Citat:
Ursprungligen postat av blueyellowlion
Så dom här teorierna tycker ni låter troligare än att det finns en konflikt nånstans som polisen kanske inte fått veta allt om...? Det tycker inte jag....Är det egentligen bara jag och GW som misstänker att det inte precis är en slump? En rak fråga: Skulle nån vilja kalla mig rasist eller nåt bara för att jag föreslår det mest troliga eller...?
Nej rasist är du verkligen inte för att du tror det. Men är det så troligt verkligen att man planerar att mörda en 8-åring?? Valet av mordvapen talar emot det. Som någon spaningsledare sa häromdagen: "mordet är av seriemordskaraktär men samtidigt så är det så uppenbart bissart med tanke på tillvägagångssättet". Mördaren verkar inte haft koll på vad han gjorde om det nu var planerat.
Jag förutsätter att Familjen har berättat allt dom vet, även om det inte är säkert, man vet aldrig.