2016-06-12, 01:13
Medlem
kunchis avatar
vad betyder krona i nacken? har sett en hel del invandrarkillar med det i vsters. helsvart krona ungefr 20cm bredd. Alla hade samma design och storlek. I stockholm har jag sett den tatueringen utanfr la isla p ett gng grabbar dr en var av nordisk hrkomst. Ngon som sitter p bra skvaller om det r gng relaterat?
Citera
2016-06-23, 02:21
Medlem
Hiroshima15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kunchi
vad betyder krona i nacken? har sett en hel del invandrarkillar med det i vsters. helsvart krona ungefr 20cm bredd. Alla hade samma design och storlek. I stockholm har jag sett den tatueringen utanfr la isla p ett gng grabbar dr en var av nordisk hrkomst. Ngon som sitter p bra skvaller om det r gng relaterat?

Han kommer vara din telekom-frsljare inom kort.

Jag ser nstan varje dag "lugna killar som ska vara frebilder"...

Jvla typer!
Citera
2016-07-16, 18:13
Medlem
Jag r sker p att spindelnt p armbgen som ni sger att man ddat ngon eller suttit r fel, vad jag vet s r det att man sitter fast i ngot: missbruk, beroende, skulder vad som helst, och att om det r ett som r liksom rivet isr, s har man klarat sig ur ngot snt
Ett (eller flera beroende p hur mnga) X p fingrarna r markering fr hur mnga du har ddat
En sjjungfru har jag fr mig r att du har varit/vxt upp bland krimminalitet sen barn
Citera
2016-08-05, 19:19
Medlem
vad skulle ni tnka om ni sg ngon med intatuerad vattendroppe p foten?
Citera
2016-10-28, 03:11
Medlem
hej undrar vad en kniv som gr genom en ros betyder egentligen. funderar p att tatuera in de p mig sjlv....hr har ni en bild p vad jag menar

http://www.tattoobite.com/wp-content...-forearm-2.jpg
Citera
2016-10-28, 14:05
Medlem
ingen som kan svara?
Citera
2016-11-18, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
ingen som kan svara?

Ungefr att en som man hller kr (som tex frhllande eller ven familj) som inte gtt som planerat
Citera
2016-11-18, 22:18
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
hej undrar vad en kniv som gr genom en ros betyder egentligen. funderar p att tatuera in de p mig sjlv....hr har ni en bild p vad jag menar

http://www.tattoobite.com/wp-content...-forearm-2.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Cannabusinez
Ungefr att en som man hller kr (som tex frhllande eller ven familj) som inte gtt som planerat

Eller att man r anhngare av kvinnlig omskrelse. Personligen tnker jag p fitta nr jag ser rosor.
Citera
2016-11-19, 23:10
Medlem
orrecrists avatar
Ngon som vet ngn bra sida dr man fr en korrekt versttning frn japanska/kinesiska tecken/symboler till Svenska ord?

Kanske finns ngon trd hr p FB?
Citera
2016-11-22, 22:09
Medlem
EndOfGlorys avatar
Skerligen blivit frgat redan men orkar inte g igenom varenda sida, sett att mnga nufrtiden tatuerar in ugglor av olika designer. r det klokhet och visdom eller har det ftt en egen hipsterfrklaring?

Sen har jag ven sttt p/sett ett antal med teatermask som r hlften glad och hlften ledsen, fr mig direkt att tnka p depression men kan ha fel. Ngon som vet?
Citera
2017-04-30, 02:01
Medlem
Diskussion som dk upp under kvllen..

Kompassros, vissa har en fransk lilja istllet fr ett N vid norr p rosen.
r det bara rent estetisk skillnad eller finns nn "djupare mening" bakom detta.

Snabbgooglande via telefonen ger att liljan kan ha nn form av religis betydelse men det knns lite diffust. Eller s sg vi bara p googlande...
Citera
2017-04-30, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndOfGlory
Skerligen blivit frgat redan men orkar inte g igenom varenda sida, sett att mnga nufrtiden tatuerar in ugglor av olika designer. r det klokhet och visdom eller har det ftt en egen hipsterfrklaring?

Sen har jag ven sttt p/sett ett antal med teatermask som r hlften glad och hlften ledsen, fr mig direkt att tnka p depression men kan ha fel. Ngon som vet?

Det finns vl ingen officiell betydelse men de mest tnkbara tolkningarna borde vara bipolr sjukdom eller allmnna humrsvngningar, eller att personen helt enkelt r aktiv i en teater?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in