Citat:
Ursprungligen postat av noksson
om man koper tjansten for ett ar och far ladda ner musiken till datorn, kan man da behalla den efter tjansten har utgatt?
Förstår inte riktigt vad du menar.
Den musik du redan HAR på din dator i iTunes, som inte är köpt från iTunes, kan man få ladda ner från iTunes till sina mobila enheter om iTunes har samma musik i sin affär. Vad jag förstått så kan/får man inte ladda ner det tillbaka till sin dator och byta ut den "svarta" musiken mot "vit".
Vad som sen händer efter ett år, om man inte förnyar abonnemanget, vet jag inte men antagligen så händer inget mer än att man inte får ladda ner mer på det viset.
Citat:
Jag kommer dock inte vara mycket optimiskt da tjansten kommer ENDAST erbjudas inom USA.
Var står det klart och tydligt att det bara blir i USA?
Citat:
Anda, att omvandla hela sin "svart" musik bibla till "vitt" for 30 dollar ar ju vette fan ett otroligt erbjudande
Det är ett makalöst erbjudande ja, otroligt att Apple fått till detta.
Citat:
Just det, ar AAC battre codec an mp3?
Går inte att svara på med bara den frågeställningen. Handlar ju om hur mycket kbps det är. En AAC 128 kbps är såklart bättre än en 96 kbps mp3, men en 320 kbps mp3 är ju bättre än en 128 kbps AAC. Har de båda samma kbps så verkar de flesta anse att AAC är en smula bättre, men det kan ju sen även bero på fler saker. AAC är hur som helst inte ett dåligt format utan ett bra format.
Dr Tinnitus