Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-13, 16:46
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
I den pånyttföddes t.ex. de befängda påståendena om förkrympta huvuden som brevpressar och utskuren tatuerad människohud, något ortodoxa historiker för länge sedan avskrivit som sanning.

Förkrympta huvuden har jag själv sett i Buchenwald.
Min beräkning är att de har större hjärna i sig än din.

/VV
Citera
2011-06-13, 18:48
Bannlyst
Citat:
Vem ligger bakom dokumentären The Nazis and the Final Solution?

http://www.imdb.com/title/tt0446610/fullcredits#cast
http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2004/12_december/02/auschwitz.shtml

Är hans "synnerligen friska utseende och inte ser ångerfull ut" bevis på att han talar sanning? Oskar Gröning säger förstås det han fått betalt för att säga några decennier efter den påstådda händelsen. Ungefär samma dravel som VV's ständige favorit, den svamlande Franz Suchomel. Så länge inga forensiska bevis existerar blir kontentan att det är lögner alltihop.

Typiskt hur det passar er att kalla det en lögn om en enda jude har varit med och gjort filmen. Och också typiskt att tro att ALLT kring förintelsen, vittnen etc, är helt uppgjort/mutat. Tror du på fullt allvar, efter alla dokument, alla vittnen, alla bevis, att allt är konstruerat? Inser du vilken fet jävla plot något sådant vore?

Ni kan ju alltid "vinna" i era argument genom att dra "Den vittnen är mutad/ljuger/jude" eller vad det nu är ni föredrar att svara.
Citera
2011-06-13, 22:39
Medlem
Jag ser på dem som jag ser på "vittnen" till utomjordingar, Bigfoot, Loch ness-odjuret etc. Påståenden är blott påståenden till de är belagda med trovärdiga bevis.
Citera
2011-06-16, 15:36
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Vilket skulle bevisa vad?
Citat:
Min beräkning är att de har större hjärna i sig än din.
Kan du bevisa "din beräkning"?
Citera
2011-06-16, 15:43
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandraren
Typiskt hur det passar er att kalla det en lögn om en enda jude har varit med och gjort filmen. Och också typiskt att tro att ALLT kring förintelsen, vittnen etc, är helt uppgjort/mutat. Tror du på fullt allvar, efter alla dokument, alla vittnen, alla bevis, att allt är konstruerat? Inser du vilken fet jävla plot något sådant vore?

Ni kan ju alltid "vinna" i era argument genom att dra "Den vittnen är mutad/ljuger/jude" eller vad det nu är ni föredrar att svara.
Nu skrev jag inte så som du vill göra gällande men jag förlåter dig.

Eftersom det inte existerar några dokument eller kriminaltekniska bevis som stöder myten om en tysk plan på fysisk utrotning av Europas judar och homocidala gaskammare samt sex miljoner martyrer så gör den vise klokt i att tvivla.

Det finns bara "vittnen". Det räcker för att förstå att en gravad hund är inblandad.
Citera
2011-06-16, 16:03
Medlem
Citat:
Jag har sett burkarna som innehöll Zyklon B när jag besökte Auschwitz under en klassresa, judarna blev ändå inte gasade för bara för att jag har sett dessa burkar.
Citera
2011-06-16, 17:53
Bannlyst
Citat:
Nu skrev jag inte så som du vill göra gällande men jag förlåter dig.

Eftersom det inte existerar några dokument eller kriminaltekniska bevis som stöder myten om en tysk plan på fysisk utrotning av Europas judar och homocidala gaskammare samt sex miljoner martyrer så gör den vise klokt i att tvivla.

Det finns bara "vittnen". Det räcker för att förstå att en gravad hund är inblandad.
Det finns en hel del dokument som man fick tag i som bekraftade planen om en utrotning utav judar. Dessutom var det en massa nazister som erkande. Vi snackar inte om 10 personer som snackade ihop sig om att de skulle ljuga ihop nagon fin story infor ratten. Vi snackar om tusentals med manniskor som var vittnen, vi snackar om massa tomma zyklon-B burkar, vi snackar om massgravar utanfor forintelselagren, vi snackar om resvaskor och andra agodelar som fanns kvar i bl.a. Auschwitz. Jag har sjalv varit i Auschwitz, jag sag avrakat hår som hade samlats i hogar. Manniskor som du ifragasatter inte forintelsen for att ni pa fullt allvar inte tror den mangd bevis som finns, ni ifragasatter den for att ni vill vara emot judarna, oavsett om det ror sig om asikter eller historiska handelser.
Citera
2011-06-16, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Jag har sett burkarna som innehöll Zyklon B när jag besökte Auschwitz under en klassresa, judarna blev ändå inte gasade för bara för att jag har sett dessa burkar.
Sa dessa burkar lades fram dar efter kriget utav dom allierade? Vilkas ide var denna komplott?
Citera
2011-06-16, 18:36
Medlem
Citat:
Sa dessa burkar lades fram dar efter kriget utav dom allierade? Vilkas ide var denna komplott?
Vad babblar du om? Tyskarna använde Zyklon B för desinfektion då tyfus spred sig lätt i lägerna.
Senast redigerad av Kommunistfittan 2011-06-16 kl. 18:59.
Citera
2011-06-16, 20:09
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
I den pånyttföddes t.ex. de befängda påståendena om förkrympta huvuden
Citat:
Citat:
Vilket skulle bevisa vad?
Att det finns förkrympta skallar.

/VV
Citera
2011-06-16, 21:24
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Det finns en hel del dokument som man fick tag i som bekraftade planen om en utrotning utav judar. Dessutom var det en massa nazister som erkande. Vi snackar inte om 10 personer som snackade ihop sig om att de skulle ljuga ihop nagon fin story infor ratten. Vi snackar om tusentals med manniskor som var vittnen, vi snackar om massa tomma zyklon-B burkar, vi snackar om massgravar utanfor forintelselagren, vi snackar om resvaskor och andra agodelar som fanns kvar i bl.a. Auschwitz. Jag har sjalv varit i Auschwitz, jag sag avrakat hår som hade samlats i hogar. Manniskor som du ifragasatter inte forintelsen for att ni pa fullt allvar inte tror den mangd bevis som finns, ni ifragasatter den for att ni vill vara emot judarna, oavsett om det ror sig om asikter eller historiska handelser.
Du resonerar dumt och omoget. Innan du spyr falsk galla över debattmotståndare kanske du skulle fördjupa dig i vad revisionism innebär. Att du varit i Auschwitz och sett "avrakat hår" betyder inte att gaskammare för avlivning av människor fanns.

Tomas Quick erkände faktiskt ett trettiofem-tal mord utan att ha begått dem. Höss och Streicher blev de facto misshandlade och den förstnämndas vittnesmål går inte att ta på allvar. Några dokument som styrker en plan på fysisk utrotning av Europas judar står inte att finna. Hade så varit fallet hade de publicerats lika ofta som TV-tablåer i massmedia.

När det gäller "vittnesmål" från "överlevare" så finns det inte så många att tillgå när det gäller homocidala gaskammare. Läs själv i tråden:

https://www.flashback.org/t297930
Citera
2011-06-17, 12:43
Medlem
Återigen för andra gången i denna tråd, varför skaffar ni revisionister inte fram dom pengarna som behövs för att göra er "egen" dokumentär.
Är ni rädda för att ingen kommer att sända den ?

Bladdra inte en massa utan skaffa fram era vittnen, SS personal lär det finnas fortfarande som är klara i huvudet och kan berätta.

Åk till tyska ålderdomshem och interljuva, om nu Auschwitz var rena semesterhemmet varför skulle inte personalen då gärna berätta hur bra dom hade det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in