Citat:
Och exakt var har jag försökt ändra villkoren. Som Remloff lade ut allmänna villkoren, det står klar och tydligt att det betalas ut till bank kontot. En fråga brukar ni få in poäng till era bankkonton. Remloff påstod att Lyoness inte betalar ut några kontanter. Det enda som INTE betalas ut kontant är just handpengen på grund av att det är just en hand peng. Om du väljer att inte konsumera upp den direkt utan väntar tills den har nått balans för utbetalning så kommer den i form av köpkrediteringar knutna till något anslutet företag för att det är just en handpeng.Det ända jag läser ut av texten är "Bla Bla Bla Bla... Lyoness hjärntvätt... bla bla.. en fråga.. Lyoness hjärntvätt.. bla bla en smart förstår detta bla bla"
Skulle nog vända på det du säger om din 7 åriga son. En normalt begåvad person förstår att systemet blåser folk.
En mindre begåvad person tror att han är smartare än alla andra för att denne har "förstått" det hela.
Tyvärr är det så att alla andra förstår hur det fungerar men kan inte förstå hur någons ens kan gå på det hela.
Så tyvärr, du försöker försvara Lyoness egna villkor genom att säga att det inte är så som villkoren säger. Det gör ju inte att du varken inger förtroende eller begåvning.
Skulle nog vända på det du säger om din 7 åriga son. En normalt begåvad person förstår att systemet blåser folk.
En mindre begåvad person tror att han är smartare än alla andra för att denne har "förstått" det hela.
Tyvärr är det så att alla andra förstår hur det fungerar men kan inte förstå hur någons ens kan gå på det hela.
Så tyvärr, du försöker försvara Lyoness egna villkor genom att säga att det inte är så som villkoren säger. Det gör ju inte att du varken inger förtroende eller begåvning.
Jag blir mer och mer fascinerad hur pass puckade folk är.
Gör nu så istället att ni tar ett kort hos någon handlare engagerar några kompisar så handlar alla lite grann tills första kontot har kommit upp till 95:- på kontant kontot. Se till att ni har lagt in vilket bank konto ni vill ha utbetalningen till och se sen om det betalas ut poäng eller kontanter till det kontot.
Det är världens enklaste grej att syna. Istället ägnar ni timmar åt att leta upp skriverier från andra misslyckade personer.
Jag vet inte hur jag ska göra det här tydligare.
Ni vägrar konsekvent att testa det jag säger fungerar. Testa systemet istället så får vi slut på den här jävla farsen.
Ni länkar till personers och journalisters åsikter inte fakta hur det fungerar.
Lyoness har kollat upp alla legaliteter i alla länder dom startar upp. Varför skulle dom satsa så hårt om dom visste att dom var fel ute, det skulle domstolarna ha sänkt direkt och Lyoness hade varit nersläckta.
Jag läser också artiklar och hittar en massa på nätet men ju mer jag hittar och ser att Lyoness är kvar desto säkrare blir jag på att dom är rätt ute.
Detta på grund av det jag läser här bland annat.
Kolla nu Remloffs senaste inlägg. Han lägger ut allmänna villkoren där det klart och tydligt står, när betalar Lyoness ut till bank kontot. Jo när du har 95 :- på kontant kontot. Nästkommande tisdag betalas dom ut och sitter på ditt bank konto någon eller några dagar senare beroende på hur lång tid banken tar på sig.
Den instruktionen får han till att Lyoness inte betalar ut kontanter.
Som sagt testa systemet så som jag beskrivt sen kan ni komma tillbaka och tala om hur det har gått så ska jag svara upp. Tills dess slipper ni mig.
Det här var en värre sandlåda än jag kunde föreställa mig.
Okej nu måste du sniffat nått. det är ju du som försvarar upplägget inte jag. Jag har inte ens pratat om premium mer än förklarat det geniala upplägget att lura in mindre begåvade. Samt hur man håller lågan uppe för de mindre begåvade med penningsummor som synes är nåbara.