Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Intressant läsning. Jag är säker på att det finns en och annan kvinna som gärna skulle ge dig en omgång så du kvider av smärta. Men passa dig för Vinet... hon pratar lite väl varmt om sina liksäckar.
Jag gissar att adrenalin, endorfiner och intensitet är ord som kittlar lite extra?
Anyway... du påminner om en annan snubbe som korsat min väg tidigare. Jag tränade tidigare en del kampsport och stack kanske ut lite på ett annat forum. Det var en snubbe där som kontaktade alla som utmärkte sig och ville bli sparkad i pungen. Gärna av nån som kunde sparka hårt och hade stora fötter. Han ringde faktiskt hem till mig också. Han ville betala för att blir sparkad. Vet faktiskt inte om det var nån som nappade på det så att det faktiskt genomfördes. Vi var rätt många som blev kontaktade. Han betade av eliten först och när han blivit nobbad där så letade han sig vidare. Nu har jag inte hängt nåt i dom kretsarna på några år så jag vet inte om han fortfarande är igång. Eller om det rent av är du.

Jag tror defenetivt att det finns tjejer som kan gå långt utan att bry sig ett smack, det gäller bara att hitta dom, det finns säkert garanterat i länder där mord och fattigdom förekommer och att tortera någon främling inte betyder ett skit, dock vill jag ju inte dö, men jag vill känna att jag lever
Endorfiner och lyckorus vore väl bra ord, jag har kommit fram till att ju mer positivt utseende en tjej har ju mer smärta klarar jag av, snygg, vacker, söt tjej med sexiga eller fina kläder och skor kan åstakomma mycket på mig.
Hehe nej det är inte jag, själv inriktar jag mig 100% på tjejer och kvinnor, jag vet att många som leker med sina fetisher och olika sexlekar inte bryr sig om det är en tjej eller kille även om dom är 100% hetro.
Men jag har funderat på att ta kontakt med ett fotbollslag, vore skoj att bli översprungen med dobbar, hoppad på, kanske även sparkad tills man svimmar av och när man vaknar är alla borta

Eller när man vaknar så hör man HALLÅ!! Sen när man vänder sig om så får man en sista spark i nyllet så man svimmar av igen.
Skulle även kanske funka med innebandytjejer som påkar ner en med klubborna, löpartjejer med spikskor, gärna sporter där dom förlorat så dom är arga, aggressiva och på jävligt uselt hummör.
Givetvis har jag också funderat på kampsportstjejer som bryter ner mig, sparkar ner mig och använder mig som boxboll, jag gillar kampsportstjejer då dom ofta går i barfota.
Jag får inte glömma balett tjejer, dom kan nog göra konstiga saker