2008-03-25, 21:32
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daviee
Grym ide.. Tror fan jag ska Kra p det ox..
Typ lgga det gamla livet bakom sig.. Tungt ju!

Haha din jvel ! Jaja man ska aldrig sga vad man har fr ider d snor ngon det direkt Menmen hjlper det dig att lgga det gamla livet bakom dig som det gr fr mig go for it!
Citera
2008-03-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oluja
Jag knner kille nr. 2 och 3. HIHI!
Citat:
Ursprungligen postat av Rackartuss
Vet att den hgra r danne

No shit? koolt -.-
Citera
2008-03-26, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daviee
Grym ide.. Tror fan jag ska Kra p det ox..
Typ lgga det gamla livet bakom sig.. Tungt ju!
Vafan, kom p ett eget motiv istllet fr att stjla andras ider.
Citera
2008-03-26, 01:34
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
Vafan, kom p ett eget motiv istllet fr att stjla andras ider.

Mjo kan hlla med dig lite dr.. Tnkte ett bra tag p det dr innan jag kom p det och har aldrig sett ngon med en sdan tatuering menmen vad ska man gra har jag redan gjort bort mig och skrivit kan jag inte hindra honom :P
Citera
2008-03-26, 01:55
Medlem
users avatar
http://alltattoodesigns.files.wordpr...ar-tattoos.jpg

Har dessa stjrnor ngon speciell innebrd?
Citera
2008-03-26, 01:56
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
http://alltattoodesigns.files.wordpr...ar-tattoos.jpg

Har dessa stjrnor ngon speciell innebrd?

Jag har fr mig att den rda str fr ngot men kan inte komma ihg vad fan det r.. Ngon som vet?
Citera
2008-03-26, 01:56
Medlem
users avatar
kommunistrelaterat?
Citera
2008-03-26, 02:03
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
kommunistrelaterat?

Ja eller jag frknippar den med ryssland iaf p ngot stt..
Kan ha helt fel ocks men det r det frsta som dyker upp i skallen p mig ryssland och stalin.. Rda armen eller vafan dom hette..

okej var helt fel men kollat upp det dr t dig nu du kommer nog bli glad ver det ocks hehe..

"Although these stars were once only popular with people who were in some way attached to the water, but as time went on, other groups, including gay and lesbians, punk rockers and those in the military, adopted the nautical star for their own purposes and as a very important symbol. The diversity of these groups has lead many to argue the meaning of their tattoos."

http://en.wikipedia.org/wiki/Nautical_star

och s ven

"Whether you really are a sailor or maybe an astronomer, these tattoos dont have to mean anything about who you are. In that sense, they are ultra modern abstract representations of beauty and stability. If you want your nautical stars to have deeper meanings, you can add variations to them. Some people even go as far as to add a skull with their tattoos. However even just a single star alone can make a powerful and dynamic statement of your being and future aspirations."

S det r bara vlja vilket du tror
Senast redigerad av RaxXz 2008-03-26 kl. 02:08.
Citera
2008-03-26, 02:09
Medlem
users avatar
sugen p att skaffa en sn svartgr p bda underarmarna, p versidan precis nedanfr armbgen. Dligt frklarat men i alla fall.

http://aycu25.webshots.com/image/481...9061416_rs.jpg

riktigt snabb bild bara fr att man ska se placeringen.
Senast redigerad av user 2008-03-26 kl. 02:14.
Citera
2008-03-26, 02:13
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
sugen p att skaffa en sn svartgr p bda underarmarna, p versidan precis nedanfr armbgen. Dligt frklarat men i alla fall.

Okej men svartgr har samma betydelse som rd svart alla de dr har samma betydelse tydligen kan betyda att man r gay eller ocks vara en symbol fr seglare eller fr folk i krig eller fr ingenting. S det r nog rtt lungt bara hoppas ingen tok bg ser den och hoppar p dig lycka till!
Citera
2008-03-26, 02:16
Medlem
users avatar
Jag ska enbart ha det fr att jag tycker den r snygg. Gillar inte att tattuera in saker som har att gra med ens sikter d de kan ndras senare i livet.
Citera
2008-03-26, 02:17
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Jag ska enbart ha det fr att jag tycker den r snygg. Gillar inte att tattuera in saker som har att gra med ens sikter d de kan ndras senare i livet.

Okej kr hrt hoppas du blir njd kan skert bli snyggt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in