Citat:
Ursprungligen postat av jfrank
Idioter kommer alltid finnas ute på gatorna, du kan aldrig skydda dig 100%. Men risken att du ska bli överfallen är extremt liten.
Fel inställning tycker jag, tvärtom borde vi spärra in de som begått våldsbrott på ett tidigt stadium. Vem vet, hade man gjort det så hade detta hemska kanske ej inträffat. (Jag tror
INTE att detta kallblodiga dubbelmord var hans
första våldsbrott, och inte heller hans sista om flummarna får fortsätta med sin "humana" daltarvård som "straff")