Citat:
Ursprungligen postat av gt1
Att mordet skulle vara lejt (planerat) måste ses som väldigt osannolikt, kniv mitt på gatan talar inte direkt för det. Jag skulle snarare tro att det var en psykiskt störd utbytesstudent som vara i linköping ett par månader. Studenten kan hålla sig väldigt anonym utan en umgängeskrets som ställer frågor eller börjar misstänka. En utbytesstudent skulle hellre inte vara känd inom psyket.
HAHa blir fortfarande lika upprörd när jag läser om detta brott som jag vart när media uppmärksammade det dagarna efter händelsen,blir mest _upprörd_ över polisens totalt inkompetenta agerande.
Lixom hugga ner nån centralt i en av sveriges större städer i värsta morgon rushen,och ingen grips,SKANDAL!