2016-12-14, 01:06
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
Finns väl i transaktionshistoriken?

Jag hittar inte det.
Citera
2016-12-15, 09:23
Medlem
Är det något "officiellt" problem med Avanzas sida med Google Chrome?
Flera gånger per dag har jag problem att ladda olika delar av sidan.
Inne på en aktie är det alltid utvecklingsgrafen, nyheterna och placeraforumet.
Man ser en laddsymbol som snurrar, men händer ingenting.
Kan ibland få ladda om sidan 10 gånger. Ibland löser det problemet, ibland inte.
Så har det varit i minst 1 års tid vad jag kan minnas.
Citera
2016-12-15, 13:31
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag hittar inte det.

Hej!

Det finns inte utskrivet i samband med varje transaktion i transaktionslistan men om du exempelvis exporterar dina transaktioner till Excel så kommer du att kunna räkna ut det väldigt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gr3ger666
Kan ibland få ladda om sidan 10 gånger. Ibland löser det problemet, ibland inte.

Vi har inte några generella problem med hemsidan och vi har inte heller fått fler liknande rapporter från våra kunder just nu. Kan det bero på att du har äldre inställningar och behöver rensa cookies eller cache i din webbläsare? Har du några tillägg aktiverade i din webbläsare så kan det även påverka.

Återkom gärna om du inte får ordning på dina problem så hjälper vi dig vidare!

/Dan, Avanza
Citera
2016-12-19, 18:31
Medlem
Svejsares avatar
När jag kollar på grafen "utveckling" under kontot visas då utvecklingen för endast mina värdepapper eller allt som ligger på kontot inklusive likvider?

Med andra ord: Hämnas grafen "utveckling" om jag har massa likvider liggandes på mitt konto?
Citera
2016-12-20, 18:04
Medlem
KarlDenMindres avatar
Kan ni inte lägga in så att man även kan sortera på 6 mån. historik på Aktielistan m.m?

Lägg gärna till Heikin-Ashi candlesticks i listan över graftyper då de gör det enklare att identifiera trender & köp/sälj signaler.
Citera
2016-12-21, 05:05
Medlem
rakarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr3ger666

jag hade exakt samma problem som dig för flera månader sedan. jag gjorde som avanza sa tömde case minnet och tömde allt jag kunde. jag installerade till och med om Chrome men det funkade icke. slutade med att jag använde Explorer varje gång jag skulle in på avanza.

Men till min stora förvåning så när jag testade med Chrome för någon vecka sedan så funkade det nu. jättekonstigt har ingen aning varför.
Citera
2016-12-21, 16:26
Medlem
tallskog4s avatar
Är hemsidan nere nu igen?
Citera
2016-12-21, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tallskog4
Är hemsidan nere nu igen?
Fungerar för mig!
Citera
2016-12-27, 19:17
Medlem
Isnatts avatar
Jag har automatisk dragning mitt lönekonto ---> mitt isk-konto på Avanza. Inställt att ske den 25 i månaden. Nu var ju det en söndag och även dagen därpå även det en röd dag alltså borde transaktionen skett idag men så har inte skett.
Nån som haft samma problem idag?
Citera
2016-12-27, 20:06
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag har automatisk dragning mitt lönekonto ---> mitt isk-konto på Avanza. Inställt att ske den 25 i månaden. Nu var ju det en söndag och även dagen därpå även det en röd dag alltså borde transaktionen skett idag men så har inte skett.
Nån som haft samma problem idag?
Jag har inte heller fått någon transaktion, från lönekontot på Swedbank. Varken Avanza lr Nordnet... Men det kommer troligen under morgondagen
Citera
2016-12-28, 16:30
Medlem
dwylaftrs avatar
Har fått "felaktig" order på mitt månadssparande. Pengarna som skulle dras från lönekontot kom senare än när ordrarna blev automatiskt lagda. Så varje är status "Felaktig" med att det fanns inte tillräckligt med pengar på kontot.

Ska jag lägga varje köporder på nytt eller kommer det att försöka lägga ordern på nytt de kommande dagarna? Nu finns det ju pengarna som krävs. Första gången något sånt här händer mig.
Citera
2016-12-29, 00:36
Medlem
När ska Avanza ha fixa lika bra erbjudande för belåning som Nordnet måntro? (1.75 vs 0.99%)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in