2012-03-27, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
Han var riktigt taggad i 4-0-matchen mot Arsenal och strålade med två framspelningar och ett straffmål. Då var fördelen att han hade vilat några matcher innan, iochmed lavetten på Aronica. Tror däremot han är minst lika taggad imorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Det är väl en sanning med modifikation? Han var ju rent urusel borta mot Arsenal.

Precis. Zlatan har inte presterat särskilt väl i en enda match i årets CL. Skulle bli förvånad om han gör mål imorgon eftersom han oftast blir en blek figur när det vankas stormatcher.
Citera
2012-03-27, 19:03
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Ärligt? om det stämmer så borde vilken medelsvensson som helst ha råd att gå på CL final varje år. Jag trodde dom billigaste biljetterna låg på 5000.

Jag är helt ärlig. Jag vet inte hur det har varit de tidigare åren men jag vet att förr var det ett jäkla liv att det bara var "kostymnissar" som hade råd att gå på finalen och inte de riktigt supportrarna.

Det svåra nu att få biljett dit är inte att hosta upp stora pengar utan vinna deras lotteri att få möjlighet att köpa biljett. Man får även bara köpa två st och de är helt personliga. Man var tvungen att skriva in namn på bägge två som skulle gå på matchen.

Ett annat sätt att få biljett dit är genom de två klubbar som går till finalen. De har ett visst antal platser till deras supportrar.

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/ticketing/index.html Det var här de hade lottningen, står även vad biljetterna kostar lite längre ner på sidan.
Citera
2012-03-27, 19:19
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Det är väl en sanning med modifikation? Han var ju rent urusel borta mot Arsenal.
Han var inte urusel. Han skapade mycket av det Milan hade. I andra halvlek syntes han t.o.m mer än Rvp. Han kunde inte ha gjort så mycket mera än vad han gjorde. Arsenal ägde sönder Milan första halvleken.

Den där magkatarren är ju bara ett troll.
Citera
2012-03-27, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T
Han var inte urusel. Han skapade mycket av det Milan hade. I andra halvlek syntes han t.o.m mer än Rvp. Han kunde inte ha gjort så mycket mera än vad han gjorde. Arsenal ägde sönder Milan första halvleken.

Den där magkatarren är ju bara ett troll.

Varför är jag ett troll? För att jag säger hur det ligger till?

Zlatan kritiseras inte ofta, och alla som har mage att göra det blir kallade för troll.
Citera
2012-03-27, 19:47
Bannlyst
Guardiola: "Ibra has done well in every club that he has played for. I look back at his year at Barça with joy and pleasure."

Känns det inte tråkigt att tränarna och spelarna är så introverta i dagens fotbollsjournalistik? Det är få som uttrycker hur de egentligen tycker. Jag har svårt att se Guardiola kolla tillbaka på tiden då Zlatan spelade i Barcelona med glädje och lycka, samtidigt som jag har svårt för Zlatans skitsnack om att Guardiola är världens bästa tränare etc.
Citera
2012-03-27, 20:00
Medlem
soulwaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Jag köpte de billigaste biljetterna och man får ju max köpa två så det blev allt som allt med service avgiften 1450:- Så det är inte så blodigt

70 eur per biljett och 20 Eur för service avgiften tror jag det var.

jag trodde inte det kostade så lite!
Blir att försöka gå på finalen nästa år!
Citera
2012-03-27, 20:00
Medlem
Predator123s avatar
Real Madrids trupp enligt deras Facebooksida:

Real Madrid: Casillas, Pepe, Ramos, Sahin, Khedira, Cristiano Ronaldo, Benzema, Özil, Coentrão, Arbeloa, Higuaín.

SUPLENTES / BENCH: Adán, Kaká, Granero, Marcelo, Altintop, Albiol, Varane.

Riktigt kul att Sahin får starta och visa sig!
Citera
2012-03-27, 20:04
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magkatarren
Varför är jag ett troll? För att jag säger hur det ligger till?

Zlatan kritiseras inte ofta, och alla som har mage att göra det blir kallade för troll.
Han spelade ju för fan bra mot Arsenal och Barcelona. De två storlagen Milan har mött iår. Och du säger att han inte har presterat mot något storlag i CL i år
Citera
2012-03-27, 22:45
Medlem
thatis7tisshows avatar
Gjuten vinst. Benfica hade absolut inget att komma med, väl genomförd match.

Imorgon kan man koppla av och se Barca mot Milan
Citera
2012-03-27, 22:52
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magkatarren
Precis. Zlatan har inte presterat särskilt väl i en enda match i årets CL. Skulle bli förvånad om han gör mål imorgon eftersom han oftast blir en blek figur när det vankas stormatcher.

Zlatan presterar nästan alltid i stormatcher iallafall dom som vankas i inhemska ligan och har han har även gjort några i bra viktiga matcher i den blågula tröjan.

Men champions legue har det inte gått så bra, håller med och det kommer inte gå bra nu heller.

Jag förväntar mig att Barca vinner med 2-0 minst imorgon och inte mycket milan kan göra med skadorna.
Senast redigerad av James-Michael-Michaels 2012-03-27 kl. 22:53. Anledning: g
Citera
2012-03-27, 23:06
Medlem
4522s avatar
Lider lite med Benfica, trots att man inte var i närheten av få till sitt spel så hade man några riktigt bra chanser. Dels Cardozos mörsare i magen på Luiz, en nick rakt på Cech och även den uteblivna straffen som var solklar. Dock helt oförståeligt att Jesus inte spelar Capdevila istället för den trögflytande sirapsklumpen Emerson.
Citera
2012-03-27, 23:08
Medlem
Vafan, Chelsea med säsongens sämsta elva? Benfica motsvarade inte mina förväntningar, rätt initiativlös insats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in