Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Nu blandar du ihop korten, du ville ha reda på åldrarna, bevisar detta åldrarna? Handlar detta om pedofili, att en vuxen man förgriper sig på ett barn?
Fast dom säger:
Programmet var alltså vilseledande och osaklig, vilket ni ändå har fortsatt att sprida här på Flashback. Och du ville ju ha bevis på åldrarna, och det fick du, men det ignorerar du.
Om man kan förleda hela svenska folket att tro att Anders förövare, programmets huvudnummer var en vuxen man, vad mer kan man vara vilseledande i?
Och det tog inte slut här, man producerade två till program om jag kommer ihåg rätt, och man fortsatte att vilseleda svenska folket i dom programmen.
Och kritik mot Janne Josefssons arbetssätt, att provocera fram en reaktion och klippa och klistra som man vill, är det inte bara Jehovas vittnen som haft invändningar emot.
Men förövaren VAR ju en vuxen man om han höll på tills han var 18 år! Och hur kan vi veta att orgens påstådda uppgifter är de sanna i detta fallet? Varför vägrade dom att ge sin sida av fallet genom programmet? Varför kom dom först efteråt, bakvägen, genom att anmäla programmet?
Hur kan vi faktakontrollera orgen? Eftersom dom vägrar att svara på frågor.
Vem, förutom du och orgen, påstår att programmet är klippt och klistrat för att vinkla? Har du bevis för detta?
Faktum kvarstår, denna kille har förgripit sig sexuellt (du förmildrar det hela genom att säga "lekt doktor") på minst två barn som kommit fram och berättat under en lång period upp till vuxen ålder.
Tror du dom verkligen "lekte doktor" när han var 18 och Anders 14?? "Hej Anders, det är jag. Jo, jag sitter och pluggar lite för körkortet men jag tänkte höra om du har lust att komma över en sväng så vi kan leka lite doktor igen. Jag vet ju hur kul du tycker det är att få snoppen undersökt med mina leksaksinstrument. Det var ju även ett tag sen nu vi gjorde en prostataundersökning så det är lika bra att få det överstökat också. Jaha, du satt och strök under Vakttornsstudiet för nästa söndag? Kan du inte vänta lite med det, vi måste ju leka doktor, det går ju före allt annat vet du ju! Ok bra, vi ses om 20 minuter då, jag värmer upp vaselinet under tiden. Tjing!"
Jag försöker bara förstå vad som möjligen kan pågå i din hjärna när du försöker rationalisera att din org är som ett smutsigt avlopp där de fulaste av alla fiskar simmar!