Pizzerian/puben utanfr mig hr i Frungen under det eminenta namnet Falken har en stor del svensk personal i alla fall. garen kan mycket vl vara nn sorts balkanblatte, men pratar vldigt bra svenska. S det r inte direkt SFI-muskingpizzerian som brukar erbjudas i Stockholm. Undrar varfr blattar just fastnat s mycket fr pizza hr i Sverige. Pizzakulturen i USA och England r helt annorlunda.
Har ni ngon sdan dr ni bor? Om inte, varfr? Kan inte svenskar gra bra pizza?
Dr jag bor gs alla pizzerior av araber och turkar, frutom en som gs av ngon jugge.
Det r en jvligt bra frga faktiskt, jag har definitivt sett det men det handlar nstan alltid om en lite mer ''upscale'' restaurang som rkar servera pizza ocks, kan inte komma p ngon just nu (vi skyller det p grllet) men ska tnka lite p vart jag sg det sist.
Sen s har ju Hassan och Usman i regel bttre entreprenrsanda n Ola-Conny och Bjrn s det kan vara en halv frklaring kanske.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!