Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-12, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Det finns nog många elaka kvinnor som drömmer om att plåga män. Ju mer macho mannen är desto bättre. Mums!

Kan du skicka dom åt mitt håll när dom är klar med dig eller om du hittar någon?
Sverige skulle behöva ett tortyrhus som man får utforska och pröva på alla sina fantasier och drömmar, det vore väl inte heller olagligt då inget sex ingår på menyn?
För som jag uppfattat det från både proffs dominor och från en kompis som pluggar juridik så kan jag langa fram 500 och be personen spöa mig utan att det ska räknas som prostitution. Nog för att alla har ju sin egen åsikt om vad som är vad
Däremot kan väl dominan eller "den vanliga tjejen" som tar emot pengarna åka dit för skattefusk eller kan man ta det som rutavdrag?
Citera
2011-06-12, 19:27
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det är svårt att förklara men det är många faktorer som ska stämma in, men för mig blir det härligare att bli skadad av en kvinna beroende på personlighet, hur hon ser ut, kläder, skor, rösten och hur hon pratar, formen på fötterna etc
Jag behöver inte få ut något sexuellt av det, jag vill likna det som en form av massagekännsla, nog för att det är skillnad att bli knådad och få stiletter nedtrampad på kroppen hehe Nog för att jag kan sitta med ståfräs om en snygg tjej klipper mitt hår, tur man har duken över sig då
Jag är ju inte ute efter att tjejer ska stampa ut mina ögon med klackar då jag gärna vill ha synen kvar, men själva grejen att det finns tjejer som kan gå så långt är extremt intressant och härligt på något sätt, däremot vore jag öppen att få känna en tjejs vrede på kroppen med stilettklackar men aggressiva tjejer går ofta mot dom vitala delarna, skrev, ansikte etc, som dom vore inställd på DÖDA
Sen är jag ju undergiven till kvinnor, sko och fotfetishist plus massor med andra fetisher och masochist så det säger väl allt?
Själv skulle jag aldrig skada eller utnytja en tjej men jag är helt ok med om tjejer skadar och utnytjar mig.

Intressant läsning. Jag är säker på att det finns en och annan kvinna som gärna skulle ge dig en omgång så du kvider av smärta. Men passa dig för Vinet... hon pratar lite väl varmt om sina liksäckar.

Jag gissar att adrenalin, endorfiner och intensitet är ord som kittlar lite extra?

Anyway... du påminner om en annan snubbe som korsat min väg tidigare. Jag tränade tidigare en del kampsport och stack kanske ut lite på ett annat forum. Det var en snubbe där som kontaktade alla som utmärkte sig och ville bli sparkad i pungen. Gärna av nån som kunde sparka hårt och hade stora fötter. Han ringde faktiskt hem till mig också. Han ville betala för att blir sparkad. Vet faktiskt inte om det var nån som nappade på det så att det faktiskt genomfördes. Vi var rätt många som blev kontaktade. Han betade av eliten först och när han blivit nobbad där så letade han sig vidare. Nu har jag inte hängt nåt i dom kretsarna på några år så jag vet inte om han fortfarande är igång. Eller om det rent av är du.
Senast redigerad av HappyHarry 2011-06-12 kl. 19:29.
Citera
2011-06-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Intressant läsning. Jag är säker på att det finns en och annan kvinna som gärna skulle ge dig en omgång så du kvider av smärta. Men passa dig för Vinet... hon pratar lite väl varmt om sina liksäckar.

Jag gissar att adrenalin, endorfiner och intensitet är ord som kittlar lite extra?

Anyway... du påminner om en annan snubbe som korsat min väg tidigare. Jag tränade tidigare en del kampsport och stack kanske ut lite på ett annat forum. Det var en snubbe där som kontaktade alla som utmärkte sig och ville bli sparkad i pungen. Gärna av nån som kunde sparka hårt och hade stora fötter. Han ringde faktiskt hem till mig också. Han ville betala för att blir sparkad. Vet faktiskt inte om det var nån som nappade på det så att det faktiskt genomfördes. Vi var rätt många som blev kontaktade. Han betade av eliten först och när han blivit nobbad där så letade han sig vidare. Nu har jag inte hängt nåt i dom kretsarna på några år så jag vet inte om han fortfarande är igång. Eller om det rent av är du.

Jag tror defenetivt att det finns tjejer som kan gå långt utan att bry sig ett smack, det gäller bara att hitta dom, det finns säkert garanterat i länder där mord och fattigdom förekommer och att tortera någon främling inte betyder ett skit, dock vill jag ju inte dö, men jag vill känna att jag lever

Endorfiner och lyckorus vore väl bra ord, jag har kommit fram till att ju mer positivt utseende en tjej har ju mer smärta klarar jag av, snygg, vacker, söt tjej med sexiga eller fina kläder och skor kan åstakomma mycket på mig.

Hehe nej det är inte jag, själv inriktar jag mig 100% på tjejer och kvinnor, jag vet att många som leker med sina fetisher och olika sexlekar inte bryr sig om det är en tjej eller kille även om dom är 100% hetro.
Men jag har funderat på att ta kontakt med ett fotbollslag, vore skoj att bli översprungen med dobbar, hoppad på, kanske även sparkad tills man svimmar av och när man vaknar är alla borta
Eller när man vaknar så hör man HALLÅ!! Sen när man vänder sig om så får man en sista spark i nyllet så man svimmar av igen.
Skulle även kanske funka med innebandytjejer som påkar ner en med klubborna, löpartjejer med spikskor, gärna sporter där dom förlorat så dom är arga, aggressiva och på jävligt uselt hummör.
Givetvis har jag också funderat på kampsportstjejer som bryter ner mig, sparkar ner mig och använder mig som boxboll, jag gillar kampsportstjejer då dom ofta går i barfota.
Jag får inte glömma balett tjejer, dom kan nog göra konstiga saker
Citera
2011-06-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Nja, fängelse vore väl sådär. Man kanske inte behöver sticka honom så hårt?

Om man sticker någon i ögat så lär det bli sjukhuset nästa, om personen inte väljer att riskera att bli blind resten av livet. Läkare har anmälningsplikt vid misstanke om misshandel (vilket sticka någon i ögat definitivt lär klassas som). Om den stuckna vill anmäla något eller ej spelar ingen roll.

Rent samhällsekonomiskt och rättsskyddssynpunkt tycker jag det är bra. Varken du eller den du skadar betalar ju själv för sjukhuskostnaderna, och inte bra om kriminella kunnat skada folk fysiskt och lätt komma undan med "de ville själv".
Citera
2011-06-12, 23:58
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Jag tror defenetivt att det finns tjejer som kan gå långt utan att bry sig ett smack, det gäller bara att hitta dom, det finns säkert garanterat i länder där mord och fattigdom förekommer och att tortera någon främling inte betyder ett skit, dock vill jag ju inte dö, men jag vill känna att jag lever

Endorfiner och lyckorus vore väl bra ord, jag har kommit fram till att ju mer positivt utseende en tjej har ju mer smärta klarar jag av, snygg, vacker, söt tjej med sexiga eller fina kläder och skor kan åstakomma mycket på mig.

Hehe nej det är inte jag, själv inriktar jag mig 100% på tjejer och kvinnor, jag vet att många som leker med sina fetisher och olika sexlekar inte bryr sig om det är en tjej eller kille även om dom är 100% hetro.
Men jag har funderat på att ta kontakt med ett fotbollslag, vore skoj att bli översprungen med dobbar, hoppad på, kanske även sparkad tills man svimmar av och när man vaknar är alla borta
Eller när man vaknar så hör man HALLÅ!! Sen när man vänder sig om så får man en sista spark i nyllet så man svimmar av igen.
Skulle även kanske funka med innebandytjejer som påkar ner en med klubborna, löpartjejer med spikskor, gärna sporter där dom förlorat så dom är arga, aggressiva och på jävligt uselt hummör.
Givetvis har jag också funderat på kampsportstjejer som bryter ner mig, sparkar ner mig och använder mig som boxboll, jag gillar kampsportstjejer då dom ofta går i barfota.
Jag får inte glömma balett tjejer, dom kan nog göra konstiga saker

Ja fantasi har du så det räcker. Så många olika scenarion att få ont på.

En del av dom där fantasierna gör sig nog bäst i det egna huvudet. Du vill känna att du lever, men det är stor risk att skada sig allvarligt i några av dom där fallen. Särskilt om du aktivt letar efter tjejer som det är nåt seriöst fel i huvudet på.

Ärligt talat så tror jag du kan komma rätt långt med en ridpiska i händerna på en tillräckligt arg tjej, som vet skillnaden på att skada och "bara" dela ut smärta. Inte för att jag har erfarenhet av det men man bör nog kunna smaska på så det känns som om huden fläks av kroppen med en sådan. Med betoning på känns, inte att det faktiskt blir så. Frågan är hur du skall kunna reta upp henne tillräckligt som UG?

Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Om man sticker någon i ögat så lär det bli sjukhuset nästa, om personen inte väljer att riskera att bli blind resten av livet. Läkare har anmälningsplikt vid misstanke om misshandel (vilket sticka någon i ögat definitivt lär klassas som). Om den stuckna vill anmäla något eller ej spelar ingen roll.

Jag tror anmälningsplikten endast gäller brott som kan ge fängelse i upp till 2 år eller mer. Ringa misshandel ger högst 6 mån. Dit räknas örfilar och annat som gör ont utan att ge sår eller större skador. Men såklart är det en tolkningsfråga. Sen måste såklart läkaren veta vem han skall anmäla och det kräver samarbete från de inblandade.
Senast redigerad av HappyHarry 2011-06-13 kl. 00:29.
Citera
2011-06-13, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Jag tror anmälningsplikten endast gäller brott som kan ge fängelse i upp till 2 år eller mer. Ringa misshandel ger högst 6 mån. Dit räknas örfilar och annat som gör ont utan att ge sår eller större skador. Men såklart är det en tolkningsfråga. Sen måste såklart läkaren veta vem han skall anmäla och det kräver samarbete från de inblandade.

Ja, nu var det ju stilletklack i ögat med stor risk för bestående men som var exemplet. Bestående men är den stora skiljelinjen vad gäller vad som 2 samtyckande individer lagligen får pyssla med.
Citera
2011-06-14, 20:10
Medlem
Jag har vid 2 tillfällen eller kanske 3, cyklat runt på kvällen då det är fest, typ på fredag, lördag vid pubben och tagit mod och frågat tjejer om dom kan tänkas trampa på mig med skorna dom har på sig men alla har hittills sagt nej även dom som varit onykter, det är som att jag gör dom spiknykter med min fråga, sen har jag missat några guldkorn
Men det konstiga är att jag känner mig som en våldtäcktsman eller stalker.... fast jag vill ju inget ont
Så därför har jag slutat söka för annars kommer väl polisen att låsa in mig, men jag är sugen på att testa igen nu mot sommaren.
Dock är ju tjejerna säkert inte onda men man kanske kan tura att få någon arg halvfull tjej som stampar och sparkar sönder en för hon har blivit dumpad eller nått
Eller 3-4 tjejer som är på väg hem... nån gång ska man ju fan tura
Men kommer garanterat att ge upp efter några ggr för jag kommer säkert känna mig som en snusk stalker igen
Citera
2011-06-14, 20:16
Bannlyst
Googla och du skola finna.
Hört talas om Darkside någon gång?

Läsen och I skolen finna...
Citera
2011-06-14, 20:41
Medlem
inkers avatar
länka du inte fel artikel nu ?
Citera
2011-06-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Googla och du skola finna.
Hört talas om Darkside någon gång?

Läsen och I skolen finna...

Jodå jag har Darkside, K6 och sånt skit men oftast alla som vill bor ju i södra Sverige
Min erfarenhet är att uppe i Norr är alla tråkiga som fan och nedåt landet är man mer öppensinnad.
Citera
2011-06-14, 22:13
Bannlyst
Citat:
Jodå jag har Darkside, K6 och sånt skit men oftast alla som vill bor ju i södra Sverige
Min erfarenhet är att uppe i Norr är alla tråkiga som fan och nedåt landet är man mer öppensinnad.

Haha, åk till Umeå och förolämpa någon kvinna på Makt & Kön-utbildningen så ska du se på fan vad du får stryk

Du lär få rent genusteoretiskt korrekt med spö bara för att du är man. Vråla bara "Judith Butler suger!" och du har första högern...
Citera
2011-06-14, 22:20
Medlem
Citat:
Jag har vid 2 tillfällen eller kanske 3, cyklat runt på kvällen då det är fest, typ på fredag, lördag vid pubben och tagit mod och frågat tjejer om dom kan tänkas trampa på mig med skorna dom har på sig men alla har hittills sagt nej även dom som varit onykter, det är som att jag gör dom spiknykter med min fråga, sen har jag missat några guldkorn
Men det konstiga är att jag känner mig som en våldtäcktsman eller stalker.... fast jag vill ju inget ont
Så därför har jag slutat söka för annars kommer väl polisen att låsa in mig, men jag är sugen på att testa igen nu mot sommaren.
Dock är ju tjejerna säkert inte onda men man kanske kan tura att få någon arg halvfull tjej som stampar och sparkar sönder en för hon har blivit dumpad eller nått
Eller 3-4 tjejer som är på väg hem... nån gång ska man ju fan tura
Men kommer garanterat att ge upp efter några ggr för jag kommer säkert känna mig som en snusk stalker igen
Slå dig i slang med ett gäng tjejjer. Spela kaxig, säg att du tål vad som helst! Tror dom dig inte erbjuder du dig att bevisa det genom att dom får hoppa och sparka på dig hur mycket dom vill. Säg åt dem att du betalar 500 spänn om du skulle behöva be dem sluta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in