Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-13, 12:12
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av van.hoogstraten
Tänk bara på att varje luder troligen har knullat tusentals innan dig och flertalet utan kondom, så det du tackar för är ju bara sloppy seconds med gubbsperma.

Jag pratar ju inte om riktiga horor nu utan såna som lämnat sin svenske gubbe så fort hon fick PUT. Men visst en del av dom har säkert legat runt en del men förmodligen inte mer än vanliga svenska brudar. Min egna erfarenhet inte så stort urval förvisso är att de är jävligt trogna så länge de är i förhållandet och inte är speciellt aktiva på krog o knulleriet som singlar. Men lär ju skilja från person till person svårt att genarilisera och säga så o så om ett folkslag.

Jaja hur som kådis alltid som gäller oavsett svensk eller utländskt kött .

Flera borde ju veta vem det är som fått hiv och vad thaibruden heter?, fram med det.
__________________
Senast redigerad av svennekebab 2011-06-13 kl. 12:21.
Citera
2011-06-13, 13:49
  #26
Medlem
Men fyfan vilket jävla skabb!!!!!!!
F***iga h**a.
Äckliga psykopat
Det borde likställas med mordförsök/mord man kan dö av aids och hela hans liv är förstört.
Hur vet vi förresten att offret är svenskt?
Det kan vara en med invandrarbakgrund....
Stackars kille,jag lider med honom
Citera
2011-06-13, 14:38
  #27
Medlem
Säger ju en del om de som behöver hoppa på vad som helst i sexväg utan att försäkra sig om vad de har sex med. Skulle aldrig ha sex oskyddat med en tjej jag inte kände oavsett var hon är ifrån och definitivt inte med svenska tjejer. Har nog aldrig varit med om en nationalitet som svenskar som är så på att knulla utan kondom bara de blir lite fuktiga. Att sen få höra "men jag äter p-pillar" får en att börja skratta av garv, får fan hellre en ofrivillig unge än hiv.

Men håller med om att man borde bedöma det här jävligt mycket hårdare. Pinsamt att man kan ha hiv och sprida det vidare och åka på något i stil med grovmisshandel om ens det?
Citera
2011-06-13, 14:46
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarGazing
Men håller med om att man borde bedöma det här jävligt mycket hårdare. Pinsamt att man kan ha hiv och sprida det vidare och åka på något i stil med grovmisshandel om ens det?

Jag håller med dig helt, det som är sjukt är att en hel del folk kämpar för att ta bort den infoplikten som nu finns för de som har hiv. Så jävla sjukt!!

Hittade bland annat den här http://www.dagensmedicin.se/nyheter/...krav/index.xml men vet att Vänsterpartiet och vissa sossar yrat om det med .
Citera
2011-06-13, 14:48
  #29
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Hade han inte doppat sin drule hade det heller inte hänt.




Glöm inte flashbacks biregel:
"Alla invandrare är brottslingar till motsatsen är bevisad".




Så du tror Sverige har bättre sjukhusvård än Thailand. Thailändarna kunde ge bättre vård än svenskarna kunde under tsunamin. Sverige kunde bara skylla ifrån sig och tänka på pengarna först.

jaha men jag betalar inte thailändsk skatt då jag inte bor där och inte vill sätta min fot heller
Citera
2011-06-13, 15:49
  #30
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
jaha men jag betalar inte thailändsk skatt då jag inte bor där och inte vill sätta min fot heller

Det var inte frågan om var du betalar skall din skatt.
Citera
2011-06-13, 15:58
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Jag håller med dig helt, det som är sjukt är att en hel del folk kämpar för att ta bort den infoplikten som nu finns för de som har hiv. Så jävla sjukt!!

Hittade bland annat den här http://www.dagensmedicin.se/nyheter/...krav/index.xml men vet att Vänsterpartiet och vissa sossar yrat om det med .

Lars Ohly, och mycket rätt HBT-sossar, vill avskaffa lagen rakt av.
http://www.vansterpartiet.se/index.p...mationsplikten
Citera
2011-06-13, 16:21
  #32
Medlem
men det ar ju bara fula fullgubbar som aker till thailand och tar hem pattaya luder.

det ar val helt enkelt spelets regler med de gubbarna. De super sa javligt sa det finns bara bottenskrapet kvar. Och i bottenskrapet finns det gott om sjukdomar. Skylla sej skalva tycker jag.
Citera
2011-06-13, 16:31
  #33
Medlem
mrkissemisss avatar
Dags att jaga thailändskor smittade med HIV?
Citera
2011-06-13, 17:21
  #34
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaspberryRules
Men fyfan vilket jävla skabb!!!!!!!
F***iga h**a.
Äckliga psykopat
Det borde likställas med mordförsök/mord man kan dö av aids och hela hans liv är förstört.
Hur vet vi förresten att offret är svenskt?
Det kan vara en med invandrarbakgrund....
Stackars kille,jag lider med honom

Det räknas som grov misshandel har jag för mig
Citera
2011-06-13, 17:21
  #35
Medlem
Ja, skriver väl som många gör när en svensk tjej blivit våldtagen av en blatte/neger: ett möte mellan människor, ger man sig i lag med kulturberikare får man skylla sig själv! Eller gäller det bara kvinnor. Har man oskyddat sex med en taibrud eller negerbrud så får man leva med risken.
Citera
2011-06-13, 17:39
  #36
Medlem
HarmonicAces avatar
Outa horan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback