• 1
  • 2
2011-06-11, 11:34
Medlem
Hur kommer man i kontakt med vldsamma kvinnor som njuter av att skada och frnedra andra, riktiga sadister och inte BDSM sadister, jag r ven intresserad av tjejer som lider av sociopatisk strning och tjejer som kan gra vad som helst fr pengar, inte sex d givetvis utan mer inriktad p att skada hrt och dom gr det 100% fr pengarna och dom skiter i hur den skadade mr.
Kanske om man kan chatta, maila eller brevvxla med kvinnor som sitter inne fr mord eller misshandel eller sitter p psyket, lite som tjejer gr nr dom brevvxlar med fngar fr dom gillar bad guys.
Jag kan ju meddela att jag r masochist och att jag r enormt intresserad av kvinnor som kan skada andra, jag fr en sndr "varfr kunde det inte vara jag" instllning nr jag lser om tex snna hr saker
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.20...at-pa-vaninnan
Och frisrskan som vldtog sin rnare i Ryssland under 3 dagar, hon sg ju inte s dum ut heller ven om ansiktet var blurrat.
Citera
2011-06-11, 16:41
Medlem
EuRRRopas avatar
Kolla bodycontact.se alla medlemmar dr r strda typer som du sker.
Citera
2011-06-11, 20:31
Medlem
Har varit dr frut, r inte majoriteten av dom kvinliga anvndare mn p dom flesta av dom sidorna?
Sen r det p 90% av alla liknande sidor str det INGA MN!!!
Citera
2011-06-11, 22:41
Medlem
Jag gillar tyvr inte att utnytja frsvarslsa personer, det r ju jag som ska vara den frsvarslse hehe Och dom r ju p ett lderboende av en anledning= dom kan nd inte gra ngot.
Sen lockar inte lder personer som r i 60+ ldern tyvr, fast det r ju klart, ser dom ut som 50 kanske, riktiga mormor milfar
Citera
2011-06-11, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Har varit dr frut, r inte majoriteten av dom kvinliga anvndare mn p dom flesta av dom sidorna?
Sen r det p 90% av alla liknande sidor str det INGA MN!!!

Ingen av de tjejer jag trffat och satt p frn sdana siter har varit mn.
Citera
2011-06-11, 23:55
Medlem
Vinets avatar
Det finns nog mnga elaka kvinnor som drmmer om att plga mn. Ju mer macho mannen r desto bttre. Mums!
Citera
2011-06-12, 01:18
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Det finns nog mnga elaka kvinnor som drmmer om att plga mn. Ju mer macho mannen r desto bttre. Mums!

S elaka kvinnor som TS sker r det nog bara ett litet ftal som r.
Citera
2011-06-12, 01:23
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
S elaka kvinnor som TS sker r det nog bara ett litet ftal som r.

Vad? Han vill ha en stilettklack i gat. Det borde inte vara s svrt att fixa...
Citera
2011-06-12, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Vad? Han vill ha en stilettklack i gat. Det borde inte vara s svrt att fixa...

Med tanke p att det r olagligt att permanent skada ngon s borde det vara ganska svrt att fixa. Du vill kanske inte heller sitta i fngelse ngra r trots du gjort ngot som personen VILLE du skulle gra?
Citera
2011-06-12, 11:04
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Med tanke p att det r olagligt att permanent skada ngon s borde det vara ganska svrt att fixa. Du vill kanske inte heller sitta i fngelse ngra r trots du gjort ngot som personen VILLE du skulle gra?

Nja, fngelse vore vl sdr. Man kanske inte behver sticka honom s hrt?
Citera
2011-06-12, 13:39
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag kan ju meddela att jag r masochist och att jag r enormt intresserad av kvinnor som kan skada andra

Skulle du kunna utveckla vad tjusningen r? Vad fr du ut av det?
Citera
2011-06-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Skulle du kunna utveckla vad tjusningen r? Vad fr du ut av det?

Det r svrt att frklara men det r mnga faktorer som ska stmma in, men fr mig blir det hrligare att bli skadad av en kvinna beroende p personlighet, hur hon ser ut, klder, skor, rsten och hur hon pratar, formen p ftterna etc
Jag behver inte f ut ngot sexuellt av det, jag vill likna det som en form av massageknnsla, nog fr att det r skillnad att bli kndad och f stiletter nedtrampad p kroppen hehe Nog fr att jag kan sitta med stfrs om en snygg tjej klipper mitt hr, tur man har duken ver sig d
Jag r ju inte ute efter att tjejer ska stampa ut mina gon med klackar d jag grna vill ha synen kvar, men sjlva grejen att det finns tjejer som kan g s lngt r extremt intressant och hrligt p ngot stt, dremot vore jag ppen att f knna en tjejs vrede p kroppen med stilettklackar men aggressiva tjejer gr ofta mot dom vitala delarna, skrev, ansikte etc, som dom vore instlld p DDA
Sen r jag ju undergiven till kvinnor, sko och fotfetishist plus massor med andra fetisher och masochist s det sger vl allt?
Sjlv skulle jag aldrig skada eller utnytja en tjej men jag r helt ok med om tjejer skadar och utnytjar mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in