Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Hur ska jag veta det? Är det min sak att svara på? Har ju fan bara ett bonuskort!
Med andra ord så skulle ett klappmongo som du kunna stötta IS , Ku Klux Klan och andra förbjudna organisationer bara dom har "ett bonuskort".
Se helheten ditt klappmongo...
Så länge Cashback World bedriver illegal verksahmet i samband med Ponzi upplägg så skall man undvika dom på alla sätt som går.
Frågan kvarstår - eftersom du som alla klappmongon inte svarar..
Varför tar inte Cashnback World bort Ponzi verksamheten så dom faktiskt blir lagliga i alla länder i världen?
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Alltså....vad fan har det med kortet att göra? Du pratar inte om bonuskortet nu ju!
Det har ALLT med kortet att göra - det har med företaget att göra som bedriver en icke legal verksamhet.
Eftersom du är medlem i företaget så stödjer du alltså denna verksamhet - det kan inte du eller andra klappmongon bortse ifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
dandarabilla
Men vänta nu! Hotels hade en "get away deal" två nätter inkl frukost. För det första så kollade vi med hotellet direkt och då var priset detsamma för två nätter MEN ingen frukost ingick! För tillägg på 225 kr/ person skulle vi få det! För det andra skulle vi missa lägga till nätterna till Hotels Reward bonus!
För det tredje fick vi genom cashback kortet 3% direkt tillbaka, inte 1%!
Så denna gång sparade vi mer! Nästa gång kanske bättr skita i cashback! Ingen aning, ser vi då!
Och en sista sak: man tjänar inte med bonuskort, man sparar!
Big skillnad!!!
Åter igen ditt klappmongo - läs tråden om Wolrd Ventures.
Jag har kollat Hotels.com , trivago.com etc. en sjuhelvettes massa gånger då jag reser extremt mycket i både tjänsten och privat.
Bästa priset är till 99,9% när man går in på Hotellets egna hemsida - kontaktar dom direkt.
Lägg därtill att om man håller sig till de större kedjorna och blir medlem hos dom så är "2 nätter inklusive frukost" standard. (Notering: Att inte få frukost till rumspriset låter som ett litet skithotel och då skulle jag titta på ett helt annat hotell)
Så nej ditt klappmongo - du har inte sparat ett piss på din bokning på Hotels.com vis Cashbackworld.
Dina 3% som du skryter har dui redan förlorat i ditt totala pris du betalat jämfört med oss vanliga människor som inte är medlemmar.
Är du dessutom bara medlem i Cashbackworld för attgöra det svårare för dig själv att boka på Hotels.com och tjäna 3% på dina hotelkostnader per år?
Ett annat tips som också behandlats i tråden - har du provat att googlat och sökt om du kan hitta bättre rabatt via en annan affiliate till Hotels.com? Sök coh du hittar nog säker en annan affiliate med 4% - eller 5%... Som dessutom är ett lagligt företag och inte bluff å båg företaget Cashback World