2010-09-16, 23:25
Medlem
Papals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanligarbetare
Har hrt s mnga varianter av spindelntet s jag tror numera att det betyder att man r spindelmannen...

Samma hr, hrt en hel del, men de ju mest wannabe badasses som har dem.. pinsamt frfan.. dd t rockabillykulturen
Citera
2010-09-17, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papal
Samma hr, hrt en hel del, men de ju mest wannabe badasses som har dem.. pinsamt frfan.. dd t rockabillykulturen

Verkligen, det hller jag med om!
Citera
2010-09-17, 13:43
Medlem
Janniss avatar
Ok tack fr all svar.!

Jag vill gra den fr jag tycker den ser grym ut p armbge inte fr nt annat
Citera
2010-09-19, 08:20
Medlem
Papals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannis
Ok tack fr all svar.!

Jag vill gra den fr jag tycker den ser grym ut p armbge inte fr nt annat

Ja det r ju din kropp, sklart du vljer

Lycka till nu!
Citera
2010-09-19, 09:09
Medlem
klotys avatar
Den "betyder" inte ett skit, inte i 2010-talets Sverige iallafall.

Av alla i detta avlnga land som har ett nt p armbgen (det r ju trots allt en vanlig tatuering), hur mnga har verkligen suttit inne eller ddat ngon?

Kan ibland ha svrt fr "tatuerings-frst-sig-pare" som sger sig veta vad tatueringar "egentligen betyder" nr dom i sjlva verket aldrig har varit nra en tatueringsstudio eller n mindre pratat med ngon tatuerare.
Citera
2010-09-19, 10:48
Medlem
Det betyder "White Trash".
Citera
2010-09-19, 12:06
Medlem
BosseBensins avatar
Verkar betyda vldigt mycket fr dem som inte har ett verkar det som

Jag har ett rd/svart p min vnstersleeve, och bara fr den enkla anledningen att det r jvligt snyggt!

// Peace
Citera
2010-09-22, 10:33
Medlem
InBreeds avatar
It means you have a tattoo of a spider web on your elbow.

Klla: http://wiki.answers.com/Q/What_does_...lbow_symbolize
Citera
2010-09-27, 23:04
Medlem
Crinds avatar
Citat:

Njae, kanske. Vet inte riktigt, men personligen kan jag tycka att spindelnt p armbgen kan va snyggt, tillsammans med en fullsleeve i oldschool. Vet heller inte riktigt om jag fr spindelnt p armbgen och rockabillykulturen att g ihop, men vad vet jag om rockabilly tatueringar.
Citera
2010-09-27, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deruh
En fyrklver kan vara ett tecken p att man r medlem i det amerikanska fngelsegnget AB (aryan brotherhood).

Kan fylla i hr, inte helt sker p fyrklvern, men det kanske du r?
Aryan Brotherhood-medlemmar brukar dock anvnda sig av vikinga tatueringar, respekt.
Citera
2010-09-28, 09:07
Medlem
Papals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
Njae, kanske. Vet inte riktigt, men personligen kan jag tycka att spindelnt p armbgen kan va snyggt, tillsammans med en fullsleeve i oldschool. Vet heller inte riktigt om jag fr spindelnt p armbgen och rockabillykulturen att g ihop, men vad vet jag om rockabilly tatueringar.

Vilka brukar ha oldschooltatueringar? Jo, rockabillys. Ett gng illaluktande mesar som frsker vara "badboys" men misslyckas hrt.
Citera
2010-09-29, 10:34
Medlem
pilt77s avatar
Citat:
Vilka brukar ha oldschooltatueringar? Jo, rockabillys. Ett gng illaluktande mesar som frsker vara "badboys" men misslyckas hrt.

Det gr du med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in