Så om jag förstår detta så vill du helst jobba och försörja invandrarna med dina skattepengar istället att köpa pizza hos dom? Jag försöker verkligen sänka mig ner till din intelligensnivå så att jag kan förstå hur du tänker men icke.
JAg vill att det ska vara väldigt tydligt att de inte bidrar med något i det här samhället, det gör det ännu enklare att förklara varför majoriteten av dem skall ut. Men åter till topic, Vilka Svenskdrivna Pizzerior och gatukök finns det i olika städer här i landet?
JAg vill att det ska vara väldigt tydligt att de inte bidrar med något i det här samhället, det gör det ännu enklare att förklara varför majoriteten av dem skall ut. Men åter till topic, Vilka Svenskdrivna Pizzerior och gatukök finns det i olika städer här i landet?
Vadå att "det sa vara tydligt att de inte bidrar med något i samhället" när dom väl försöker men blir stoppad av idioter som dig. Det finns ingen lista som visar vilka svensk pizzerior som finns runt i landet, vill du hitta dom ska du gå runt och kolla.
Vadå att "det sa vara tydligt att de inte bidrar med något i samhället" när dom väl försöker men blir stoppad av idioter som dig. Det finns ingen lista som visar vilka svensk pizzerior som finns runt i landet, vill du hitta dom ska du gå runt och kolla.
Jävla parasit
På vilket sätt är jag en parasit? Jag arbetar heltid och betalar stora summor i skatt.
På vilket sätt är jag en parasit? Jag arbetar heltid och betalar stora summor i skatt.
Man kan jobba och betala 40k i skatt varje månad och fortfarande vara parasit. Att endast ge pengar till staten betyder inte att man hjälper till för att samhället ska gå framåt. Det finns andra faktorer som spelar in.
Man kan jobba och betala 40k i skatt varje månad och fortfarande vara parasit. Att endast ge pengar till staten betyder inte att man hjälper till för att samhället ska gå framåt. Det finns andra faktorer som spelar in.
Du har helt rätt, saker som att engagera sig för att göra vårt samhälle bättre, att stå upp för det man tror på och att söka den information som behövs för att kunna leva som man lär.
Ja det måste vara hemskt att stödja småföretagare som kämpar och gör rätt för sig när de råkar ha en lite mörkare hudton. Jag förstår verkligen inte hur ni "nationalister" tänker.
Nej svenskar är grymt bra på att baka pizza. Men eftersom vi betalar alla skatter inte får så mycket bidrag som Achmed så är det svårt att konkurrera. Dessutom så vill inte en svensk lämna ut en platta med så usla råvaror. Skall en Pizza ha bra råvaror så är det svårt att konkurrera, även fast jag alltid skulle välja pizzan som är 20:- dyrare men är bakad av bra råvaror
Prickens gatukök, olympiagrillen, gatuköket på planteringen, regnbågens kiosk, alla i helsingborg, det är väl dom få jag kan komma på sådär direkt som drivs av svenskar!
Nej svenskar är grymt bra på att baka pizza. Men eftersom vi betalar alla skatter inte får så mycket bidrag som Achmed så är det svårt att konkurrera. Dessutom så vill inte en svensk lämna ut en platta med så usla råvaror. Skall en Pizza ha bra råvaror så är det svårt att konkurrera, även fast jag alltid skulle välja pizzan som är 20:- dyrare men är bakad av bra råvaror
Jag röstar själv på SD men om jag skulle göra en lista på mina top 20 pizzabagare så skulle inte en enda svensk komma med på den listan, för svenskar kan inte baka pizza. Det krävs helt enkelt en arab lr vart dom nu kommer i från för att göra en jävla nice pizza och det är jag väldigt tacksam till att dom vill ta ett sånt skitjobb.
Sen hade det ju varit ganska bra om du sagt vart du vill att denna pizzeria ska ligga i Sverige för om pizzerian ligger 80 mil ifrån dig spelar det väl ingen roll om det är en svensk pizzabagare, för du kan ändå inte beställa där ifrån.
Men kan tänka mig att det är större chans att pizzeriorna uppe i norrland har svenska pizzabagare då invandringen inte är lika stor där uppe som i söder där jag bor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!