2017-09-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonwill85
Nej, det var inte helt sant och det har jag även tidigare förklarat anledningen till: provocera fram ett svar! Du kommer sent in på denna bollen!

I princip "lika illa" som att Pellets ljög i tråden om sina utlägg för marknadsföring som plötsligt inte fanns, enbart för att provocera fram svar osv!

Får en får alla, eller?

Vart vill du komma?

Att du inte drar dig från att ljuga, varken mer eller mindre. Värt att komma ihåg.
Citera
2017-09-04, 15:28
Medlem
Citat:
Du vet inget! Du gissar och hoppas så in i bänken eftersom du har ditt personliga agg mot Lyoness och vissa personer där!

Det är idag måndag, dvs ny beräkning av systemen! Återigen har tiderna bekräftats och "korsverifierats" i sociala medier där tiderna delas som information! Sorry!

Stay out of it om du vill men du vet inte ett skit!
Jag har inte något personligt agg mot någon alls i lyos ledning. Ren lögn från din sida men det är ju heller inte första gången du ljuger...

Lyo är dömda för att vara ett pyramidspel och snöbolls system. Dom fortsätter efter domarna med samma kompensationsplan som gjorde att folk började anmäla dom.

Att ge bort 100k till ett upplägg som bevisat inte fungerar och är olagligt är det bara rena idioter som skulle göra...
Citera
2017-09-04, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inge.namn
Att du inte drar dig från att ljuga, varken mer eller mindre. Värt att komma ihåg.
Ok! Men nu var ju Pellets först ut med att ljuga i denna tråden för att få sina svar!
Värt att komma ihåg!
Citera
2017-09-04, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickell
Jag har inte något personligt agg mot någon alls i lyos ledning. Ren lögn från din sida men det är ju heller inte första gången du ljuger...
Personligen går jag inte omkring och hotar folk till den milda grad att det leder till ett fängelsestraff!
Ganska grova hotelser krävs för sådant! Att jag "ljög" för att provocera fram ett svar står sig G A N S K A slätt i jämförelse med dina tilltag i livet!

Värt att komma ihåg!
Citera
2017-09-04, 15:40
Medlem
Citat:
Personligen går jag inte omkring och hotar folk till den milda grad att det leder till ett fängelsestraff!
Ganska grova hotelser krävs för sådant! Att jag "ljög" för att provocera fram ett svar står sig G A N S K A slätt i jämförelse med dina tilltag i livet!

Värt att komma ihåg!

Du kanske ska ta och hålla dej till ämnet.
Jag har har tagit mitt straff och håller inte på med olagligheter. Du kanske ska byta bana i livet du också och sluta din brottsliga bana innan det är försent.
Du kan se dom där 100k dom lurade av dej som läropengar för du lär oavsett engagemang aldrig se röken av dom igen...
Citera
2017-09-04, 16:07
Bannlyst
Citat:
Du kanske ska ta och hålla dej till ämnet.
Jag har har tagit mitt straff och håller inte på med olagligheter. Du kanske ska byta bana i livet du också och sluta din brottsliga bana innan det är försent.
Du kan se dom där 100k dom lurade av dej som läropengar för du lär oavsett engagemang aldrig se röken av dom igen...
Angående vara OT:
Oavsett du tagit ditt straff eller ej så gällde det ju frågan om påståendet att jag "ljög" och var en opålitlig person av den anledningen. Min jämförelse med ditt hot var enbart en kontring och den kommer du få så länge du fortsätter hålla dig OT!

Nu var det ju inte jag som intresserade mig kring personers trovärdighet!
Påpekade dessutom själv detta att detta är OT men vissa får tydligen medan andra inte får....

Du fortsätter alltså antyda jag är kriminell utan belägg! Tur för dig att vi är anonyma så du slipper åka dit för ärekränkning/ förtal också!

Du hoppas och hoppas..... starkt av dig!
Citera
2017-09-04, 16:22
Bannlyst
Citat:
Så här:
Min insats består av Rabattvärdecheckar som har genererat x antal Units i diverse nivåer + x antal Customer Clouds (CC).

1. Mitt nätverk konsumerar vilket återbetalar Rabattvärdecheckar.
2. Mina x antal CC kommer återbetala större delen av dessa Rabattvärdecheckar jag har kvar då!

Förstår du eller har du också missat finessen med CC?
Citera
2017-09-04, 16:22
Medlem
Citat:
Angående vara OT:
Oavsett du tagit ditt straff eller ej så gällde det ju frågan om påståendet att jag "ljög" och var en opålitlig person av den anledningen. Min jämförelse med ditt hot var enbart en kontring och den kommer du få så länge du fortsätter hålla dig OT!

Nu var det ju inte jag som intresserade mig kring personers trovärdighet!
Påpekade dessutom själv detta att detta är OT men vissa får tydligen medan andra inte får....

Du fortsätter alltså antyda jag är kriminell utan belägg! Tur för dig att vi är anonyma så du slipper åka dit för ärekränkning/ förtal också!

Du hoppas och hoppas..... starkt av dig!

Lyos domar och ditt engagemang i lyo är inte nå ot. Det är just lyo och deras företrädare vi diskuterar här.
Att du som företrädare gör exakt som farrs och sitter här och ljuger ger en ganska bra bild om vilken typ av individer som arbetar med denna pyramid.
Att du väljer att "investera" 100k i ett bolag som är dömt pyramidspel och snöbolls system säger en hel del om dej. Okej om dom iaf hade försökt att modifiera kompensationsplanen som ligger bakom alla domar. Men du ger bort 100k trots att vi vet att den kompplanen är ett snöbolls system som inte kommer kunna ge dej ett skit tillbaka. Så grattis!!

Hur ska ni kunna 70dubbla lyos omsättning gång på gång inom 3-5år? Det har inte ökat sedan 2012 så varför skulle ni helt plötsligt lyckas med det vart 5te år?
Det finns inte på världskartan.
Citera
2017-09-04, 16:24
Medlem
Citat:
Så här:
Min insats består av Rabattvärdecheckar som har genererat x antal Units i diverse nivåer + x antal Customer Clouds (CC).

1. Mitt nätverk konsumerar vilket återbetalar Rabattvärdecheckar.
2. Mina x antal CC kommer återbetala större delen av dessa Rabattvärdecheckar jag har kvar då!

Förstår du eller har du också missat finessen med CC?

Återkom istället du när du gått plus.
Många har redan lovat det i denna tråd men vart tog dom vägen sen?

Men just nu lär du sätta igång och ragga kunder till dina esp nätverk för dina kollegor sitter och väntar på att du ska göra jobbet åt dom...
Citera
2017-09-04, 17:06
Bannlyst
Citat:
Att du som företrädare gör exakt som farrs och sitter här och ljuger ger en ganska bra bild om vilken typ av individer som arbetar med denna pyramid.
Nu är det väsentlig skillnad mellan att ljuga om fakta (vilket jag inte gjort) och "spela ovetande" för att locka fram svar ifrån er!
Om du anser mig ha farit med direkt osanning i mina påståenden kring hur Lyoness/ Lyconet fungerar kan du ju länka till dessa inlägg så reder vi dessa felaktigheter!

Citat:
Återkom istället du när du gått plus.
Många har redan lovat det i denna tråd men vart tog dom vägen sen?
Har redan lovat Pellets återkomma om detta! Var de andra tagit vägen har jag ingen aning om men de har iallafall inte förlorat något på detta pga Lyoness. Möjligen ränteutgifter på sina dyra SMS lån!
Citera
2017-09-04, 17:08
Medlem
Citat:
Nej, det var inte helt sant och det har jag även tidigare förklarat anledningen till: provocera fram ett svar! Du kommer sent in på denna bollen!

I princip "lika illa" som att Pellets ljög i tråden om sina utlägg för marknadsföring som plötsligt inte fanns, enbart för att provocera fram svar osv!

Får en får alla, eller?

Vart vill du komma?
Då får du gärna länka till det inlägget där jag ljög tack så kan jag bemöta det eller erkänna att jag ljög.

Min marknadsföring sköter jag själv via Sociala Medier på min fritid - om man vill se det som en kostand ifrom av arbetstid eller inte är en enkel tolkningsfråga.

Så varsågod att länka fram det inlägget där du hävdar att jag ljög
Citera
2017-09-04, 17:08
Medlem
Citat:
Ok! Men nu var ju Pellets först ut med att ljuga i denna tråden för att få sina svar!
Värt att komma ihåg!

Varsågod att länka till detta innan du yttrar dig tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in