Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-09, 19:47
  #3601
Medlem
lallet7s avatar
Efter en dag med fotboll så blir man sugen på FM. Några förslag på lag att spela med? (mittenlag/topplag)
Citera
2012-04-09, 19:50
  #3602
Medlem
0l550ns avatar
Vilka nationaliteter räknas egentligen som ej eu-medlemmar i Ligue 1?
Notera dessa jag räknar upp nu har INGEN andra nationalitet.
Khama Billiat, Zimbabwe räknas inte som icke eu.
Denys Garmash, Ukraina räknas inte som icke eu.
Vincent Enyema, Nigeria räknas inte som icke eu.
Kara, Senegal räknas inte som icke eu.

Men jugoslaver och sydamerikaner räknas som icke eu.

Någon som har hel koll på denna regel och kan berätta för mig?
Citera
2012-04-09, 19:51
  #3603
Medlem
lallet7s avatar
Kolla under. Sen trycker du bara på varje så står det vilka nationer exakt det är.

http://www.fmfile.com/opplastninger/1333993961.jpg
__________________
Senast redigerad av lallet7 2012-04-09 kl. 19:53.
Citera
2012-04-09, 20:14
  #3604
Medlem
0l550ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallet7
Kolla under. Sen trycker du bara på varje så står det vilka nationer exakt det är.

http://www.fmfile.com/opplastninger/1333993961.jpg
Tack så mycket! Vad är Cotonou? Vilka länder avser det.
Citera
2012-04-09, 20:31
  #3605
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0l550n
Tack så mycket! Vad är Cotonou? Vilka länder avser det.

Va?! Kan du Fon?
De betyder ju "mynningen vid dödens flod" och är namnet på Benins huvudstad.

Dagens ungdomar
Citera
2012-04-09, 20:31
  #3606
Medlem
lallet7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0l550n
Tack så mycket! Vad är Cotonou? Vilka länder avser det.

Vsg. Det du gör är att du trycker på den, då kommer det upp en "lista" med nationer.
Citera
2012-04-09, 20:32
  #3607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0l550n
Tack så mycket! Vad är Cotonou? Vilka länder avser det.


http://lmgtfy.com/?q=Cotonou+agreement
Citera
2012-04-09, 20:35
  #3608
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Haha vilken sjuk match nyss. Mötte Atletico hemma med Valencia och hade en sådan där typisk "moralsvacka" när spelarna missar mål 9/10 eller skjuter rakt på målvakten... Atletico tog ledningen tidigt och så i 87:e minuten kommer Soldado fri mot målvakten och blir nersparkad PRECIS på straffområdslinjen, frispark alltså och frilägesutvisning. Jag tänkte "nu är det kört", så drar Parejo in frisparken i bortre krysset 1-1! Men det är inte slut där. Sätter "Slå tidiga inlägg" och går all in, Mathieu slår ett inlägg i djupled mot bortre stolpen där Pablo H. kommer och löper och slår in bollen till Soldado som nickar in 2-1! Vilken glädje. För en gångs skull har man vänt ett 0-1 underläge med dålig moral!
Citera
2012-04-09, 20:35
  #3609
Medlem
lallet7s avatar
http://www.fmfile.com/opplastninger/1333996508.jpg

Där har du nationerna som är inräknat där.
Citera
2012-04-09, 20:37
  #3610
Medlem
lallet7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Haha vilken sjuk match nyss. Mötte Atletico hemma med Valencia och hade en sådan där typisk "moralsvacka" när spelarna missar mål 9/10 eller skjuter rakt på målvakten... Atletico tog ledningen tidigt och så i 87:e minuten kommer Soldado fri mot målvakten och blir nersparkad PRECIS på straffområdslinjen, frispark alltså och frilägesutvisning. Jag tänkte "nu är det kört", så drar Parejo in frisparken i bortre krysset 1-1! Men det är inte slut där. Sätter "Slå tidiga inlägg" och går all in, Mathieu slår ett inlägg i djupled mot bortre stolpen där Pablo H. kommer och löper och slår in bollen till Soldado som nickar in 2-1! Vilken glädje. För en gångs skull har man vänt ett 0-1 underläge med dålig moral!

Går bara att älska när det händer Har någon gång vänt 0-2 till 4-2 på övertid på full forcering framåt och även där med dålig moral ;D Kul med Valencia, har en save med dem också. Är dock på 2028!
Citera
2012-04-09, 21:13
  #3611
Medlem
litensorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallet7
Efter en dag med fotboll så blir man sugen på FM. Några förslag på lag att spela med? (mittenlag/topplag)
Jag vet inte riktigt vilken nivå du ligger på men jag ska komma med några förslag!

Varför inte Hammarby? En rolig utmaning!

Athletic Bilbao: Laget som endast har baskiska spelare. Oerhört svårt men ändå kul.

Borussia Dortmund: Spännande lag och lysande ungdomsverksamhet. Försök att ta CL inom få år.

Leverkusen: Också dom lysande ungdomsverksamhet. Bygg för framtiden!

Real Sociedad:Roligt lag. Grym potential

Palermo:Körde på fm11 och det var en sjukt rolig save. Lär vara så även på 12.
Citera
2012-04-09, 21:21
  #3612
Medlem
lallet7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litensork
Jag vet inte riktigt vilken nivå du ligger på men jag ska komma med några förslag!

Varför inte Hammarby? En rolig utmaning!

Athletic Bilbao: Laget som endast har baskiska spelare. Oerhört svårt men ändå kul.

Borussia Dortmund: Spännande lag och lysande ungdomsverksamhet. Försök att ta CL inom få år.

Leverkusen: Också dom lysande ungdomsverksamhet. Bygg för framtiden!

Real Sociedad:Roligt lag. Grym potential

Palermo:Körde på fm11 och det var en sjukt rolig save. Lär vara så även på 12.

Tack för tipsen. Lutar faktiskt åt att det blir just Hammarby. Men efter nyheten på AB så skäms man ju bara :/ Dortmund är nice, deras ungdomsakademi är fan inte att leka med asså
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback