Intressant trd, full med intressanta inlgg ngra mindre inteligenta.
E det inte s att alla tatueringar har eller har haft en betydelse, man kan vl som regel sga att tatuera vad du vill. Men sk lite fakta. Fr i vissa kretsar kommer du kategoriseras p ett visst stt beroende p dina motiv. Jag gjorde sjlv en karrir p sjn som brja nr jag va femton r men gick iland fr ngra r sedan. Det har ju blivit ngra gaddningar. Men bland oss p sjn tycker jag nog dom funkat lite som ett Cv, iaf med dom jag har. Jag har bland annat ett antal svalor runt hger axel nyckelben, en kommentar p dom, nr jag skte jobb i Rotterdam en gng. -Du har hllt p lnge ser jag.
Vissa motiv har betydelse i form av vad jag gjort, och resor det blivit...andra r rena amulleter. ngra en kombination av dessa som minnen av privata bravader..
Det jag skulle komma till va iaf att, du ska bra dina tatueringar resten av livet. Det som kanske kan va tufft skylta med idag kanske inte r s kul om tjugo r... Jag har trffat mycke folk som ngrat endel av sina gaddar.
Men som regel, snlla motiv, snll betydelse tvrt om..
Kl diskution tycker jag, hoppas den fortstter. Ska frska flja den kan jag ska jag ocks svara om ngon frga dyker upp.