Citat:
Ursprungligen postat av Brhite
Jag kollade på personerna som är inblandade i produktionen av dokumentären,
ingenstans kan jag se att dessa människor skulle vara notoriska lögnare, kriminella,
eller på något sätt skumma.
Ej heller skådespelarna verkar ha något skumt över sig, jag tror inte dom riskerar sin
karriär för och vara med i en ev. tvivelaktig dokumentär.
Kollat:
Horst-Günter Marx - Höss
Klaus Mikoleit - Himmler
Hittar inget konstigt på ovanstående namn ???
Kanske sökmotorerna är manipulerade av judarna ?
Har det trots allt varit någon rättegång mot personerna i dokumentären så lägg fram bevis tack.
Det vore ju en gigantisk skandal om denna dokumentär skulle innebära t.ex. mutning
av vittnen som ställt upp.
Ska vi vända på saken BlizzardKing ?
Varför gör ni revisionister inte gemensam sak och försöker få en förintelse överlevare
att ändra sin historia.
Gör ett reportage och tag kontakt med någon av dessa vittnen som åker runt här i landet och berättar sina erfarenheter från bl.a. Auschwitz , försök sedan erbjud dessa personer en summa pengar för att ändra sin historia.
Vad tror ni räcker det med, 1000 kr, 10 000 kr ?
Jag menar det kan väl inte vara något problem, vittnena säger väl precis vad ni vill,
bara summan är den rätta.
Era utlägg får ni tillbaka tusenfallt när ni avslöjat den stora ”lögnen” för hela världen.
Men akta er, Spielberg kanske vill köpa upp ert reportage och tysta ned alltihop.
Jag noterar att du inte forskat på finansiärerna bakom filmen. Det är det som är pudelns kärna misstänker jag. Det vore dessutom synnerligen dumt att använda sig av kriminellt belastade människor när man sprider propaganda.
Naturligtvis riskerar ingen av de medverkande tyskarna sin karriär, tvärtom så blir de förstås hyllade av zionister och andra Förintelsehysteriker. Hade de däremot inte ställt upp, eller inte sagt det producenten och finansiärerna bakom hade i åtanke så är det ju fullt möjligt att effekten blivit den motsatta.
Är det bestickning att erbjuda ekonomisk ersättning för medverkande i en film?