Citat:
Ursprungligen postat av
frank_pe
De flesta sidor har blivit säkrare nu när Bussgods är historia men kan rekommendera Vinosencasa som jag nyss beställde från, här är
inlägget där jag skrev om beställningen.
Förslagen
ManJuice nämner är också bra men tror faktiskt du tjänar lite mer på mitt förslag.
Bara hålla med i att Vinosencasa är bra; Fick dock inte betald med mitt kreditkort, så gjorde en IBAN-Banköverföring förra Torsdag, och mina varor skickades Fredag... Nu idag (Torsdag - 1 vecka senare) ringer UPS på min lägenhetsdörr och har 2 x 15kg-paket att leverera

Toppen av Vinosencasa, och framför allt UPS-killen som använde dörrkod, OCH bar upp båda paketen till lägenhet (det har Posten ALDRIG gjort; dom ringer på nere, och är man inte riktig snabb trillar dom iväg med paketen igen, och självfallet får man bära upp paketen själv... Posten & Service är 2 ord som inte går ihop!!!) UPS' pris är inget att säga på €28 för 30kg (blir ju under €1/kg det), och under 1 vecka från Spanien...Det hade jag inte trott var möjligt förr när Locadi tog 54 dagar på sig (för 6-7 år tillbaks) + att dom var dyra&osäkra
Kanske provsmaka lite? Hade smakat bra med en Gin/Tonic i solen på min balkong nu...