Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
beratta lite detaljer om henne, det vore intressant. Hur gammal, vad hon jobbar med, vart du traffade henne, vart kommer hon ifran. vem ar hennes ex make, osv!
Hon ar 27 och har ett barn med exmaken (eller nuvarande maken da, svin), hon kommer ursprungligen fran Nan (Norra Thailand), men har ganska nyligen flyttat till Phuket fran Bangkok.
Vi traffades pa hennes jobb (en glassbar i Patong, Phuket, den heter Timeout eller Timestop) dar jag forsokte ragga upp henne till ett ons ovetandes om att ons typ inte finns i Thailand om tjejen inte ar en bartjej (hora). Sa hon drar med mig pa en riktig dejt med kompis som forklade och allt och verkar ha ett seriost forhallande i tankarna redan fran borjan, nagot som forst skrammer mig lite eftersom jag egentligen bara ville ha ett ons. Men sedan marker jag vilken go tjej hon verkar vara och det blir manga fler dejter innan jag sticker hem. Det var sa det gick forsta gangen jag var dar, jag tyckte nastan till och med synd om henne eftersom det inte ar latt att vara franskild och ha barn ensam, speciellt inte i Thailand.
Hon ar riktigt sot (nog en av de rent av sotaste tjejerna jag mott) och trevlig, antagligen en anime-nords drom eftersom hon utstralar oskuldsfullhet och ar blyg av sig. Man ar fan inte saker nagonstans, till och med de som verkar sotast och snallast av alla krossar ens hjarta utan att blinka.