Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-13, 17:44
  #37
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Hade han inte doppat sin drule hade det heller inte hänt.

Det var troligen inte genom samlag han smittades, menmen.
Citera
2011-06-13, 17:51
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det var troligen inte genom samlag han smittades, menmen.

Hur tänker du då?, att det skulle skett genom smutsiga kanyler eller. Då snackar vi verkligen epedemirisk, nja jag tror på knullteorin helt klart (om han gillade sätta henne i tvåan är risken betydligt större dessutom).

Huvudteorin måste väl vara att det var en brud som han hämtat från Thailand som aldrig informerade honom om sin hivstatus.
Citera
2011-06-13, 17:55
  #39
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Hur tänker du då?, att det skulle skett genom smutsiga kanyler eller. Då snackar vi verkligen epedemirisk, nja jag tror på knullteorin helt klart (om han gillade sätta henne i tvåan är risken betydligt större dessutom).

Huvudteorin måste väl vara att det var en brud som han hämtat från Thailand som aldrig informerade honom om sin hivstatus.

Du är givetvis i din fulla rätt att tro vad du vill, men man kan ju konstatera att vad du tror och det rätten skriver är två olika saker. Han smittades enligt rätten med största säkerhet genom oralsex (fellatio eller anilingus) och inte samlag (då kondom användes). Och de träffades i Sverige, har jag för mig.
__________________
Senast redigerad av Troian 2011-06-13 kl. 17:58.
Citera
2011-06-13, 18:00
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Du är givetvis i din fulla rätt att tro vad du vill, men man kan ju konstatera att vad du tror och det rätten skriver är två olika saker. Han smittades enligt rätten genom oralsex, inte samlag (då kondom användes). Och de träffades i Sverige, har jag för mig.

Åka på Hiv genom en avsugning (extremt jävla ovanligt det ska inte gå i praktiken), fy fan vad jag lider med honom. Har du plockat ut domen? Kan man länka sånt hur funkar det. Du skriver har jag för mig, vore intressant att se lite fakta.

Ed kan ju vara så att han slickade henne iförsig då är risken högre om än jävligt låg.
__________________
Senast redigerad av svennekebab 2011-06-13 kl. 18:17.
Citera
2011-06-13, 18:03
  #41
Medlem
fyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Du är givetvis i din fulla rätt att tro vad du vill, men man kan ju konstatera att vad du tror och det rätten skriver är två olika saker. Han smittades enligt rätten med största säkerhet genom oralsex (fellatio eller anilingus) och inte samlag (då kondom användes). Och de träffades i Sverige, har jag för mig.

hur ska det gå till? Menstruation + Öppet herpessår? Det är ungefär samma chans att få HIV via kyssar som det är vid oralsex. Självklart större chans vid oral, men inte avsevärt.

Otur i vilket fall! Förvånad
Citera
2011-06-13, 18:05
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fyra
hur ska det gå till? Menstruation + Öppet herpessår? Det är ungefär samma chans att få HIV via kyssar som det är vid oralsex. Självklart större chans vid oral, men inte avsevärt.

Otur i vilket fall! Förvånad

Också jävligt förvånad.
__________________
Senast redigerad av svennekebab 2011-06-13 kl. 18:17.
Citera
2011-06-13, 18:07
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Du är givetvis i din fulla rätt att tro vad du vill, men man kan ju konstatera att vad du tror och det rätten skriver är två olika saker. Han smittades enligt rätten med största säkerhet genom oralsex (fellatio eller anilingus) och inte samlag (då kondom användes). Och de träffades i Sverige, har jag för mig.

Så du menar att thaitjejen med hiv kom hit med en annan man då efter som de träffades i Sverige, nja du verkar väldigt kaxig men inte speciellt övertygande. Om det är som du skriver så lär det finnas fler som åkt på hiv av henne.
Citera
2011-06-13, 18:49
  #44
Medlem
svampdamps avatar
Stackarn. Synd att det var ett så lågt straff för att pajja livet för någon. Kanske dags att införa obligatoriska hälsokontroller på invandrare?


Offtopic:

Fan vad det regnar ute.
Citera
2011-06-13, 18:51
  #45
Medlem
van.hoogstratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Så du menar att thaitjejen med hiv kom hit med en annan man då efter som de träffades i Sverige, nja du verkar väldigt kaxig men inte speciellt övertygande. Om det är som du skriver så lär det finnas fler som åkt på hiv av henne.

Tror visst du börjar bli lite orolig, du kanske rent av har börjat känna dig lite krasslig?
Har du haft mycket förkylningar senaste tiden?
Citera
2011-06-13, 18:53
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av van.hoogstraten
Tror visst du börjar bli lite orolig, du kanske rent av har börjat känna dig lite krasslig?
Har du haft mycket förkylningar senaste tiden?

Hehe nej jag är grön testade mig som sagt efter det oskyddade sexet. Hur som RFSU o RFSL och så vidare borde jubla om nu oralsexstoryn stämmer. Det lär öka kondomanvändandet, något gott förde den här killens öde vidare.
__________________
Senast redigerad av svennekebab 2011-06-13 kl. 18:57.
Citera
2011-06-13, 19:00
  #47
Medlem
van.hoogstratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Hehe nej jag är grön testade mig som sagt efter det oskyddade sexet. Hur som RFSU o RFSL och så vidare borde jubla om nu oralsexstoryn stämmer. Det lär öka kondomanvändandet, något gott förde den här killens öde vidare.

Tror inte dom kommer att använda en importerad fruga från Thailand i sin reklam.
Citera
2011-06-13, 19:03
  #48
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Du är givetvis i din fulla rätt att tro vad du vill, men man kan ju konstatera att vad du tror och det rätten skriver är två olika saker. Han smittades enligt rätten med största säkerhet genom oralsex (fellatio eller anilingus) och inte samlag (då kondom användes). Och de träffades i Sverige, har jag för mig.

Det är ungefär 5/1000 att få hiv gemon samlag, 1/10 000 att få det genom oralsex
Chansen att man får det är alltså extremt liten, så de lär ha haft sex ett antal gånger
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback