2011-12-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demion
Helt rätt.
Barca är ostoppbara med den uppställningen, när Messi sedan kommit i form igen och Sanchez/Fabregas gjutits samman i laget så kommer det bli 5-0 mot Real nästa år.
De ändrade tydligen till denna efter ett tag:

Puyol - Busquets - Pique - Abidal
Iniesta - Fabregas - Xavi
Alves - Messi - Alexis

Också helt ruskig. Men jag föredrar den första. Men det är viktigt att möjlighet till variationen finns. Då håller man i längden.
Citera
2011-12-16, 22:29
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Nervös o nervös men det är såklart spännande

Ja det är klart det är. Dock är det ännu så lång tid kvar så att det är svårt att sia om hur det kommer att gå.
Citera
2011-12-16, 22:31
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Ja det är klart det är. Dock är det ännu så lång tid kvar så att det är svårt att sia om hur det kommer att gå.
Sant. Jag kommer tillbaks när Milan har vunnit första matchen
Citera
2011-12-16, 22:59
Medlem
Patrik2108s avatar
Tyvärr kommer gamla trötta Milan inte att hänga med Arsenal. Har de råflyt som mot Barcelona så kan det bli skenbart spännande men Arsenal borde vara numret för stort för Milan. Och det andra Milanolaget har ännu mindre chans. Marseille vinner det mötet enkelt. Napoli har bäst chans av de italienska lagen. Inte för att de är speciellt bra men Chelsea kan var riktigt dåliga emellanåt.
Citera
2011-12-16, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Tyvärr kommer gamla trötta Milan inte att hänga med Arsenal. Har de råflyt som mot Barcelona så kan det bli skenbart spännande men Arsenal borde vara numret för stort för Milan. Och det andra Milanolaget har ännu mindre chans. Marseille vinner det mötet enkelt. Napoli har bäst chans av de italienska lagen. Inte för att de är speciellt bra men Chelsea kan var riktigt dåliga emellanåt.
Bra analys.

Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
De ändrade tydligen till denna efter ett tag:

Puyol - Busquets - Pique - Abidal
Iniesta - Fabregas - Xavi
Alves - Messi - Alexis

Också helt ruskig. Men jag föredrar den första. Men det är viktigt att möjlighet till variationen finns. Då håller man i längden.
Gillar inte riktigt den uppställningen, men precis som du säger är det bra med variation och alternativ ifall någon blir skadad eller är ur form. Som tur är så blir det mindre Villa och mer Sanchez de kommande matcherna.
Citera
2011-12-17, 14:22
Bannlyst
Kan det här stämma?

http://m.apnews.com/ap/db_15818/contentdetail.htm?full=true&contentguid=1JvLy07O&d etailindex=#display
Citera
2011-12-17, 14:36
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banega
Kan det här stämma?

http://m.apnews.com/ap/db_15818/contentdetail.htm?full=true&contentguid=1JvLy07O&d etailindex=#display

Jävlar vad roligt om United senare skulle gå o vinna.

Högst osannolikt att det går igenom dock.
Citera
2011-12-17, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Banega
Kan det här stämma?

Fifa och UEFA är sådana äckliga organisationer. Vart är spysmileyn när man behöver den?
Citera
2011-12-17, 15:14
Bannlyst
Är inte förvånad det är viktigt för Uefa att United går vidare, gör dem inte det för egen kraft får man försöka fixa det på egenhand. BM ledning med hoeness i spetsen blir väl rasande kan jag tro... Basel är ju rätt mycket lättare än United
Citera
2011-12-17, 15:26
Moderator
zanteras avatar
Tycker det är fel, och hoppas inte att Basel blir diskade.
Såklart vill jag se Man United vidare i CL, men då ska det vara för att de förtjänar det, och inte för att de glider in på ett bananskal.
De två bästa lagen gick vidare från gruppen, och Man U var inte ett av dom.
Citera
2011-12-17, 16:52
Medlem
Cambijaos avatar
Tror inte det kommer hända, jag kommer dock bli irriterad om det händer. Sen spelar det ingen roll, Bayern skulle kö över Man Utd ändå.
Citera
2011-12-17, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Tror inte det kommer hända, jag kommer dock bli irriterad om det händer. Sen spelar det ingen roll, Bayern skulle kö över Man Utd ändå.
Det tror fan inte jag, MU är jävligt tunga och jobbiga att möta. Kan gå hursomhelst i det mötet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in