2018-11-25, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Vad är "moln" och vad är "ESP"?

Moln er en liten bit av fremtidig handel i et land
med estimert x 10 i utbytte .
ESP er en form for sparing med enten 400 - 800 - 1200 kr pr måned hvor My World bestemmer hvor enheter blir plassert og de garanterer her 10 X beløp ved spsring 3 år og utbetaling ut livet hvis denne fortsetter og løpe
Ikke estimert her .
Dette kan ses på som monopol penger for regnestykke går inte opp.
Begge deler gir presidenter utbytte og kan ses på som pyramide virksomhet hvor pengene i bunnen går oppover i system til lønn og bonus
Senast redigerad av Petter100 2018-11-25 kl. 13:40.
Citera
2018-11-25, 15:26
Medlem
ESP kan ses på som en deltaker avgift all tid det kreves 50 ponzi poeng for være med og få noe av skiten .
Alternativ er handel i ditt nettverk for samme ponzi som betyr 10000 kr ved 4 % casback heller 20000 kr ved 2% .
Det fleste klappmongo klarer inte oppnå den her summen så de kjøper seg fortsatt klappmongo plass ved betale ESP.
Ang moln er dette estimert utbytte i det landet du har kjøpt moln og kompensasjon planen reknas da inn her .hur har ingen klappmongo klart Beretta om .
Citera
2018-11-25, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petter100
hur har ingen klappmongo klart Beretta om .
Om jag förstår det rätt har du varit delaktig i den Norska Lyconet delen och eftersom jag inte är delaktig överhuvudtaget (argumenterar och ställer endast frågor) så är ju du ett klart större Klappmongo än både mig, Pellets, Hansogreta etc etc....!

Du är numera den mest aktiva i denna tråden för närvarande med dina "hacka på andra" uttalanden....säger en del om dig!

Klappmongo!
Citera
2018-11-25, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dandarabilla
Om jag förstår det rätt har du varit delaktig i den Norska Lyconet delen och eftersom jag inte är delaktig överhuvudtaget (argumenterar och ställer endast frågor) så är ju du ett klart större Klappmongo än både mig, Pellets, Hansogreta etc etc....!

Du är numera den mest aktiva i denna tråden för närvarande med dina "hacka på andra" uttalanden....säger en del om dig!

Klappmongo!

Helt riktig jeg var med en liten stund i dette pisset ..Jeg ble med pga casbsck handel og kjøpte noen moln. Men jeg har ALDRI vervet noen og når jeg skjønte jeg var med i et selskap som driver og lurer penger fra folk ville jeg ut og ble kjøpt ut og det pga presidenter skulle få bonus i prosjekt X og da kunne de ikke risikere gå ned i level.
Jeg kommer til jobbe for få stengt skiten og opplyse folk som deg at dette må du holde deg unna .

Jag har varit en klappmongo og inte stolt av det .
Senast redigerad av Petter100 2018-11-25 kl. 23:11.
Citera
2018-11-26, 09:04
Bannlyst
Citat:
Helt riktig jeg var med en liten stund i dette pisset ..Jeg ble med pga casbsck handel og kjøpte noen moln. Men jeg har ALDRI vervet noen og når jeg skjønte jeg var med i et selskap som driver og lurer penger fra folk ville jeg ut og ble kjøpt ut og det pga presidenter skulle få bonus i prosjekt X og da kunne de ikke risikere gå ned i level.
Jeg kommer til jobbe for få stengt skiten og opplyse folk som deg at dette må du holde deg unna .

Jag har varit en klappmongo og inte stolt av det .
Bra, då är vi överens om vem som är Klappmongot av oss två! Du är ett Klappmongo, inte jag!

Reggade mig till gratiskortet och bokade hotell för 4750 kr på Hotels för ett tag sedan. Får 142 kr tillbaka imorgon enligt infon på mitt inlogg (återstår att se om det är en scam som ni påstår)! Får även bokningen inräknad till våra bonusnätter, betalade med vårt betalkort. Inget konstigt tycker jag!

Tycker inte det var så jävla Klappmongoaktigt faktiskt.

En fråga till dig Petter angående ert tjatande om att ni ska anmäla till Skatteverket:

Hur tänkte du själv skatta för det du hoppades tjäna på dina ESP och Moln etc etc ?
Hade du tänkt berätta det för skattmasen?
Citera
2018-11-26, 09:26
Medlem
Citat:
Bra, då är vi överens om vem som är Klappmongot av oss två! Du är ett Klappmongo, inte jag!

Reggade mig till gratiskortet och bokade hotell för 4750 kr på Hotels för ett tag sedan. Får 142 kr tillbaka imorgon enligt infon på mitt inlogg (återstår att se om det är en scam som ni påstår)! Får även bokningen inräknad till våra bonusnätter, betalade med vårt betalkort. Inget konstigt tycker jag!

En fråga till dig Petter angående ert tjatande om att ni ska anmäla till Skatteverket:

Hur tänkte du själv skatta för det du hoppades tjäna på dina ESP och Moln etc etc ?

Jag har inte tjatet om noe skatt anmeldelse .
Jag hadde tenkt oppgi hva jeg evt ville tjene på moln til skatt i Norge ja .
Jag er ute av skiten så betyr inte nogot mer .
Du får nok din casback som du er nå lovet og inte nogot konstigt med det .
Det vi har fattet som du inte har fattet er casback delen inte er så viktig i dette skit men et dekke for lyconett delen som går ut på lure penger av folk .
Jag VAR et klappmongo
Du er i ferd med bli det.
Citera
2018-11-26, 11:57
Bannlyst
Citat:
Jag har inte tjatet om noe skatt anmeldelse .
Jag hadde tenkt oppgi hva jeg evt ville tjene på moln til skatt i Norge ja .
Jag er ute av skiten så betyr inte nogot mer .
Du får nok din casback som du er nå lovet og inte nogot konstigt med det .
Det vi har fattet som du inte har fattet er casback delen inte er så viktig i dette skit men et dekke for lyconett delen som går ut på lure penger av folk .
Jag VAR et klappmongo
Du er i ferd med bli det.
För mig är det endast cashback jag är intresserad av så därför kan du aldrig någonsin påstå att jag är ett Klappmongo eller kommer bli ett! Det är faktiskt ni i denna tråden som fick mig intresserad av kortet och jag skiter högakningsfullt i allt det andra, i era spekulationer om ridåer och liknande. Kortet är fullt lagligt och det tänker jag fan utnyttja så bra det bara går!

Bonniers Refuckingfunder system suger hästballe långa vägar så det har jag däremot slutat med!

Ha de greit ditt fd Klappmongo!
Citera
2018-11-26, 12:06
Medlem
Citat:

Det är INGEN här som påstått att gratiskortet är en scam. Skulle lyoness kunna hålla sig till gratiskortet så skulle dom vara helt lagliga.

Du påstod nyss att du inte var med. Fel
Du har påstått att du läst tråden. Fel eller möjligtvis att du är för korkad för att förstå vad du läser.

Du väljer gång på gång att inte diskutera det relevanta så att du bara skulle ha ett gratis Kort hmm tror inte på tomten heller.

Klappmongo!

Vore inte molnen ett rent ponzispel så skulle hubert presentera dom data som bevisar det.
Det kommer inte hända då det är ett rent ponzispel.

För att få tillbaka pengar så måste dom lurade medlemmarna gång på gång gå till domstol och det när det redan finns en slutgiltig dom om återbetalning.

Men fortsätt du med dina easy shop plus, molnandelar och köp lite evaluta och tro på dina 10.000% avkastning på fyra år.

När någon säger att du ska få 10.000% på fyra år så behöver du en halv hjärncell för att dra öronen åt dej. Ja om man inte är ett hjärntvättat lyoness får dvs. Suck!
Citera
2018-11-26, 16:31
Medlem
Citat:
För mig är det endast cashback jag är intresserad av så därför kan du aldrig någonsin påstå att jag är ett Klappmongo eller kommer bli ett! Det är faktiskt ni i denna tråden som fick mig intresserad av kortet och jag skiter högakningsfullt i allt det andra, i era spekulationer om ridåer och liknande. Kortet är fullt lagligt och det tänker jag fan utnyttja så bra det bara går!

Bonniers Refuckingfunder system suger hästballe långa vägar så det har jag däremot slutat med!

Ha de greit ditt fd Klappmongo!
Du har svårt att svara på en enda fråga - precis samma fråga som alla klappmongon har svårt att svara på.....

Varför blir inte Cashback World ENDAST ett bonuskort? Och skippar allt med "moln" och "Ponzi" poäng?

Helt plötsligt skulle företaget få mer medlemmar
Helt plötsligt skulle företaget få fler företag anslutna till sig
Helt plötsligt skulle företaget bli lagligt i ALLA länder

Kortet är inte "fullt lagligt" - det är bara ett klappmongosvammel från din (och alla andras sida)

Norge = Polisanmält , nerstängt o.s.v.
Österrike = polisanmälningar - tvingade till återbetalningar m.m.
Italien = Polisanmält flertalet gånger och alla "Moln" har försvunnit för att dom skall försöka vara "legitima" - problemet är nu att medlemmar klagar och vill få återbetalningar....

Och om du nu skall utnyttja kortet - då kan du ju hitta ett smidigare sätt än Hotels.com...
1) Logga in via Cashback World
2) Logga in på Hotels.com
3) Boka hotel (Oftast till dyrarre pris - se nedan)
4) Vänta på dina ENORMA 1% i återbäring...

Hotels.com har redan analyserats via Wolrd Ventures tråden och skall du ha billiga hotel - vänd dig till hotellet , då tjänar du MER än dina 1%.....
Citera
2018-11-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Du har svårt att svara på en enda fråga - precis samma fråga som alla klappmongon har svårt att svara på.....

Varför blir inte Cashback World ENDAST ett bonuskort? Och skippar allt med "moln" och "Ponzi" poäng?

Helt plötsligt skulle företaget få mer medlemmar
Helt plötsligt skulle företaget få fler företag anslutna till sig
Helt plötsligt skulle företaget bli lagligt i ALLA länder

Kortet är inte "fullt lagligt" - det är bara ett klappmongosvammel från din (och alla andras sida)

Italien = Polisanmält flertalet gånger och alla "Moln" har försvunnit för att dom skall försöka vara "legitima" - problemet är nu att medlemmar klagar och vill få återbetalningar....

Och om du nu skall utnyttja kortet - då kan du ju hitta ett smidigare sätt än Hotels.com...

Hotels.com har redan analyserats via Wolrd Ventures tråden och skall du ha billiga hotel - vänd dig till hotellet , då tjänar du MER än dina 1%.....

Ja men köper du evaluta också så kan du räkna med 10.000% på fyra år helt galet bra :P
Citera
2018-11-27, 21:07
Bannlyst
Citat:
Hur ska jag veta det? Är det min sak att svara på? Har ju fan bara ett bonuskort!

Citat:

Alltså....vad fan har det med kortet att göra? Du pratar inte om bonuskortet nu ju!
Citat:

Men vänta nu! Hotels hade en "get away deal" två nätter inkl frukost. För det första så kollade vi med hotellet direkt och då var priset detsamma för två nätter MEN ingen frukost ingick! För tillägg på 225 kr/ person skulle vi få det! För det andra skulle vi missa lägga till nätterna till Hotels Reward bonus!

För det tredje fick vi genom cashback kortet 3% direkt tillbaka, inte 1%!

Så denna gång sparade vi mer! Nästa gång kanske bättr skita i cashback! Ingen aning, ser vi då!

Och en sista sak: man tjänar inte med bonuskort, man sparar!
Big skillnad!!!
Citera
2018-11-28, 09:38
Medlem
Citat:
Hur ska jag veta det? Är det min sak att svara på? Har ju fan bara ett bonuskort!

Med andra ord så skulle ett klappmongo som du kunna stötta IS , Ku Klux Klan och andra förbjudna organisationer bara dom har "ett bonuskort".

Se helheten ditt klappmongo...

Så länge Cashback World bedriver illegal verksahmet i samband med Ponzi upplägg så skall man undvika dom på alla sätt som går.

Frågan kvarstår - eftersom du som alla klappmongon inte svarar..

Varför tar inte Cashnback World bort Ponzi verksamheten så dom faktiskt blir lagliga i alla länder i världen?

Citat:
Alltså....vad fan har det med kortet att göra? Du pratar inte om bonuskortet nu ju!

Det har ALLT med kortet att göra - det har med företaget att göra som bedriver en icke legal verksamhet.
Eftersom du är medlem i företaget så stödjer du alltså denna verksamhet - det kan inte du eller andra klappmongon bortse ifrån.

Citat:
Men vänta nu! Hotels hade en "get away deal" två nätter inkl frukost. För det första så kollade vi med hotellet direkt och då var priset detsamma för två nätter MEN ingen frukost ingick! För tillägg på 225 kr/ person skulle vi få det! För det andra skulle vi missa lägga till nätterna till Hotels Reward bonus!

För det tredje fick vi genom cashback kortet 3% direkt tillbaka, inte 1%!

Så denna gång sparade vi mer! Nästa gång kanske bättr skita i cashback! Ingen aning, ser vi då!

Och en sista sak: man tjänar inte med bonuskort, man sparar!
Big skillnad!!!

Åter igen ditt klappmongo - läs tråden om Wolrd Ventures.
Jag har kollat Hotels.com , trivago.com etc. en sjuhelvettes massa gånger då jag reser extremt mycket i både tjänsten och privat.
Bästa priset är till 99,9% när man går in på Hotellets egna hemsida - kontaktar dom direkt.
Lägg därtill att om man håller sig till de större kedjorna och blir medlem hos dom så är "2 nätter inklusive frukost" standard. (Notering: Att inte få frukost till rumspriset låter som ett litet skithotel och då skulle jag titta på ett helt annat hotell)

Så nej ditt klappmongo - du har inte sparat ett piss på din bokning på Hotels.com vis Cashbackworld.
Dina 3% som du skryter har dui redan förlorat i ditt totala pris du betalat jämfört med oss vanliga människor som inte är medlemmar.

Är du dessutom bara medlem i Cashbackworld för attgöra det svårare för dig själv att boka på Hotels.com och tjäna 3% på dina hotelkostnader per år?

Ett annat tips som också behandlats i tråden - har du provat att googlat och sökt om du kan hitta bättre rabatt via en annan affiliate till Hotels.com? Sök coh du hittar nog säker en annan affiliate med 4% - eller 5%... Som dessutom är ett lagligt företag och inte bluff å båg företaget Cashback World
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in