. Gruppvåldtäkterna brukar negroida invandringsgrupper, pakistanier och araber stå för, liksom bestialiska överfallsmord— men våldsbrott i form av överfall och personrån som är begångna av vita britter och "chavs" hör ändå knappast till ovanligheten. Många vita engelsmän är ju fan i mig lika primitiva som vilken grupp som helst. Det rättfärdigar givetvis inte förintelsen av Storbritannien och dess folk, men England som helhet har alltid varit ett gytter för drägg och potentiella kriminella.

Sant! Bara kolla hur de beter sig i Spanien. Engelsmän är utan tvekan den värsta gruppen med mycket fylla och våld.
Citera
2011-06-21, 01:22
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier
Nyss hemkommen efter några dagars vistelse i London, man visste ju att London har problem med invandring men jag var ändå helt oförbered på det jag skulle få se i London.

Om vi tror att vi har problem i Sverige med icke vita horder är det ingenting mot situationen i London, jag skulle säga att icke vita snart är i majoritet i hela staden, i alla fall bland stadens yngre invånare är de icke vita redan i stor majoritet.

Negrer och svartskallar överallt i staden, affärer som ägs av pakistanier och indier vart man än gick, om jag inte visste att jag befann mig i Englands huvudstad London så skulle jag trott att jag befann mig i en muslimsk/afrikansk stad.

Ytterst få engelsmän såg man när man gick runt. De få engelsmän som lever i staden verkar alla degenerade, man ser fler engelska kvinnor med negrer än med engelska män nästan. Bruna mulatt-barn är en större del av Londons befolkning än rödhåriga fräkninga engelska småbarn.

Vill man se Sveriges framtid ska man åka till London, det var skrämmande. Negrerna blänger naturligtvis hatiskt mot alla vita de ser, och gäng av pakistanier står och ser hotfulla ut med hat i blicken, England är förstört av massinvandringen.

Jag råder ingen att besöka denna tredje världens soptipp, London är INTE en engelsk stad på något sätt längre. Vill se ni England och engelsmän så ska ni inte åka till London. Om ni vill se detta snart utrotade folkslag så ska ni nog bege er till de få engelska enklaver på landsbygden som fortfarande finns kvar, resten är smutsigt och förstört sedan länge.

Man kan fråga sig om det ens finns hopp kvar för England? Den bruna sörjan är inte mer utbredd i något annat land i Europa förutom Frankrike.

Jag upplevde det nästan som ett hån, detta är alltså Englands huvudstad men befolkad till ungefär hälften av de mest mörka och kriminella folk som existerar på denna planet...

Har ni själv besökt London? Fick ni en chock över hur få engelsmän man ser på gatan? Man kan nästan tro att huckle är den nya engelska folkdräkten om man ser till vad Londons invånare bär på.

Naturligtvis visar också all statistik att negrerna och övriga svartskallar dominerar brottsligheten i staden totalt, spelar ingen roll vilket land man besöker eller vilket system landet använder sig av, dessa primitiva folkslag kommer dominera all kriminell verksamhet medan de lyser med sin frånvaro när det gäller intelligenta och positiva områden, parasitfolken existerar inte för något sådant.

Ter sig ganska naturligt att följden för ett land som byggt sina rikedomar på kolonialismen får leva med att forna United Kingdom "medborgare" bosätter sig där. Fallet är likadant för Portugal, Holland, Belgien och Frankrike. En naturlig konsekvens och därmed ingenting du bör jämföra med Sverige.

I England är icke-vita en fröjd jämfört med de vita. Åk gärna till Newcastle, Sheffield eller Liverpool så kommer du tro att begreppet "white-trash" myntades i England, plus att de vita är jävligt lata i England. De svarta är inte mycket bättre men andra invandrargrupper är bättre än både svarta och vita.
Citera
2011-06-21, 01:27
  #52
Medlem
När jag var i London så var en sak jag reagerade på: Det fanns nästan inga svarta taxichaffisar, (är det för att man måste gå en flera år lång utbildning som inga svarta jobbar som det?).
Sen fanns det ju Indier i överflöd.

De britter man möter är oftast väldigt vänliga och hjälpsamma.
Citera
2011-06-21, 01:34
  #53
Medlem
Okej, England har ju haft problem med invandringen. Men varför röstar inte britterna på partier som förespråkar restriktivare invandring i så fall? De har ju haft problemet ett tag nu, eller? Är de för trångsynta eller tror de fortfarande på multikulturalismen?

Ytterligare en fråga, vad finns det för parti som liknar SD? BNP ligger väll mer åt ND hållet?
Citera
2011-06-21, 01:59
  #54
Medlem
har fått nån känsla av att alla svartingar som lever i england och snackar britiska värkar mycket mer civiliserade än dom svartingar som bor i andra länder t.ex sverige , kan det ligga nått i det haha ?
Citera
2011-06-21, 01:59
  #55
Medlem
ozzyruless avatar
Jag var i London när jag var lite mindre, kanske 11-12 någonting. Om det var mycket negrer och svartskallar var inget jag reflekterade över då. Men det är säkert mycket värre nu.

Men jag minns att jag åkte ut en bit utanför London med tåg, vi skulle besöka någon nöjespark. Vi skulle få gå en bit, och lyckades gå vilse (och det gjorde inte saken bättre att det var värmerekord den sommaren). Vi gick säkert en och en halv timme, sedan kom vi till en liten by. Vi gick in på en liten lokal pub för att dricka något. Bartendern frågade var vi var ifrån. Svarade att vi var från Sverige.
Hela puben blev tyst. Dom hade aldrig sätt en utlänning i närheten av deras by och pub förr! Dom var jättetrevliga, och sedan fick vi skjuts dit vi skulle

Tänk vad trevligt det homogena samhället är, utan något multikulti! Fast det är klart... den engelska kulturen är väl rena barbareriet! Dom skulle nog må bra av en flock negrer i den där byn, för att bli av med barbareriet!
Citera
2011-06-21, 02:04
  #56
Medlem
Antar att TS inte är ute och reser särskilt ofta. Det är så det ser ut i vartenda (västerländska) metropolis/storstad. Kan även tillägga det att London framstår som ett ariskt paradis om man jämför med en del storstäder i USA, framför allt Los Angeles och NYC.
Citera
2011-06-21, 02:28
  #57
Medlem
Drumsticks avatar
Vilka stadsdelar befann du dig i?

Jag kan hålla med om att det var jävligt mycket pakistanier/indier i förorterna/arbetarklassområdena men i staden rent generellt var det inte särskillt många, iallafall inget jag reflekterade över.
Citera
2011-06-21, 02:30
  #58
Medlem
Lobengulas avatar
Diskutera inte varandra, diskutera London.

/Mod
Citera
2011-06-21, 02:33
  #59
Medlem
Realmadridrulezs avatar
Jag har en vän från England/London som har exakt samma åsikter om England som många flashbackare har om Sverige. Han hatar speciellt "Pakis" men han har inte något emot svara och indier. Hans far röstade på BnP eller något liknande och det är väldigt likt SD bara att BnP vill kicka ut alla som inte är födda i England.
Citera
2011-06-21, 02:34
  #60
Medlem
Benkkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune

Jag uppmanar dessutom TS att bevisa att mulattbarn skulle vara i en majoritet jämfört med vita engelska barn. Något som h*n inte kommer lyckas med då det är ytterligare skitsnack draget ur dennes slappa ringmuskel.


TS må vara full av skit, men det finns ju en tråd där en artikel från England diskuterades. Det hävdades att Muhammed var bland de fem populäraste namnen på nyfödda, så ge det ett par år så är det nog som TS säger
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback