Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-06, 16:14
  #13
Medlem
SinXs avatar
Skulle vara helt underbart om de lanserade ny iPhone. Min 3GS är nog inne på sista versen så mycket misshandel den råkat ut för, samt alla vattenpölar den trillat i. Tyvärr tror jag precis som flertalet andra att vi kommer få vänta med iPhone 5 till efter sommaren. Vad tror ni andra?

Andra höjdpunkter vi kan se fram emot med större säkerhet är iCloud och Lion. Rimligtvis lär dessa nyheter finns tillgängliga oss konsumenter inom relativ snar framtid, i bästa fall redan ikväll.

Hur tänker ni som fortfarande sitter med iPhone 3GS? Kommer ni satsa på iPhone 5?
Citera
2011-06-06, 16:17
  #14
Medlem
dag-ottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Skulle vara helt underbart om de lanserade ny iPhone. Min 3GS är nog inne på sista versen så mycket misshandel den råkat ut för, samt alla vattenpölar den trillat i. Tyvärr tror jag precis som flertalet andra att vi kommer få vänta med iPhone 5 till efter sommaren. Vad tror ni andra?

Andra höjdpunkter vi kan se fram emot med större säkerhet är iCloud och Lion. Rimligtvis lär dessa nyheter finns tillgängliga oss konsumenter inom relativ snar framtid, i bästa fall redan ikväll.

Hur tänker ni som fortfarande sitter med iPhone 3GS? Kommer ni satsa på iPhone 5?

Med tanke på att iOS (enligt rykten) inte kommer att släppas te 3GS'en samt att i4an nu är ett år gammal så råder jag te att införskaffa en i5'a om den släpps snart. Dock sitter jag själv med en i4'a som jag vårdat som mitt egna barn och antagligen håller ett år till, så jag drabbas ju inte på så sätt iaf.
Citera
2011-06-06, 16:20
  #15
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dag-otto
Med tanke på att iOS (enligt rykten) inte kommer att släppas te 3GS'en samt att i4an nu är ett år gammal så råder jag te att införskaffa en i5'a om den släpps snart. Dock sitter jag själv med en i4'a som jag vårdat som mitt egna barn och antagligen håller ett år till, så jag drabbas ju inte på så sätt iaf.

...men erkänn att du är sugen

Jo du har alldeles rätt i att det är läge att investera i ny iPhone om den släpps inom snar framtid. Det värsta som kan hända mig är att jag får vänta till hösten vilket är nog så jobbigt.
Citera
2011-06-06, 16:28
  #16
Medlem
dag-ottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
...men erkänn att du är sugen

Jo du har alldeles rätt i att det är läge att investera i ny iPhone om den släpps inom snar framtid. Det värsta som kan hända mig är att jag får vänta till hösten vilket är nog så jobbigt.

Klart man är sugen :P blir man för sugen blir de väl till att sälja 4an på blocket eller liknande. Fast jag är så jävla nöjd med 4an, så skulle inte göra det utan att gråta en skvätt

Samma gäller min MacBook 2,1 som tydligen inte kommer fungera fullt ut med Lion som jag väntat på så länge
Citera
2011-06-06, 16:35
  #17
Medlem
freXers avatar
Time Capsule
Kommer det en uppdatering? eller kommer dom släppa nya time capsule.
IOS
Kommer ios 5 få ett släpp datum är det nära?
Citera
2011-06-06, 16:38
  #18
Medlem
dag-ottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freXer
Time Capsule
Kommer det en uppdatering? eller kommer dom släppa nya time capsule.
IOS
Kommer ios 5 få ett släpp datum är det nära?

TC vet jag inget om, men med tanke på att iOS 5 och Lion skulle vara två av de saker de skulle gå igen mest så lär vi ju få svaren på de frågorna under/efter konferensen
Citera
2011-06-06, 16:40
  #19
Medlem
Sllones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Som jag förstått det så är det tyvärr bara för- och eftersnack som är live-sänt. Men själva keynoten i sig är det inte. Hoppas jag har fel. Kan någon bekräfta motsatsen?

Engadget har oftast en bild-feed. Inte video. Dom kanske har ändrat de nu i år vem vet.. men vem bryr sig?
Se keynoten live från Apples hemsida ist.
Citera
2011-06-06, 16:42
  #20
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sllone
Engadget har oftast en bild-feed. Inte video. Dom kanske har ändrat de nu i år vem vet.. men vem bryr sig?
Se keynoten live från Apples hemsida ist.

Går det ens? Vilken adress finns deras stram?
Citera
2011-06-06, 17:01
  #21
Medlem
freXers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sllone
Engadget har oftast en bild-feed. Inte video. Dom kanske har ändrat de nu i år vem vet.. men vem bryr sig?
Se keynoten live från Apples hemsida ist.
Det är väl olagligt enligt apple att ta bilder eller liknande i deras event. Bara efter det är färdigt kan man se keynote på apples officiella hemsida? rätta mig om jag har fel.
Citera
2011-06-06, 17:04
  #22
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sllone
Engadget har oftast en bild-feed. Inte video. Dom kanske har ändrat de nu i år vem vet.. men vem bryr sig?
Se keynoten live från Apples hemsida ist.

Vad jag vet finns det ingen officiell video stream från apples håll. Förra keynoten var det så minns jag men denna verkar det inte vara någon utanonserad, än.
Citera
2011-06-06, 17:08
  #23
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freXer
Det är väl olagligt enligt apple att ta bilder eller liknande i deras event. Bara efter det är färdigt kan man se keynote på apples officiella hemsida? rätta mig om jag har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Vad jag vet finns det ingen officiell video stream från apples håll. Förra keynoten var det så minns jag men denna verkar det inte vara någon utanonserad, än.

Vad tror ni om denna då: http://www.ustream.tv/channel/applelivekeynotes ?
Citera
2011-06-06, 17:59
  #24
Medlem
freXers avatar
http://bambuser.com/channel/feber/broadcast/1719302
http://www.engadget.com/2011/06/06/w...ion-icloud-an/
http://www.macrumors.com/
__________________
Senast redigerad av freXer 2011-06-06 kl. 18:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback