Citat:
Ursprungligen postat av
jonwill85
Angående vara OT:
Oavsett du tagit ditt straff eller ej så gällde det ju frågan om påståendet att jag "ljög" och var en opålitlig person av den anledningen. Min jämförelse med ditt hot var enbart en kontring och den kommer du få så länge du fortsätter hålla dig OT!
Nu var det ju inte jag som intresserade mig kring personers trovärdighet!
Påpekade dessutom själv detta att detta är OT men vissa får tydligen medan andra inte får....
Du fortsätter alltså antyda jag är kriminell utan belägg! Tur för dig att vi är anonyma så du slipper åka dit för ärekränkning/ förtal också!
Du hoppas och hoppas..... starkt av dig!
Lyos domar och ditt engagemang i lyo är inte nå ot. Det är just lyo och deras företrädare vi diskuterar här.
Att du som företrädare gör exakt som farrs och sitter här och ljuger ger en ganska bra bild om vilken typ av individer som arbetar med denna pyramid.
Att du väljer att "investera" 100k i ett bolag som är dömt pyramidspel och snöbolls system säger en hel del om dej. Okej om dom iaf hade försökt att modifiera kompensationsplanen som ligger bakom alla domar. Men du ger bort 100k trots att vi vet att den kompplanen är ett snöbolls system som inte kommer kunna ge dej ett skit tillbaka. Så grattis!!
Hur ska ni kunna 70dubbla lyos omsättning gång på gång inom 3-5år? Det har inte ökat sedan 2012 så varför skulle ni helt plötsligt lyckas med det vart 5te år?
Det finns inte på världskartan.