Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Skulle du kunna utveckla vad tjusningen r? Vad fr du ut av det?
Det r svrt att frklara men det r mnga faktorer som ska stmma in, men fr mig blir det hrligare att bli skadad av en kvinna beroende p personlighet, hur hon ser ut, klder, skor, rsten och hur hon pratar, formen p ftterna etc

Jag behver inte f ut ngot sexuellt av det, jag vill likna det som en form av massageknnsla, nog fr att det r skillnad att bli kndad och f stiletter nedtrampad p kroppen hehe Nog fr att jag kan sitta med stfrs om en snygg tjej klipper mitt hr, tur man har duken ver sig d
Jag r ju inte ute efter att tjejer ska stampa ut mina gon med klackar d jag grna vill ha synen kvar, men sjlva grejen att det finns tjejer som kan g s lngt r extremt intressant och hrligt p ngot stt, dremot vore jag ppen att f knna en tjejs vrede p kroppen med stilettklackar men aggressiva tjejer gr ofta mot dom vitala delarna, skrev, ansikte etc, som dom vore instlld p DDA
Sen r jag ju undergiven till kvinnor, sko och fotfetishist plus massor med andra fetisher och masochist s det sger vl allt?
Sjlv skulle jag aldrig skada eller utnytja en tjej men jag r helt ok med om tjejer skadar och utnytjar mig.