2012-03-27, 17:13
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magkatarren
Jag snackar om Zlatans prestationer i CL och inte i ligan eller landslaget. Inte en jävel kan förneka att han har underpresterat genom alla år i just CL.
Han har spelat mot 2 stora lag i CL i år. Barcelona och Arsenal. Han har presterat mycket bra mot båda. Varför skulle han inte göra det nu? Det är hans bästa säsong nu som sagt.
Citera
2012-03-27, 17:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Så här startar Real Madrid enligt Marca:

Om vi dödar matchen tidigt så vill jag se Sahin komma in. Han får knappt spela nuförtiden.

Tycker det är väldigt synd att Sahin spelar så lite som han gör. Gillade honom grymt mycket i Dortmund och trodde han skulle få spela mer än vad han fått hittils i Real. Ett inhopp i halvtid hade inte varit fel
Citera
2012-03-27, 17:23
Medlem
Sujoks avatar
Såg idag på mitt konto att UEFA hade dragit pengar för biljetter till CL Finalen Riktigt jävla skoj. Trodde fan aldrig att jag skulle ha en sådan tur. Det som oroar mig är att man inte får bekräftat fören den 2:a april om man fick köpa biljetter eller inte. Så det kanske är en normalprocedur att de drar pengar från alla som ansökt om biljett? Och att de betalar tillbaka till de som inte blev utvalda.

Någon som är insatt som varit med om att köpa neutrala biljetter till finalen förut?

Vem hoppas man då på i final. Helst vill man väl se. MIlan - Real / Barca - Real / Barca - Bayern / Milan - Bayern.
Citera
2012-03-27, 17:24
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Såg idag på mitt konto att UEFA hade dragit pengar för biljetter till CL Finalen Riktigt jävla skoj. Trodde fan aldrig att jag skulle ha en sådan tur. Det som oroar mig är att man inte får bekräftat fören den 2:a april om man fick köpa biljetter eller inte. Så det kanske är en normalprocedur att de drar pengar från alla som ansökt om biljett? Och att de betalar tillbaka till de som inte blev utvalda.

Någon som är insatt som varit med om att köpa neutrala biljetter till finalen förut?

Vem hoppas man då på i final. Helst vill man väl se. MIlan - Real / Barca - Real / Barca - Bayern / Milan - Bayern.
Grattis om du nu lyckades få tag på biljetter!

Får man fråga hur mycket kostnaden blev?
Citera
2012-03-27, 17:37
Medlem
Citat:

Bara att gratulera om du får biljett. Jävla häftigt att se en final på Allianz, Barcelona-Bayern München ser ju jag som drömscenariot.

Fan vad sugen man blev på livefotboll nu, nästa år blir det att försöka få biljett till CL-finalen på Wembley!
Citera
2012-03-27, 17:40
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barcelona_83
Grattis om du nu lyckades få tag på biljetter!

Får man fråga hur mycket kostnaden blev?

Jag köpte de billigaste biljetterna och man får ju max köpa två så det blev allt som allt med service avgiften 1450:- Så det är inte så blodigt

70 eur per biljett och 20 Eur för service avgiften tror jag det var.
Senast redigerad av Sujok 2012-03-27 kl. 17:42.
Citera
2012-03-27, 17:42
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Ska verkligen bli intressant att se om Benfica kan skaka om Chelsea. Go Go Benfica!
Citera
2012-03-27, 18:12
Medlem
Citat:
Jag köpte de billigaste biljetterna och man får ju max köpa två så det blev allt som allt med service avgiften 1450:- Så det är inte så blodigt

70 eur per biljett och 20 Eur för service avgiften tror jag det var.

Ärligt? om det stämmer så borde vilken medelsvensson som helst ha råd att gå på CL final varje år. Jag trodde dom billigaste biljetterna låg på 5000.
Citera
2012-03-27, 18:30
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Ärligt? om det stämmer så borde vilken medelsvensson som helst ha råd att gå på CL final varje år. Jag trodde dom billigaste biljetterna låg på 5000.
Precis, förvånad över hur billigt det var.

I en Cl final tycker jag det inte spelar någon roll om man sitter vid hedersplatserna eller längst upp i de sämsta platserna, så länge man är där och får uppleva allt.

Ska fan ta och ansöka nästa säsong.
Citera
2012-03-27, 18:46
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magkatarren
Jag snackar om Zlatans prestationer i CL och inte i ligan eller landslaget. Inte en jävel kan förneka att han har underpresterat genom alla år i just CL.

Han var riktigt taggad i 4-0-matchen mot Arsenal och strålade med två framspelningar och ett straffmål. Då var fördelen att han hade vilat några matcher innan, iochmed lavetten på Aronica. Tror däremot han är minst lika taggad imorgon.
Citera
2012-03-27, 19:00
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T
Han har spelat mot 2 stora lag i CL i år. Barcelona och Arsenal. Han har presterat mycket bra mot båda. Varför skulle han inte göra det nu? Det är hans bästa säsong nu som sagt.

Det är väl en sanning med modifikation? Han var ju rent urusel borta mot Arsenal.
Citera
2012-03-27, 19:01
Bannlyst
Vågar Allegri mönstra denna elva?

Abbiati
Bonera-Mexes-Nesta-Antonini
Nocerino-Aquilani-Boateng
Emanuelsson
Robinho-Ibrahimovic

Mittfältet är starkare än Seedorf och Ambro som sägs starta. Eller vad tycker ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in