• 8
  • 9
2012-01-02, 22:04
Medlem
Finns det dominor i Sverige som r sociopat?
Skulle vara intressant att trffa en, f sig en session man sent glmmer.
Jag tror jag kan knna en tjej som r en sn, hon har berttat att hon kan tortera mig utan att bry sig om hur jag knner och utan stoppord, vi knner varandra ganska bra, problemet r bara att hon har kille och vill inte pga att hon knner att hon r otrogen.
Jag fick mersmak nr hon trampade p mig rygg och brstkorg en gng frra ret med stilett stvlar, hon stog p en klack p min rygg och 2-3 ggr s snurrade hon runt, fy satan vad det brnde till, jag har kvar rren fortfarande, sen vertalade jag henne efter ryggen att g p min brstkorg, sket i att ltta p klackarna, sen dess har jag alltid drmt om att f bli snder torterad av henne, men just D hade hon trffat sin kille ocks.

Knslo och iskalla kvinnor is the shit.
Citera
2012-01-03, 11:43
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Finns det dominor i Sverige som r sociopat?
Skulle vara intressant att trffa en, f sig en session man sent glmmer.
Jag tror jag kan knna en tjej som r en sn, hon har berttat att hon kan tortera mig utan att bry sig om hur jag knner och utan stoppord, vi knner varandra ganska bra, problemet r bara att hon har kille och vill inte pga att hon knner att hon r otrogen.
Jag fick mersmak nr hon trampade p mig rygg och brstkorg en gng frra ret med stilett stvlar, hon stog p en klack p min rygg och 2-3 ggr s snurrade hon runt, fy satan vad det brnde till, jag har kvar rren fortfarande, sen vertalade jag henne efter ryggen att g p min brstkorg, sket i att ltta p klackarna, sen dess har jag alltid drmt om att f bli snder torterad av henne, men just D hade hon trffat sin kille ocks.

Knslo och iskalla kvinnor is the shit.

Du lter destruktiv. r du det?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här